You are not logged in.
EDIT: korjasin kadonneen kuvan t: natzi-mode (heil hütter)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
^ juuh, kas kun ei bovieta pelastanut
Ja mikä toi "ei erityisen tarttuvia melodioita" juttu on
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ja mikä toi "ei erityisen tarttuvia melodioita" juttu on
ihan käsittämättömän luokaton juttu, luultavasti kirjoitettu noin kahdessa minuutissa miettimättä kun deadlinea pukkasi.
ketkä kaikki huomenna menossa? luultavasti aika lailla tämä settilista:
lauantaina menossa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hyvä keikka, tosin pocket calculator jäi kuulematta, tilalla aerodynamik, muuten sama setti ku moskovassa. spacelabin visut oli mahtavia, ufo lensi helsingissä ja melkein laskeutui finlandia-taloon ja airwavesista jännä uusi versio. kannatti mennä
Aerodynamicin lopussa oli jännä digipieru.
Itselle parhaiten toimi Computer World, Spacelab ja Radioactivity. Hyvä keikka, vaikka vähän loppua kohti alkoi uuvuttamaan.
Alko kans jo väsyttämään loppua kohden. Tour de Francen etapit ois saanut jättää pois ja encoresta ois voinut karsia kans vähän. Muuten kyllä todella hieno keikka vaikka lähes sama setti tuli jo nähtyä muutama vuosi sitten Flow'ssa. Radioactivity ja Trans Europe Express itselle huippuhetket.
Arkena ei kyllä jaksais valvoa näin myöhään
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
Jos toi Nytin juttu vaikutti sakealta niin IS vetää paremmaksi: https://www.is.fi/viihde/art-2000005568055.html
Autobahn tarkoittaa moottoritietä, ja sehän oli natsien keksintö. Natsit myös puhuivat paljon kansasta, Volkista, jonka nimissä luotiin herrarotua ja tehtiin kauheuksia.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Joo joo Wikipedia, mutta
The idea for the construction of the autobahn was first conceived in the mid-1920s during the days of the Weimar Republic, but the construction was slow, and most projected sections did not progress much beyond the planning stage due to economic problems and a lack of political support.
https://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn
Noiden rakentamisen suuria taloudellisia vaikutuksia Natsi-Saksan aikana on myös liioiteltu. Tuosta perusteet: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Wages_of_Destruction
Last edited by noiseidea (16.02.2018 10:25)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
herranjestas miten on IS natsikorttia heiluttanut
tässä hesarin arvio: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005568720.html
oliko kukaan jälkimmäisellä keikalla, oliko sama settilista? eilen töistä palaillessa tokoinrannan kautta soitin arpoi kappaleen vitamin, ja olisin kyllä toivonut että olisivat sen soittaneet, ehkä tuon tour de france -albumin paras biisi ja hämärästi muistelen että jollain aiemmalla keikalla sen soittivat ja visuaaleissa leijaili kaikenlaisia värikkäitä pillereitä
mutta joo, hütter jo 71 v. ja jaksaa vetää kaksi yli kahden tunnin keikkaa samana iltana, melkoinen robotti
niin ja siis nyt ei niitä robotteja ollut, muuta kuin kuvissa, oliko viimeksi? nyt en enää muista varmasti, mutta ainakin silloin muinoin jäähallin keikalla 2004(?) oli vain robotteja lavalla the robots -biisin aikana.
oliko kukaan jälkimmäisellä keikalla, oliko sama settilista?
oliko kukaan ensimmäisellä keikalla, oliko sama settilista?
Setlist.fm:n mukaan oli samat setit.
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
psykokarkki wrote:oliko kukaan jälkimmäisellä keikalla, oliko sama settilista?
oliko kukaan ensimmäisellä keikalla, oliko sama settilista?
Setlist.fm:n mukaan oli samat setit.
hyvä juttu.
Onhan Kraftwerk-historiikeissa sivuttu mahdollisia mielleyhtymiä noihin asioihin, mutta kolumnin tekeminen tohon keskittyen on vaan yksiselitteisesti paskaa journalismia. Jos saksankielisten Autobahn ja Volk sanojen käyttö tuo natsismin mieleen niin mahtaa olla raskasta Saksassa reissatessa. NÄITÄ MAANTEITÄHÄN ON TÄÄLLÄ KAIKKIALLA.
Onhan Kraftwerk-historiikeissa sivuttu mahdollisia mielleyhtymiä noihin asioihin, mutta kolumnin tekeminen tohon keskittyen on vaan yksiselitteisesti paskaa journalismia. Jos saksankielisten Autobahn ja Volk sanojen käyttö tuo natsismin mieleen niin mahtaa olla raskasta Saksassa reissatessa. NÄITÄ MAANTEITÄHÄN ON TÄÄLLÄ KAIKKIALLA.
...mutta kun symboleilla ja mielikuvilla leikitään, se jättää villeille tulkinnoille tilaa.
Niih, KUN NÄIN NÄMÄ ASIAT KOETAAN
hantta onko sulla hütter lautanen? volkkraftwerkjugend
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hütter lautanen?
Hütter, Hitler. Ei voi olla sattumaa noin lähekkäiset nimet. Jos leikkii tuollaisella symboliikalla niin pitää ymmärtää että asioita voidaan tulkita.
kraftwerk macht frei
Hyvä keikka. Koko ajan jossain ramppaava yleisö hämmensi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
geenitesteissä ramppasivat
Tallinnassa ylläri ylläri sama setti kuin hesoissa, mut nyt oli robotit messissä. 5/5 keikka kaikin puolin.
Mahtava keikka.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.