You are not logged in.
Cannibal Corpse jyräsi itsensä viime viikon ykköseksi. Tracks played 152
Sent from my iPhone 16
Viikon kuunnelluimpien lista. Noh, mahtui sentään yksi katu-uskottava artistikin sinne joukkoon...
1 Cornelius 55
2 Luxurious Bags 26
3 Battles 15
4 Fennesz 11
5 Riki Sorsa 6
6 Do Make Say Think 5
6 The Arcade Fire 5
8 Explosions in the Sky 4
9 Tim Hecker 3
10 Major Stars 2
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Nyt on todellista traamaa. Pakkokuunneltu kaljupäinen miksaaja ylsi kärkeen viime viikon artisteissa, vaikken sen musiikista suuremmin perusta. Voi ähky. Wanha kunnon Sonny Boy putosi kakkosijalta kolmanneksi ja vielä wanhemman Johann Sebastian Bachin pudotus oli armoton: ykkössijalta yhdeksänneksi. Kymmenentenä tuore yrittäjä lihamarkkinoilta.
Mulla suoritti vanha kunnon Marky Mark Fallinsa kanssa loistavan paluun kärkeen, ja aika suvereenisti vielä. Tämä siitäkin huolimatta, että löysin "uudelleen" myös toiset vanhat suosikit, The Young Godsin ja Young Marble Giantsin. Heh, "nuoruus" oli näköjään valttia viime viikolla...
Edit:
Ennustan Amy Winehouselle hyvää sijoitusta tällä viikolla. Kuulen neitoa nyt vasta ekan kerran, ja jumalaut, täähän on aivan mahtavan hienoa kamaa. Olin virheellisesti käsittänyt Amyn leikkivän samoilla hiekkalaatikoilla kuin Lily Allen, mutta Amyn Back To Black onkin huomattavan lähellä 50-60-lukujen rhythm & bluesia, modernilla tatsilla tosin. Aivan helvetin postiivinen ylläri!
Ja Durutti Columnista vielä vahva
Go-kart Mozart kuulostaa aika levottomalta.
Ihanan levotonta
[quote:a332a63195="upsetter"]Edit:
Ennustan Amy Winehouselle hyvää sijoitusta tällä viikolla. Kuulen neitoa nyt vasta ekan kerran, ja jumalaut, täähän on aivan mahtavan hienoa kamaa. Olin virheellisesti käsittänyt Amyn leikkivän samoilla hiekkalaatikoilla kuin Lily Allen, mutta Amyn Back To Black onkin huomattavan lähellä 50-60-lukujen rhythm & bluesia, modernilla tatsilla tosin. Aivan helvetin postiivinen ylläri![/quote:a332a63195]
Viinitalon Amy on kuningatar!
Onneksi kuulin & näin Rehabin sattumalta kanavapujotellessa ennen kuin olin ehtinyt törmätä minkäänlaiseen hypeen, ei ollut ennakkoepäilyjä eikä -odotuksia. Ihana ääni naisella ja musiikki mitä tyylitajuisinta. Back to Black on pyörinyt tiuhaan.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Sen akan olemus ja imago on vaan ihan vitun vastenmielisiä. En tykkää.
Eri. Amyn transulookille .
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Eri. Amyn transulookille .
Ronettes-transu
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
[quote:c6508b5144="forssto"]Sen akan olemus ja imago on vaan ihan vitun vastenmielisiä. En tykkää.
Oon täysin tietämätön tän akan imagoista, mutta jos musa kuulostaa niin hyvältä kuin Back To Black, niin näyttäkööt ihan miltä hyvänsä.[/quote:c6508b5144]
Eri, ja periaatteessa samaa. Vierailee muuten myös Ghostface Killahin More Fish -levyllä, mistä iso .
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Sen akan olemus ja imago on vaan ihan vitun vastenmielisiä. En tykkää.
Sama. En tykänny kun näin Brit-Awardseissa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:862d902f79="forssto"]Sen akan olemus ja imago on vaan ihan vitun vastenmielisiä. En tykkää.
Sama. En tykänny kun näin Brit-Awardseissa.[/quote:862d902f79]
Sama. Jokin siinä naisessa ärsyttää, vaikka musiikki onkin parin kuulemani biisin perusteella ihan jees.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:bb057993fb="Laatu"][quote:bb057993fb="forssto"]Sen akan olemus ja imago on vaan ihan vitun vastenmielisiä. En tykkää.
Sama. En tykänny kun näin Brit-Awardseissa.[/quote:bb057993fb]
Sama. Jokin siinä naisessa ärsyttää, vaikka musiikki onkin parin kuulemani biisin perusteella ihan jees.[/quote:bb057993fb]
Piti oikein käydä Amyn kotisivulla kattomassa kuvia, kun levyn kannen kuvaa lukuunottamatta mulla ei ole hajuakaan minkä näkönen emäntä se edes on. No, noiden perusteella en käsitä mikä siinä ärsyttää (auht tavallinen tällätty neito, käsivarret täynnä tatskoja), mutta kaipa siellä Brit-awardseissa siinä oli sit jotain tosi puistattavaa... Musa joka tapauksessa toimii!
Voitinkin just hetki sitten huuto.netistä Back To Black-levyn 13 eurolla. Jauzaa!!
Tais olla mukavassa laitamyötäsessä sillon Brit Awardseissa. Kännisille rokkareille tietty aina
Winehouse on kyl hyvä. Ihan päähän nousee.
Mulle last.fm keksi draamat ihan omasta päästä, kun soittoja oli ehkä hieman jäänyt jonnekin matkan varrelle.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Viime viikolla kolmen kärki oli aika komeissa lukemissa. Se otti jälleen etappivoiton 133 soitolla. Tosin mainittakoon, että Banaanicongan lyhyistä biiseistä napsu aika helppoja. Toisena Soft Boys 109 soitolla ja kolmantena 74 soitolla. Nyt pitääkin koittaa saada tiputettua toi listalta. Tämä viikko on lähtenyt käyntiin The dB'sin ja Churchin vääntönä. Nextdoorland tuskin jatkanee The Soft Boysin riemukulkua, ja Scissor Sistersin Ta-Dahilla päästään korkeintaan kolmannelle sijalle.
Komea kärki!
Miksei toi paska voi sanoa, että mitkä ois esim. ne "badly tagged". Mä oon kohta badly goners.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Miksei toi paska voi sanoa, että mitkä ois esim. ne "badly tagged". Mä oon kohta badly goners.
On kyllä perseestä kun vittumaiset ihmiset pilaa hyviä juttuja. pitäis olla joku systeemi. jonka avulla vääriä tageja pistäviltä tyypeiltä poistettais tagausoikeudet. kosahtaa toi systeemi jos noita paskoja tagauksia rupee olla liikaa. tai no yksikin on jo liikaa.
[quote:0947e1514e="noiseidea"]Miksei toi paska voi sanoa, että mitkä ois esim. ne "badly tagged". Mä oon kohta badly goners.
On kyllä perseestä kun vittumaiset ihmiset pilaa hyviä juttuja. pitäis olla joku systeemi. jonka avulla vääriä tageja pistäviltä tyypeiltä poistettais tagausoikeudet. kosahtaa toi systeemi jos noita paskoja tagauksia rupee olla liikaa. tai no yksikin on jo liikaa.[/quote:0947e1514e]
Siis toi onkin ihan suolesta. Ihmiset on perseestä! Ja haisee!
Mut noita "badly tagged" se ei ees ota vastaan, sanoo vaan et ei näin sori vaan homo.
Mut noita "badly tagged" se ei ees ota vastaan, sanoo vaan et ei näin sori vaan homo.
"joku joskus" puhui että oli jossain paskasti tagatuissa biiseissä huomannu "get your tags straight" tagin. tms.
Taitaa olla jotain draamaa last.fm:ssä, kun listat ei päivity...