You are not logged in.
Unwoundin Leaves Turn Inside You. Saisi olla aika synkkä saari. Siellä oleskelu tämän levyn parissa päättyisi hyvin todennäköisesti oman käden kautta. Varmaan siten, että kävelisi meriveteen Below the Saltin soidessa täysillä. Ehkä hukkuisin juuri sillä hetkellä, kun So Whatin jälkeinen torviswingi alkaa soimaan. Se olisi hienoa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Spiritualized - Ladies and Gentlemen We Are Floating in Space
Ilman muuta.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mun autiosaaren levy olis ehkä joku sellainen, mistä on tullut synkeimpinä epätoivon hetkinä haettua toivoa ja lohtua.
Sama, ja siksi Kate Bushin Hounds of Love.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
suomen selkkarit alkaa sunnuntaina (siellähän oli eräs forumistikin, mutta vain äänityshommissa), selviytyjillä tämmöiset suosikit:
olettaen että olis myös hyvä äänentoistomahdollisuus
Earth 2
No-Neck Blues Band: Letters from the Earth
toisaalta joku pitkä drone-new age-spiritual juttu vois olla hyvä ton NNCK:n tilalla, mut ei tullu mitään just heti mieleen
ba wrote:Earth 2
En sano, etteikö levy olisi hyvä, mutta onko tämä todella tämän genren "kruunulevy"?
riippuu mistä genrestä puhut? en tiedä itsekään mihin tuo varsinaisesti kuuluu. liekö jonkin sortin minimal-drone-metallia
KZ wrote:ba wrote:Earth 2
En sano, etteikö levy olisi hyvä, mutta onko tämä todella tämän genren "kruunulevy"?
riippuu mistä genrestä puhut? en tiedä itsekään mihin tuo varsinaisesti kuuluu. liekö jonkin sortin minimal-drone-metallia
Ei sillä tarkalla genremääritelmällä niin väliä, aattelin vaan että onko tämä NIIN pähee? Pitänee tarkastaa joskus taas onko maineensa veroinen. Kyllä mulla tämä oli joskus vuosia sitten...
kyllä se ois piitlesin white album, siinähän on kaksi levyä
Kait se olis Pulpin Different Class
Ei sillä tarkalla genremääritelmällä niin väliä, aattelin vaan että onko tämä NIIN pähee? Pitänee tarkastaa joskus taas onko maineensa veroinen. Kyllä mulla tämä oli joskus vuosia sitten...
objektiivisestihan tälläisista asioista on mahdotonta kertoa... tämän suurenmoisen diggailuun liittyy itsellä omakohtaiset ekstaattiset tuntemukset ja mielentilat levyn ollessa soimassa, samalla myös resonoiden mukavasti tajunnan syövereitä ja rentouttaen koko hermosysteemiä. ensimmäisillä kuunteluilla tämä ei oikeastaan iskenyt kovinkaan ihmeellisesti, mutta myöhemmin taisi olla vaan hyvä ajankohta, että pääsi sisuksiin tarvitsemalla tavalla.