You are not logged in.
Anteeks ei oo tarkoitus tulla pilaamaan tähän topikkiin mitään, mutta ai vittu että vihaan sitä Music sounds better with youta ja kaikkea muuta samantyylistä ranskalaista. :x
Mitä se on, houseako? Piru itse lienee sen keksinyt.
Kuitenki salaa diggailet
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
silvawhale wrote:Moronica wrote:Anteeks ei oo tarkoitus tulla pilaamaan tähän topikkiin mitään, mutta ai vittu että vihaan sitä Music sounds better with youta ja kaikkea muuta samantyylistä ranskalaista. :x
Mitä se on, houseako? Piru itse lienee sen keksinyt.
no patonkihouseehan se, popimmasta päästä. spillerin grooverider lienee kans sydäntä lähellä?
mäki vihasin aluksi, mutta onhan se ihanaa musaa.
rakastin tota musicia heti ensi kuulemalla sillon aikoinaan ja parastahan se on yhä.
mut ny en löydä mun trax on da rocks vol kakkosta mistään, huggunu?!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
filtteridiskoksi usein olen kutsunu mainittavan. tykkäsin aikoinaan, mut nykyään ei kyllä noita jaksa kyl ees (k)alusta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Samaan aikaan Suomessa:
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
Eini :salut:
bzort glorf bööth
annan ysin einille!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
rap master ronnie
Brothers and sisters! Pump up the volume" After hitting the clubs on white label, M|A|R|R|S dancefloor dominator was officially released as a single 30 years ago today.
25 Electro Essentials That Every True Head Should Know
en selkeästi ole true head koska aika monta nimeä joista en ole kuullutkaan, siksi varmaan tarpeellinen listaus
The Todd Terry Project - Bango (To The Batmobile)