You are not logged in.
rc-lungen wrote:onko kukaan niin epätoivoinen Tool-fani että pitäisi päästä näkemään A Perfect Circlen festareilla?
En ole epätoivoinen Tool-fani, mutta aion katsoa tuon jos ei mene päälle jonkun mielenkiintoisemman kanssa. APC:n debyytti oli aikoinaan hyvä levy mielestäni.
Tästä näkee ilman raaputusta:
http://sidewayshelsinki.fi/esiintyjat/
A Perfect Circle -fanejahan ei toki voi olla. Aika monelta Toolista välittämättömältä kuullut että nimenomaan tuo APC:n Mer De Noms on aikoinaan pyörinyt tiuhaan soittimella. Itselleni ei ehkä niin tärkeä bändi, mutta menen kyllä ehdottomasti katsomaan.
Last edited by Tomsk (19.02.2018 12:23)
Sent from my iPhone 16
Bardo Pondhan on toki jo nähty. Itse asiassa minulle henkilökohtaisesti kiinnostavin näistä uusista julkistuksista on The Comet Is Coming, joka olisi ollut viime syksynä Tampereella, mutta minulle ihan mahdottomaan ajankohtaan. Ylipäätään mielenkiintoisin ohjelmisto _kaikista_ festareista - joita on tullut silmäiltyä aika lailla tässä kun on yrittänyt keksiä mahdollista loma/keikkareissukohdetta jonnekin Eurooppaan kesäksi.
Sent from my iPhone 16
Jos on tarkoitus kritisoida jotain "yleistä kitinää", niin se tuskin ilmenee kahdella sanalla. Ei täs muuta. Jatketaan, saamme elää.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mer de Noms on toki ihan pl levy, mutta milloin APC on viimeksi tehnyt mitään riittävän kiinnostavaa, että se pitäisi buukata festareille?
En tiiä kitinöistä, mutta bardo pond!!!!!!111
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mer de Noms on toki ihan pl levy, mutta milloin APC on viimeksi tehnyt mitään riittävän kiinnostavaa, että se pitäisi buukata festareille?
En tiedä. Kai tuo jo käy "nostalgia-aktista" kun ekasta levystä on melkein parikyt vuotta.
Last edited by Tomsk (19.02.2018 12:44)
Sent from my iPhone 16
rc-lungen wrote:Mer de Noms on toki ihan pl levy, mutta milloin APC on viimeksi tehnyt mitään riittävän kiinnostavaa, että se pitäisi buukata festareille?
En tiedä. Kai tuo jo käy "nostalgia-aktista" kun ekasta levystä on jo melkein parikyt vuotta.
uuden levyn kansi ainakin herättää hilpeyttä:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sivut näemmä alhaalla.
Sivuille kyl
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En tiiä kitinöistä, mutta bardo pond!!!!!!111
Juuh elikkäs ❤️
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Onhan näillä festareilla esiintynyt monia bändejä 80-90 luvuilla julkaistun matskun voimin (esim. Psychocandy kuultiin alusta loppuun ekassa Sidewayssä + kaikenmaailman suukeisaroinnit jotka ei ole tehnyt mitään ysärin jälkeen), mutta 2000-luvulla uransa tehnyt bändi joka julkaisee kohta uuden levyn on täysin epärelevantti
Last edited by Firon (19.02.2018 13:42)
löytyikö jostain päiväkohtaiset jaot vai pitääkö odotella jos sidewaysin sivut joskus heräävät?
löytyikö jostain päiväkohtaiset jaot vai pitääkö odotella jos sidewaysin sivut joskus heräävät?
Facebookissa pelaa.
psykokarkki wrote:löytyikö jostain päiväkohtaiset jaot vai pitääkö odotella jos sidewaysin sivut joskus heräävät?
Facebookissa pelaa.
ok
Nastoja bändejä. Jos kesäkuussa on koleat säät ja asiaa Helsinkiin tänne voisi lähteä asiakkaana.
bzort glorf bööth
Pitäs perehtyä Bardo Pondin uudempiin juttuihin, en ole kuullut mitään Dilaten jälkeen ilmestynyttä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kovasti nimiä mistä ei mitään hajua. Viime vuonna useampi ennestään tuntematon bändi soitti hyvän keikan.
Alussa narisin paikan vaihtamisesta, lähinnä sen takia kun Teurastamo oli vaan niin toimiva mesta. Nyt fiilikset mestasta lähinnä "aha".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Bardo Pondin ja Herot katon lauantaina ja Pazuzun ja The Comet Is Comingin sunnuntaina, mutta että kaljantaina vedän 15 jojon koffia ja venailen Ben Frostia jossain vitu jäkehallissa Hän-Pariisin Kevät-Pastoripike-Islaja-akselia kuunnellen? :biggrin::center:
Kaivoin sängyn alta Kurde-muistoboksin, keitin kahvit ja katselin vanhoja kuvia. Andy Stott, Dillinja, Killer Mike, Joy Orbison. Kunnia ei unohdu. Tosi haikee olo
Helena Hauff
Ylläri-pylläri Flow oli hereillä
Bardo Pond, Ben Frost, Warpaint, Pazuzu Eiköhän tuonne nyt tule lähdettyä
Tarkemmalla silmällä katsottuna lisäpeukut Dopplereffektista ja Jane Weaverista. Varmaan Viet Cong:kin tulee tsekattua ja Keuhkot toki
rc-lungen wrote:Mer de Noms on toki ihan pl levy, mutta milloin APC on viimeksi tehnyt mitään riittävän kiinnostavaa, että se pitäisi buukata festareille?
Onhan näillä festareilla esiintynyt monia bändejä 80-90 luvuilla julkaistun matskun voimin (esim. Psychocandy kuultiin alusta loppuun ekassa Sidewayssä + kaikenmaailman suukeisaroinnit jotka ei ole tehnyt mitään ysärin jälkeen), mutta 2000-luvulla uransa tehnyt bändi joka julkaisee kohta uuden levyn on täysin epärelevantti
Tulipa taas blaastattua turhan kärkkäästi Enkä tosiaan tiennyt uudesta levystäkään.
En enää itse jaksa seurata noita uudelleenlämmittelyitä sen erityisemmin, mutta kyllähän niillä yleisöä saadaan paikalle. Enemmän nyppii toi paikallisen talentin kuratointi ja toivoisi monipuolisempaa ohjelmistoa.
Avaatko rc-lunkeeni vähän paikalliseen talentiin liittyvää nyppintää? Ei tajua mitä tarkoitat. Liittyy bändien valintoihin ja kuka on ohjelmatoimiston listoilla tai jotain?
kumpiseta wrote:Bardo Pond, Ben Frost, Warpaint, Pazuzu Eiköhän tuonne nyt tule lähdettyä
Tarkemmalla silmällä katsottuna lisäpeukut Dopplereffektista ja Jane Weaverista. Varmaan Viet Cong:kin tulee tsekattua ja Keuhkot toki
James Holden kuulostaa myös hyvältä, Cigarettes After Sex sen sijaan varsin tylsältä. Mut joo, nämä kiinnitykset kelpaa Festareilla nähdään
No näistä esittelyteksteistähän se kotimaisten ohjelmapolitiikka tulee parhaiten esiin:
"Helsinkiläisten vaihtoehtomusiikkipiirien tuorein superkokoonpano"
"Some ja blogit räjähtivät alkusyksystä 2017"
"Raskasta vientitoivon leimaa uransa alusta lähtien"
"poppari on julkaissut jo lukuisia radiohiteiksi nousseita biisejä"
"popin ykkösnimeksi ennustetun Vestan ympärillä on viimeisen runsaan vuoden aikana pyörinyt poikkeuksellista hypeä"
Ja koko ao. rimpsu luetuttaa itsensä uudestaan ja uudestaan
"Uuden polven suomiräp iskee kovaa. Viimeisen parin vuoden aikana tuoreita ja toinen toistaan kovempia hiphop-tulokkaita puskee kuin niin niitä kuuluisia sieniä sateella. Fraasia underground-rap on uusi punk on toisteltu jo ihan riittävästi, mutta jotain perää väittämässä kyllä on.
Sidewaysiin on tänä vuonna koostettu katsaus mielestämme kiinnostavimpia suomiräpin uudistajia. "
Ja onhan nyt joku Yona saatava uudestaan lauteille viskomaan vettä tulikuumana vellovan Nordiksen niskaan!
MIKSEI KUKAAN OLE HEHKUTTANUT ETTÄ NYOS SOITTAA TÄÄLLÄ
HEHKUTUS
HEHKUTUS
HEHKUTUS
Last edited by noiseidea (05.03.2018 12:21)
MIKSEI KUKAAN OLE HEHKUTTANUT ETTÄ NYOS SOITTAA TÄÄLLÄ
HEHKUTUS
HEHKUTUS
HEHKUTUS
Mä olen hehkuttanut, mutta toisaalla.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
lauantailippu hankittu.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
La-su vois kiinnostaa. Täytyy nyt vielä hetki harkita.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki