You are not logged in.
Naurettava perjantai muutenkin. Wallissa Clock Dva, Kutosella Crisis ja Silent Scream ja Loosessa sit ulkomaista uudempaa mustanpuhuvaa post-punkia ja bauhaus-larppia. Mitenhän joku luulee että yleisöä riittää noin marginaalisesta alakulttuurista näin pienessä kylässä noihin kaikkiin tapahtumiin?
Last edited by rc-lungen (16.11.2017 17:05)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ joo, itse ratkaisen asian lähtemällä mökille.
muuten, huomasin että olin kilkannut "kiinnostunut" clock dvan eventtiin fb:ssä, enkä sitä mielestäni eilen tehnyt, joten ehkä olin tietoinen asiasta, en vain muistanut
mutta laittakaas rapsaa ketkä sinne menee, moronica ainakin?
nii vatican shadow on tosiaan ens perjantaina kaikussa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
luulin että täällä oli joku keikkapaikka-topique mutta en löytänyt
sitä vaan että:
Hämeentien bailukompleksiin tulokas Väinö Kallio avautuu huhtikuussa
Samaan aikaan kiinnostaa ja ei kiinnosta. Tonne tuskin otetaan mitään kovin kiinnostavia artisteja soittamaan, vaan ennemminkin jotain Iisaa ja muuta varman päälle-sontaa yhteiskunnan aikuistuneiden hyvinvointikakaroiden iloksi.
Tulipa taas myrkkyä, mut menkööt.
Last edited by rc-lungen (11.01.2018 15:33)
Huomenna olis taas Lepiksessä "Jack Friday". Kokoonpano näyttää siltä, että melkee vois vaa käydä vilasee amondyydin.
tietääkseni ei lepiksessä vaan loosessa. itse toki mökille menossa taas vaihteeks.
hämmentää noi jack friday mainokset, tosta sohvaperunat / muutama bändi tyypistä tullu jack daniels brand ambassador?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hämmentää noi jack friday mainokset, tosta sohvaperunat / muutama bändi tyypistä tullu jack daniels brand ambassador?
Baari saa todnäk sponssia tapahtumatuotantoon ja yleensä kapakka saa noissa suht koht vapaat kädet tehdä mitä haluaa. Siinä sit joutuu olemaan samassa kuvassa logon kanssa. Ei mitään ennenkuulumatonta. Looselta ja sen buukkaajilta kiva veto, että valkkaa tollasen hahmon kuratoimaan ohjelmistoa.
Tuu KZ dj-kopille moikkaamaan, jos meinaat paikan päälle.
:center: wrote:
Baari saa todnäk sponssia tapahtumatuotantoon ja yleensä kapakka saa noissa suht koht vapaat kädet tehdä mitä haluaa. Siinä sit joutuu olemaan samassa kuvassa logon kanssa. Ei mitään ennenkuulumatonta. Looselta ja sen buukkaajilta kiva veto, että valkkaa tollasen hahmon kuratoimaan ohjelmistoa.
Mitä mieltä jos tyyppi ois Jukka Nousiainen
rc-lungen wrote::center: wrote:
Mitä mieltä jos tyyppi ois Jukka Nousiainen
No ois se mun mielestä ihan hyvä. Riippuen ihan siitä mitä Nousiainen kuratoisi, niin oisin kyllä ihan kiinnostunut. Jotain Räjää tai sooloa jostain Mara Ballsista puhumattakaan ei obviously tulis mentyä katsomaan, mutta jos pointtina on oman maun mukaan valkata tuntemattomampia artisteja keikoille, niin kyllä mua ihan kiinnostaisi et mitä se valkkais.
puhelimet/räjä kiinnostaa, mutta luultavasti mökille pitää tulla, kattellaan. kiinnostais kyllä kun puhelimet kuulemma vetää uusia biisejä.
Viikon päästä onkin mielenkiintoinen lauantai kun on Monolord ja toisaalla Puhelimet/Räjä. Varmaan valinta osuu Monoloordiin kun on "harvinaista ulkomaan herkkua".
Cactuksessa Kvarter.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Olen todennäköisimmin ulkomailla, mutta jos jonnekin niin Kvarter.
Last edited by rc-lungen (18.02.2018 02:06)
KZ wrote:Viikon päästä onkin mielenkiintoinen lauantai kun on Monolord ja toisaalla Puhelimet/Räjä. Varmaan valinta osuu Monoloordiin kun on "harvinaista ulkomaan herkkua".
Cactuksessa Kvarter.
Ajattelin ehtiä Monolordista tuonne. Katsotaan miten käy.
Sent from my iPhone 16
Ihan jännältä (hyvällä tavalla) kuulostaa tuo Kvarter. Laulaja vaan vähä tavallinen.
Itselle puolestaan yksi suomimusan pakahduttavimpia ääniä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Laulaja vaan vähä tavallinen.
Mee nyt ittees Väärä mielipide Ettäs kehtaat
Jos Circleä ei saa kritisoida niin Jari Kieloston äänen sanomisesta "tavalliseksi" antaisin kickbannit. Sori vaan.
Hyvää kevään alkua kaikille! Eilen vihdoin saatiin alakerran kosteusmittaustulokset. Valitettavasti vesivahinko on sen verran paha, että kuivaustöitä joudutaan edelleen jatkamaan, ja samalla remontoimaan koko alakerta melko perusteellisesti.
Tarkkaa aikataulua remontin kestosta ei vielä ole, mutta kaikki huhtikuun ja toukokuun keikat on peruttu, mahdollisesti pidempäänkin. Tarkoitus on saada alakerta remontoitua mahdollisimman nopeasti sellaiseen kuntoon, että keikat voivat jatkua entiseen malliin. Olemme yhteydessä kaikkiin bändeihin ja järjestäjiin lähipäivien aikana.
Tiketin uusi toimipiste Helsingin Kalliossa, Katin Tavara
KATIN TAVARA
Fleminginkatu 5 A
00530 HelsinkiAUKIOLOAJAT:
ma-pe 11:00-18:00
la 10:00-15:00MAKSUTAVAT:
◉ Käteinen
◉ Pankkikortti
◉ debit- ja credit-kortit (Visa Electron/Maestro, Visa ja Mastercard)
◉ Tiketin Lahjakortti
◉ Kulttuurisetelit (Smartumin Liikunta- ja Kulttuuriseteli, Tyky-Kuntoseteli+ ja Virikeseteli)
◉ Kulttuurikorteista ePassi
evakkomies
mikäs paikka toi tiivistämö olikaan, lienee flowsta tuttu mut en muista mikä niistä?
25 sivua off topiccia huhhuh. niin mites niillä keikoilla, vedättekö metaa?
Ei vedetty, mut saakeli et oli kova warhead, voi juman kauta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
elikkäs lepiksestä kyse
siis aivan pöyristyttävää! kuinka voidaan maksavia asiakkaita kyykyttää näin törkeällä tavalla! veikkaan ettei tuonne monikaan onnistu pääsemään, saa tähti tämmöisellä menolla esiintyä tyhjälle salille
Keikalle sisään pääseminen ei kuitenkaan ole aivan yksinkertaista. Yhdysvaltalaislaulaja esiintyy 5. lokakuuta Helsingin Hartwall-areenalla. Konserttiin tulijoilla saa tuolloin olla mukanaan vain yksi laukku, jonka täytyy olla läpinäkyvä. Laukun täytyy siis olla kirkasta muovia. Tapahtuman järjestäjä Live Nation tiedottaa, että myös esimerkiksi minigrip-pussi tai kaupan läpinäkyvä hedelmäpussi käy. Laukun mitat saavat olla enintään 30 cm kertaa 15cm kertaa 30cm.
olispa laukku vielä pakollinen varuste
Staralla varmaan jonkimmoiset PTSD:t Manchesterin tapauksen jälkeen, luulisin että sillä on aikamoiset vaatimukset noihin hommeleihin