You are not logged in.
...kuunnellut alusta loppuun. Vai oliks tämmönen ketju jo?
Hurriganes - Roadrunner (1974)
Tämän sain veljenpojalta synttärilahjaksi alkuvuodesta. Oli valinnut kannen perusteella. Ei ole suunnitelmia kuunnella tätä lähitulevaisuudessa. Ne pari hittibiisiä tuttuja tietenkin.
Modest Mouse - We Were Dead Before the Ship Even Sank (2007)
Ostin joskus kirppikseltä. Ei ole kiinnostanut kuunnella Modest Mousea. The Lonesome Crowded Westistä tykkäsin joskus vähän.
Looptroop - Fort Europa (2005)
En osaa sanoa miksi ostin tämän.
The Sisters of Mercy - A Slight Case of Overbombing: Greatest Hits Volume One (1993)
Mummypowder - Consternation! Uproar! (2004)
Tämä Anttilan alelaariostos edelleen kai kuuntelematta.
Abduktio - Abduktio (2009)
Tämän voisi kuunnellakin joskus.
G̶r̶a̶n̶d̶a̶d̶d̶y̶ ̶-̶ ̶T̶h̶e̶ ̶S̶o̶p̶h̶t̶w̶a̶r̶e̶ ̶S̶l̶u̶m̶p̶
Bright Eyes - Digital Ash in a Digital Urn
Last edited by Firon (03.12.2016 14:58)
tämmönen toba oli
mutta tuossa niitä levyjä kuitenkin kuunneltiin läpi.
itseltäni löytyy varmaan aika läjä tämmöisiä
The Sisters of Mercy - A Slight Case of Overbombing: Greatest Hits Volume One (1993)
mjoo tää on kyl aika turha julkaisu. tempel of lovestakin ihan väärä versio
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Voin mielelläni ottaa tuon Grandaddyn jos ei kelpaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Hyvä ketju, aion osallistua. Ja toi Abduktion levy kantsii kuunnella!
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ja Mummypowderilla oli vuosituhannen vaihteessa keikoilla ihan hetkensä, etenkin siinä vaiheessa kun Pahkala oli bändissä, sen kitarointi toi hyvän sikailuelementin siihen. En ole tainnut levyltä koskaan kuulla.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Tietääkseni oon kuunnellu kaiken ..mutta yhen levyn bonus-disci oli kyllä pitkään (useita vuosia) kuuntelematta, ku siinä oli pääosin vaan jotain demoversioita niistä albumin raidoista
Grandaddy - The Sophtware Slump
Yksi syy siihen miksi en ole lämmennyt tälle levylle, on se että en näköjään edes omista sitä. Tilasin tuon Secondspinistä joskus 10 vuotta sitten kaverin suosituksen perusteella. Nyt kun lähdin sitä kuuntelemaan ja katsoin biisien pituuksia RYMistä, niin selvisi että MULLE ON TOIMITETTU VÄÄRÄ LEVY CD:ssä on vaan numeroita eikä lue esittäjään lainkaan. Lyriikkoja googlettamalla selvisi, että levy jota olen luullut Sophtware Slumpiksi on Bright Eyesin Digital Ash in a Digital Urn. Genre on siis aika lähellä, mutta mitä nyt nopeasti kuuntelin Youtubesta niin onhan toi Grandaddy selkeästi parempaa.
Firon wrote:Grandaddy - The Sophtware Slump
Yksi syy siihen miksi en ole lämmennyt tälle levylle, on se että en näköjään edes omista sitä. Tilasin tuon Secondspinistä joskus 10 vuotta sitten kaverin suosituksen perusteella. Nyt kun lähdin sitä kuuntelemaan ja katsoin biisien pituuksia RYMistä, niin selvisi että MULLE ON TOIMITETTU VÄÄRÄ LEVY CD:ssä on vaan numeroita eikä lue esittäjään lainkaan. Lyriikkoja googlettamalla selvisi, että levy jota olen luullut Sophtware Slumpiksi on Bright Eyesin Digital Ash in a Digital Urn. Genre on siis aika lähellä, mutta mitä nyt nopeasti kuuntelin Youtubesta niin onhan toi Grandaddy selkeästi parempaa.
bzort glorf bööth
Totta hitossa olen kuunnellu kaikki läpi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Totta hitossa olen kuunnellu kaikki läpi.
*
Et ole vielä ostanut tarpeeksi levyjä.
Varmasti useita tämmöisiä levyjä hyllyssä on. Moni on jotain bonusbiisillisiä. Harvoin jaksaa kuunnella mitään bonuskappaleita.
Varmasti näitä on, ainakin yksi maakuntien hevareilta terassilla ostettu omakustanne on vielä muoveissa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
majakka ja perävaunu - s/t cdr
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Cul de Sac & Damo Suzuki - Abhayamudra
On siellä muutama muukin.
Talk Talk - Laughing Stock
Talk Talk - Laughing Stock
rc-lungen wrote:Talk Talk - Laughing Stock
Nii, mitä? Laitoin soimaan ja totesin et pitääpä kuunnella.
Nii, mitä? Laitoin soimaan ja totesin et pitääpä kuunnella.
eipä mitään, jännä vaan että moinen klassikko jäänyt kuuntelematta, vaikka itse kyllä melkein tykkään siitä edeltävästä levystä enemmän.
Modest Mouse - We Were Dead Before the Ship Even Sank (2007)
Ostin joskus kirppikseltä. Ei ole kiinnostanut kuunnella Modest Mousea.
Tämän olen nyt kuunnellut pari kertaa ja on tossa muutama ihan hyvä biisi. Sopii esim. autossa kuunneltavaksi tai muuksi taustamusiikiksi. Ei mennyt 2 euroa aivan hukkaan.
Kuuntelin myös toisen hyllystäni löytyvän MM levyn Lonesome Crowded Westin ja siinähän on useampi 5/5 biisi, mutta muutama skipattava raita myös. Muistelin että laulu olisi bändin heikko kohta ja näinhän se oli joissakin biiseissä. En vihaa, mutta joku toinen vokalisti ehkä tekisi bändistä miellyttävämmän.
Ehkei yhtään. Mutta jotain semmosii on, jotka on nyt lähdössä kiertoon tai jopa poistoon.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
rc-lungen wrote:Nii, mitä? Laitoin soimaan ja totesin et pitääpä kuunnella.
eipä mitään, jännä vaan että moinen klassikko jäänyt kuuntelematta, vaikka itse kyllä melkein tykkään siitä edeltävästä levystä enemmän.
Ei oikein vieläkään lähde kumpikaan. Vois varmaan myyä pois.
psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:Nii, mitä? Laitoin soimaan ja totesin et pitääpä kuunnella.
vinskana? ostan jos hinta ei liian paha.
rc-lungen wrote:psykokarkki wrote:rc-lungen wrote:Nii, mitä? Laitoin soimaan ja totesin et pitääpä kuunnella.
vinskana? ostan jos hinta ei liian paha.
Katotaas.