You are not logged in.
The Damned > Buzzcocks > Ramones > Clash > Pistols
Sent from my iPhone 16
Tai no Ramonesin ja Clashin välisestä paremmuudesta ei oikeastaan hirveästi mielipidettä. Damned kuitenkin paras ja Pistols paskin.
Sent from my iPhone 16
ba wrote:Varropas > Fall
Tämä menee jo liian pitkälle
pyhiälehmiäeiole
Varropas on kyllä tosi hyvä näin offtopic.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
uskon ettei tällä forkalla niin outo mielipide, mutta clashin paras levy eli sandinista pesee kaikki muut punk-bändien levyt ikinä (paitsi dead kennedysien debyn)
uskon ettei tällä forkalla niin outo mielipide, mutta clashin paras levy eli sandinista pesee kaikki muut punk-bändien levyt ikinä (paitsi dead kennedysien debyn)
Clash on aina ollut ihan ok osastoa mulle. Jotkut biisit parempia kuin toiset. Levyn mitassa ja varsinkaan ^triplalevyn mitassa ei meinaa millään jaksaa. DK:n deby sen sijaan kyllä on parhaimpia punklevyjä.
Sent from my iPhone 16
sandinista kyllä jakaa mielipiteitä, mutta mun mielestä se on totaalisen nerokas juuri tuossa formaatissa, loppua kohden meininki menee tosi hämäräksi ja sieltä löytyy suunnilleen kaikkia musiikkityylejä ja lisäksi roppakaupalla ihan huippukovia biisejä. 80-luvun white album.
muuten clash saattaa olla toki hieman yliarvostettu, vaikka hyvä bändi onkin.
psykokarkki wrote:uskon ettei tällä forkalla niin outo mielipide, mutta clashin paras levy eli sandinista pesee kaikki muut punk-bändien levyt ikinä (paitsi dead kennedysien debyn)
Clash on aina ollut ihan ok osastoa mulle. Jotkut biisit parempia kuin toiset. Levyn mitassa ja varsinkaan ^triplalevyn mitassa ei meinaa millään jaksaa. DK:n deby sen sijaan kyllä on parhaimpia punklevyjä.
Ainii DK! Sehän on se selkee ykkösbändi perinteisten punkbändien kisassa
DK ois hyvä ilman Jellon voksuja
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
The Fall on aivan käsittämättömän kehnoa musaa.
no forkalla on kai sanam vapaus ja nämä mielipiteet onneksi ontopik
Olen toki eri mieltä mutta nyt on kyllä 5/5 mielipide!
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Clashin London Calling on kyl tietyl tapaa ihan täydellinen rokkilevy by the book. Jokaisessa biisissä on jotain mieleenjäävää, mutta eipä ole nykyään oikein mitään tarvetta kuunnella tuota.
Kuuntelin tänään Einstürzende Neubautenin Perpetuum Mobilea ja tajusin taas että tämän vuosituhannen EN on nykyään paljon enempi minun makuun kuin sitä edeltäneet. Ja on niillä vanhoillakin aikansa ja paikkansa, mutta aika harvoin tulee nykyään pistettyä jotain Kollapsia soittimeen.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Clashin London Calling on kyl tietyl tapaa ihan täydellinen rokkilevy by the book. Jokaisessa biisissä on jotain mieleenjäävää, mutta eipä ole nykyään oikein mitään tarvetta kuunnella tuota.
Kuuntelin tänään Einstürzende Neubautenin Perpetuum Mobilea ja tajusin taas että tämän vuosituhannen EN on nykyään paljon enempi minun makuun kuin sitä edeltäneet. Ja on niillä vanhoillakin aikansa ja paikkansa, mutta aika harvoin tulee nykyään pistettyä jotain Kollapsia soittimeen.
Edelleen pitäisi hommata loput levyt. Pitää myös voida soittaa Let's do it a Dada jos pääsee ikinä soittamaan diskoon.
Oonkohan jo ilmottanu, että inhoan Queenia.
Mut hei, mä voitin tän pelin. Vai tunnustaako joku muukin aidosti tykkäävänsä James Bluntista?
*
Last edited by Pilke (04.02.2018 21:42)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Pilke wrote:Oonkohan jo ilmottanu, että inhoan Queenia.
eikö ees I want to break free:n kitarasoolo iske?
En mä osaa ajatella kokonaista bändiä tolla tavalla osissa. Kai jokaisen bändin koko tuotannossa on edes yks hyvä 10 sekunnin melodiapätkä jossain välissä. Kuulostaa ihan musikaalilta koko bändi.
No kuuntelin sen soolon. Ei sytytä.
*
En jaksa kuunnella yhtään mitään Radioheadilta.
*
Kai jokaisen bändin koko tuotannossa on edes yks hyvä 10 sekunnin melodiapätkä jossain välissä.
Mä tiedän pari joilla ei ole
Pilke wrote:Kai jokaisen bändin koko tuotannossa on edes yks hyvä 10 sekunnin melodiapätkä jossain välissä.
Höpön pöpön pöppö.
*
Luppakorva sikailee taas wrote:Pilke wrote:Kai jokaisen bändin koko tuotannossa on edes yks hyvä 10 sekunnin melodiapätkä jossain välissä.
Höpön pöpön pöppö.
*
Eikun joo, tottakai jokaisen musiikkia tekevän uralle mahtuu vaikka tsägälläkin melodioita jotka ansaitsevat tunnustuksen, ja mä olen aina ekana arvostamassa kiinnostavaa sävellystä vaikka en musiikista piittaisi (esim. tuo Sex Pistols). Mutta sitten on orkestereita jotka haraavat vastaan niin kokonaisvaltaisesti että en näe syytä nostaa esiin sieltä mitään 10 sekunnin pätkiä, ehkä vähän niin kuin tuo Queen kohdallasi.
Tuli muuten aiemmin tänään mieleen että olisko siistiä jos tältä foorumilta poistettaisiin kaikki muut topikit paitsi tämä, vitutustopsu ja ruokaspedeily. Noihin kuitenkin tiivistyy aika olennaisesti kaikki.
Tuli muuten aiemmin tänään mieleen että olisko siistiä jos tältä foorumilta poistettaisiin kaikki muut topikit paitsi tämä, vitutustopsu ja ruokaspedeily. Noihin kuitenkin tiivistyy aika olennaisesti kaikki.
ton vitutuksen ja ruokaspeden vois ottaa kans pois
Mulle käy.
PS. Se ettei tykkää post Bends Radioheadista ei ole millään mittarilla poikkeavaa. Soita kelle tahansa ei-musiikinkuluttajalle about yhtään mitään Radioheadia, niin paskahalvaus on taattu.
Oasis ei oo merkannu mulle koskaan yhtään mitään.
Oasis ei oo merkannu mulle koskaan yhtään mitään.
Minulle on: yhtä tai kahta ihan kivaa biisiä ja kohtalaista määrää surkuhupaisuutta. Unohtamatta tietenkään sitä, että Mike Flowers Pops teki Wonderwallista hienon version, josta huomasi, että ei se niin tylsä biisi olekaan.
Creep ei ees oo kovin kummonen biisi.
en oo koskaan kummemmin välittänyt
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
KZ wrote:Creep ei ees oo kovin kummonen biisi.
en oo koskaan kummemmin välittänyt
ette vaan oo 38-vuotiaita miehiä
Teininä oli kova, mut kyllähän tohon aika nopeasti kyllästyy kun parempiakin biisuja on jopa samalla levyllä.
Last edited by rc-lungen (13.02.2018 10:26)