You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kraftwerk ja Talking Heads.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Laitoin soimaan Ugly Casanova - Hotcha Girls ja alkoi itkettää.
how they run this show.
Big Idiot buys a Pig
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kotiteollisuus
rammstein
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Nyt soi Modest Mouse ja rakastan. Joo on yksipuolinen musamaku
how they run this show.
Be My Baby -nimiset biisit (The Ronettes/Phil Spector ja Vanessa Paradis/Lenny Kravitz).
yma sumac
Feelies: Raised eyebrows
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Häiritsevän hyvä versio.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Häiritsevä ainakin
Sairas skene tämä, yritän olla sukeltamatta liian syvälle...
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
mitä toi tarkottaa että "in major key" ? musiikkitermit mulle vieraita.
major key = duuri
minor key = molli
ba wrote:mitä toi tarkottaa että "in major key" ? musiikkitermit mulle vieraita.
major key = duuri
minor key = molli
ja duuri ja molli ovat? (oon nämä kyllä monesti kuuullut mutten muista... duuriko iloinen, molli surumielinen?)
murmur wrote:ba wrote:mitä toi tarkottaa että "in major key" ? musiikkitermit mulle vieraita.
major key = duuri
minor key = mollija duuri ja molli ovat? (oon nämä kyllä monesti kuuullut mutten muista... duuriko iloinen, molli surumielinen?)
näinhän ne yleensä mielletään
Blonde On Blonde ~ Heart Without A Home
Pitkästä aikaa tämmönen biisi, johon on ihan koukussa. Ihan ku huumetta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^ toivottavasti kuullaan torstaina finlandia-talolla.
Ultimate Painting. Hyvää VU/indie yms. poppia