You are not logged in.
Immortals
höpsö ja hauskannäköinen kreikkalaiseen mytologiaan pohjautuva toimintaelokuva. ihan viihdyin.
Last edited by barton_funk (18.01.2018 23:16)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Aika mainio sieppaustrilleri, joka ei ehkä sittenkään ole pelkkä sieppaustrilleri. Joku varmaan pitäisi tätä ihan älyttömänäkin. En ole aikoihin nähnyt John Goodmania missään filmissä, mutta hienon roolin teki tässäkin.
High-Rise
Alkaa todella lupaavasti, on koko ajan mielenkiintoisesti kuvattu ja näytelty, mut pitkät sekoilumontaasit alkavat lopussa puuduttamaan ja ei ole oikein enää mitään dynamiikkaa mikä kiinnostaisi. Vikat 30 minuuttia tuntuu aika tasaksulta. Ihan kiinnostava elokuva joka tapauksessa.
Tästä osin samaa mieltä, puolen välin jälkeen teho alkaa loppua kun jää junnaamaan sitä samaa dekadenssiaan. Lopussa ryhdistäytyy.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sent from my iPhone 16
Pork Chop Hill
Yllättävän "realistinen" leffa Korean sodasta.
The Swarm
Todellinen katastrofikalkkuna.
The Producers
En vaan tajua Mel Brooksin elokuvien huumoria.
Birdman
Parhaan elokuvan Oscar? WOAH 3/5
Pandora
Ihan kelpo katastrofileffa, noin sitä voisi kuvitella tapahtuvan ydinreaktorin lahotessa käsiin.
The Vault
Yhdistetään heist ja kauhu! Tämä yhdistelmä ei toimi.
Hard Rain
Heikko semikatastrofi-semirikosleffa.
Lucky Number Slevin
Tämmönen nokkela rikosleffa joka ei ole kovin nokkela.
Christmas on Mars
Varmaan pitäisi katsoa muun kuin maidon voimalla.
Moebius
Ihan mitä tahansa pervoa touhua voi laittaa ruudulle, mutta se ei tarkoita että leffasta tulisi hyvä.
Milada
Perusasiallinen historiallinen draama. Ehkä otantani on pieni, mutta itäeurooppalaiset historialliset leffat tunnutaan tekevän aina takaumana tai ainakin leffa alkaa jonkinlaisella nykyhetkenä tapahtuvalla kohtauksella, ja siitä jatketaan "Vuonna 1936..."
Where the Sidewalk Ends
Perus-film noiria vuodelta 1950.
Elser (13 Minutes)
Hyvä historiallinen draama kaverista joka yritti pommiattentaatilla tappaa Hitlerin.
The Bad Batch
Visuaalisesti hienoa dystopiamöyhennöstä, tarinan puolesta valitettavan niukka.
Shock Corridor
Väkevä tunnelma mielisairaalassa.
9. heinäkuuta
Näppärä sotaleffa tanskalaisista polkupyöräjoukoista ottamassa vastaan Natsi-Saksan hyökkäystä. Jos tanskalaiset oli yhtään noin kujalla aikanaan mitä leffa antaa ymmärtää, niin ei ihme että saksalaiset käveli suoraan sisään.
Last edited by noiseidea (24.01.2018 17:23)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Manaaja II: Luopio
puuduttavaa köntsää.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Manaaja II: Luopio
puuduttavaa köntsää.
Mut huippusoundtrack!
Sent from my iPhone 16
jookcha wrote:Manaaja II: Luopio
puuduttavaa köntsää.Mut huippusoundtrack!
Itse kyllä nautin höpsöydestä ja vahvoista kuvista. Järjetön toki.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tomsk wrote:jookcha wrote:Manaaja II: Luopio
puuduttavaa köntsää.Mut huippusoundtrack!
Itse kyllä nautin höpsöydestä ja vahvoista kuvista. Järjetön toki.
Aion kattoa viel joskus uudestaan!
Sent from my iPhone 16
The Leopard Fist Ninja - Mageita mestoja, huippuja taistelukohtauksia, hyvät musatkin. Mitä sitä muuta tarvii
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Katoin että oli jake nyman mut oliki jane wyman späm
Nii joo oon kattonu hiljattain harry potterssit 1 ja 2 ja tänään kohta 3.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
You Only Live Twice
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Diamonds are Forever
Melkosta hassuttelua.
how they run this show.
Thor
Höpsöä hassuttelua ja ihan kiva.
Jossain vaiheessa tuntui siltä, että jos tämä nyt menee avaruuszombeiluksi, niin jätän kesken. Lopulta niiden hirviöiden osuus onneksi jäi aika pieneksi. Ihan turhia ne kyllä olivat. Mutta niitä lukuun ottamatta tämä ei ollut huono, varsinkaan kun loppu oli yllätyksellisyydessään filmin paras osa.
Sent from my iPhone 16
Elysium
Vähän ku Seagalin leffa ilman Seagalia ja suht näyttävillä efekteillä vai mitä noi on nykyää
Call Me by Your Name.
Olihan se hieno. Ja Sufjanin kappaleet tärkeässä osassa
how they run this show.
tuli tänään katsottua eläinten vallankumous ja road trip eli se venäläisten kojelautakameroiden tallennuksista tehty pläjäys, kumpikin oikein hyviä.
Goldfinger
how they run this show.
Paprika
melkoista tykittelyä
Paprika
melkoista tykittelyä
Jees, tää oli monella tasolla sitä mitä itse animelta odotan, genre ei ole siis kovin tuttu. Kunnon tykittelyä visuaalisesti, ei mitään "joo tällainen haalea dystopinen hellscape missä tää nyt tapahtuu onhan näitä nähty".
Firon wrote:noiseidea wrote:These Final Hours
Ihan vitu kova ja napakka dystopiamaailmaloppuleffa. Katso tämä jos maailman loppuminen on lähellä sydäntä. Kivat bileet leffassa
Maailman loppuminen on lähellä sydäntä, joten laitoin kirjastoon varaukseen
Kiinnostus heräs kans.
Pari sivua sitten mainittu What Happened to Monday myös nyt kirjastossa. Ei maailma lopu (:|), mutta vankkaa dystopiaa.
barton_funk wrote:Paprika
melkoista tykittelyä
Jees, tää oli monella tasolla sitä mitä itse animelta odotan, genre ei ole siis kovin tuttu. Kunnon tykittelyä visuaalisesti, ei mitään "joo tällainen haalea dystopinen hellscape missä tää nyt tapahtuu onhan näitä nähty".
Tavallaan tää tuntui toisaalta aika pitkältä videokollaasilta, et ei siitä jäänyt ns mitään käteen, eikä oikein käsitellytkään mitään. Virtuoosimaista kúvatykittelyä toki. 1,5 h jälkeen oli vähän väsynyt olo. Tykkäsin kyllä, ja voisin joskus jopa kokeilla katsoa uudestaan. Varmaan kaikkea kuvallista yksityiskohtaa mitä jäi näkemättä.
A Stupid and Futile Gesture
vallan hybä
The Loveless (2017)
vallan blääh
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Virtuoosimaista kúvatykittelyä toki.
Luin toki kuivatykittelyä.
Terminator 5
Oli jääny pari osaa välistä, enkä ees tienny tämmösestä, mutta vallan mukavaa tiistai illan viihdettä 3/5