You are not logged in.
Rock ei ole(kaan) kuollut!
Jack White otti kantaa rockin tulevaisuuteen
Voin siis sanoa, että kohta alkaa taas räjähdellä.
Jack Whiten pitäisi tulla Suomeen ja kattella vähän näitä paikallisia bändejä. Meinaan, ettei ulkomailta ole tullut oikeasti kovin hyviä rockbändejä vuosikausiin ja myönnän jopa että jotkut mun paikallisista inhokeista on parempia rokkibändejä kuin suurin piirtein mitkään.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Jack, tervetuloa mun kämpillä pyörähtämään Ilosaarirockin keikan yhteydessä. Voin soittaa sulle mun bändiä ja mun frendien bändejä. Third Man Recordsilla vaan compilationia pihalle meiltä.
bzort glorf bööth
Tutkimus: Ne biisit, jotka kolahtavat 14-vuotiaana, ovat loppuelämän ajan suosikkibiisejäsi
ehkäpä, täytin 14 vuonna 1981, joka saattaa hyvinkin olla kaikkien aikojen paras musiikkivuosi.
Mulla oli lähes täydellinen tauko musiikin kuuntelusta joskus 14-15 -vuotiaana
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
Taas totuuksia rock-musiikin nykytilasta
Rock-bändit ovat yhden askeleen verran menneisyydessä, jos he soittavat kitaraa, bassoa ja rumpuja
sanoopi Musen jäbä
Samaa mieltä siitä, että tyylilajien ja aikakausien sekoittelu on hieno piirre nykymusiikissa, mutta ei siinä ole mitään vikaa, jos haluaa vetää "muinaisilla" metodeilla.
Musen jäbä on yhden askeleen verran omassa persiissään
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tutkimus: Ne biisit, jotka kolahtavat 14-vuotiaana, ovat loppuelämän ajan suosikkibiisejäsi
"Miesten kohdalla tärkein ajanjakso musiikkimaun muodostumisen kannalta oli 13 ja 16 ikävuoden välillä. Miehet olivat keskimäärin 14 vuoden iässä, kun heidän lempikappaleensa julkaistiin."
oli vuosi 1993, kun olin 14-vuotias... samalla myös aika jolloin musiikki todella kolahti kunnolla ensimmäisen kerran - ja tuolloin ilmestyi Nirvanan In Utero; silloin iski Nirvana (ja punk) muutenkin, ja avasi kanavat. Ilmankos tuota tulee kuunneltua siis yhä ... viitisentoista vuotta oli tuossa välissä ettei tullut kuunneltua, mut taas palasi soittoon. Muista aikakauden suosikeista jäänyt Mudhoney. Sonic Youth... jäänyt vähemmälle, mutta sitäkin satunnaisesti vieläkin.
No ei kyllä omalla kohdalla pidä paikkaansa tämä. Tai no kyllä niitäkin suosikkeja on, mutta periaatteessa vasta kunnolla muutuin tällaiseksi musauuvatiksi pari vuotta myöhemmin ja niiltä ajoilta on ne suurimmat suosikit.
bzort glorf bööth
Pitää hyvin paikkansa omalla kohdalla. '99, jolloin olin 13, kuuntelin pelkkää nu-metallia. Alkuvuodesta 2000 ostin sitten ok computerin, ja musamaku muuttui kertaheitolla. Loppuvuodesta sitten kuuntelin jo jotain autechrea ja cania
Femmapalkinnot
Tulokas-Femma (viime vuoden kovin tulokas): Kynnet
Femma-Femma (se kaunein ja paras): Lau Nau
Live-Femma: Uusi Tampere
Ahonlaita-Femma (huomioidaan muitakin kun stadin skenee): Gettomasa & Jyväskylän koko räpskene, about 1000 possea
Vuoden kaatuneet -Femma (tänä vuonna pillit pussiin sekä hyvää että paskaa): Pertti Kurikan nimipäivät
Rahalla saa ja mopolla pääsee -Femma: Wintersun joukkorahoituskampanjoilla studio, himat ja saunat
Niin minkäslainen homma -Femma: Slush Music
Haitsuräppe-Femma: Versace Henrik
Kakka lentää -Femma: Mikael MG Gabriel vs Nelonen Media
Viimeiset mohikaanit -Femma: Yari ja Se
Tulin vauhdilla -Femma: Jari Sillanpää
Femmadamus-Femma: Zen Cafe
Yleisö-Femma: Maria Monde
Yhteistyökumppaneiden kunniamaininnat:
Varusteleka: Circle
Onnibus: Nälkä (lehti)
Creat: Kahvila Saha (Haistakaa paska, Kokkolan kaupunki!)
Luulin Rumban huumoriuutiseksi ja viestin sisällön olevan mainosviesti jostain bailuristeilystä Ruotsiin ja takaisin.
bzort glorf bööth
KZ wrote:Jos saisit lopun elämäsi kuunnella vain yhden vuosikymmenen musiikkia, minkä valitset?
Luulen että kymppiluvulla mennään.vaikea, mutta luultavasti kallistuisin 70-luvun puoleen, mut 90 jäis hyväksi kakkoseksi.
joo, täysin samat mulla. pelkästään 70-luvun soul & brassimusa ovat sellainen kultakaivos, että kaikki muu ko vuosikymmenellä julkaistu on vain bonusta
katsokaa tämän nuoren taiturin ooooiiii näittekö minkä maalin kaveri iskee!
kasari foreva
Jos saisit lopun elämäsi kuunnella vain yhden vuosikymmenen musiikkia, minkä valitset?
Luulen että kymppiluvulla mennään.
90-luku.