You are not logged in.
Biisi on kyllä paska Ja tuo ylempänä ollu Monsters kuulostaa Lady Gagalta. Mitäs ne muut vaihtoehot ois ollu?
Biisi on kyllä paska Ja tuo ylempänä ollu Monsters kuulostaa Lady Gagalta. Mitäs ne muut vaihtoehot ois ollu?
viikon päästä tiedetään se kolmas ja TÄTS IT.
itse olen taas kerran luottavainen, NYT ME SE TEHDÄÄN
TORILLA TAVATAAN
Kansainväliset vedonlyöntitoimistot ovat puhuneet: Suomi on ennakkosuosikki voittamaan Euroviisut!
kiitos koiran vuosi ja voittoaalto
Nyt tuli aika vahva bon voyage -fiilis
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Paskaa
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
kuten oskari onninen kappaleesta kirjoittaa:
Kappale on kolmesta ehdokkaasta ylivoimaisesti heikoin.
monstereilla voittoon
EDIT: tai ehkä sittenkin dominot
Domino ehkä paras näistä kolmesta. Kuuntelin just toisen kerran nuo kaikki ja ei ne nyt ihan niin huonoilta enää kuulostanut kuin aluksi.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Joo, viisustandardeilla ihan laatukappaleita Monsters ja Domino ovat. Aalto on teknisesti kelpo laulaja, mutta Dominossa pitäisi osata laulaa sielukkaasti. Joten Monsters viisuihin siis.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Saara Aalto - 3 showta, 3 lookia
tähänkö tää nyt kaatuu, mitkä ihme trikoot päällä?
ja huonoimmassa biisissä sitten vähäpukeisimmillaan. no, katsotaan kuinka käy
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tarina lahjakkaasta tytöstä, joka kohtasi vastustusta, kiusaamista ja kritiikkiä. Mutta hän ei luovuttanut vaan rohkeasti ja sisukkaasti jatkoi eteenpäin. Tänään Saara ei tule toiseksi vaan nousee voittajana UMK-lavalle!!
Öööö... vaikka Saara voittaakin, hän tulee myös toiseksi ja kolmanneksi.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
mutta parin tunnin päästä mennään, kisastudioni on suunniteltu huolellisesti jne,
no eihän tuo ketään yllättänyt että monsters sitten voitti, domino hyvä kakkonen ja pitihän sen puolesta laittaa euro hyväntekeväisyyteen. toukokuussa tehdään sitten taas viisuhistoriaa
Tarina lahjakkaasta tytöstä, joka kohtasi vastustusta, kiusaamista ja kritiikkiä. Mutta hän ei luovuttanut vaan rohkeasti ja sisukkaasti jatkoi eteenpäin. Tänään Saara ei tule toiseksi vaan nousee voittajana UMK-lavalle!!
Öööö... vaikka Saara voittaakin, hän tulee myös toiseksi ja kolmanneksi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Näkökulma: Mikään ei puolla Saara Aallon finaalipaikkaa - paitsi Saara itse
Kiljuva Saara Aalto lytätään tylysti Ruotsissa - edes nimeä ei viitsitä kirjoittaa oikein
tähänkö tää nyt kaatu turpa kiinni ruotsijuntit I WANT TO BELIEVE
Ei tule voittamaan Saara.
bzort glorf bööth
hiirimattona wrote:Ei tule voittamaan Saara.
Nohnoh eipäs lähetä ankeuttaja-partypooper linjalle
Voitto tulee niin viisuissa kuin kiakossa, 2018 DOUBLE GÄNGBÄNGBANGABANGA SUPER SUCCESS VUOSI
se on just näin
hienoa että muuttivat systeemiä ja valitsivat suoraan saara aallon, päästiin sentään finaaliin. domino olis tosin ollut parempi biisi mutta näillä mennään, hyvä suomi
Lupaan äänittää edellisen kirjoittajan levymerkille coverin Saara Aallon Monsterista, jos Saara Aalto voittaa tänä vuonna Euroviisut.
bzort glorf bööth
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eilisen semifinaalin paras tais olla Israel
Valko-Venäjän ois pitänyt päästä finaaliin Bulgarian, Albanian tai Irlannin sijasta
Saaran biisin paskuus oli tiedossa, odotin showlta kuitenkin jotain, mutta
Tuli kyllä taas katsellessa mieleen, että miksi edes katson näitä, niin uskomattoman tylsiä biisejä ja esityksiä yksi toisensa perään
Last edited by E (09.05.2018 15:58)
En oo vielä ees kuullu suomenkaan esitystä, mutta katotaan sitten finaalissa jos jaksaisi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Lupaan äänittää edellisen kirjoittajan levymerkille coverin Saara Aallon Monsterista, jos Saara Aalto voittaa tänä vuonna Euroviisut.
TALTEEN
naurattaa kun jengi on nillittänyt ihan huolella tuosta UMK-uudistuksesta. no okei, jos joku teki sinne biisiyritelmänsä turhaan ja harmistui niin ymmärrän, mutta jos olisin itse saanut päättää niin todellaki olisin heittänyt turhat yrittäjät hiuksista v*ttuun ja saara aalto tilalle, just hyvää toimintaa yle, kerrankin
esityskin oli parantunut alkuperäisestä, mutta biisi nyt tosiaan on mikä on, eli heikoin lenkki, se kauhea samojen tekijöiden heroes siitä tulee mieleen, mutta toisaalta jos silläkin voitettiin niin kukapa tietää, vaikka salama harvemmin osuu samaan paikkaan kahta kertaa. taustalle olisin vielä laittanut mr. lordin ja joulupukin niin olis ollut oikein kunnon show mutta eipä tätäkään tarvitse hävetä. torilla tavataan
noin muuten ainakaan ekan semin perusteella ei taso päätä huimaa, ei oikeastaan yhtään todellista suosikkia, mutta ehkä torstaina on sitten parempi taso, ja toisaalta itseltäni jäi esikatselut väliin. viime vuonnahan portugalin voittaja ja suomen blackbird olivat kumpikin ihan omassa sarjassaan, tänä vuonna tuskin yhtä hyviä biisejä kuullaan, mutta katsotaan nyt.
Ainii tuol on Australia messis
Mitä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.