You are not logged in.
Toiminee myös hyvin möyhyissä.
juu kyllä toimii, on testattu
tilasin vinyyliversiota äxästä, mut eivät osanneet toimittaa
Plasticlandin Wonder Wonderful Wonderland LP soi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
RFTC:n lämppärinä soitti myös san diegolainen Schizophonics. Laulaja/kitaristilla oli aika muuvit, veteli kuperkeikkoja samalla soittaen ja jotenkin onnistui olemaan faceplanttaamatta vaikka hyppi sinne sun tänne, ja aina oli mikrofoni ja kitara mukana. Musakin oli tosi hyvää, Nuggets / Roky / MC5 kaahausta. Tokihan se vähän haittaa tyypin soittamista kun on puolet keikasta ylösalaisin tai jossain saunasolmussa mutta hyvää entertainmenttia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tämä kai pitäis vihdoinki hommata joskus.
KZ wrote:Circulatory sytem meni ostoslistalle.
Tykkäsin kovasti näiden 2009 ilmestyneestä Signal Morningista, mutta en oikeastaan ole mitään muuta levyä kuullutkaan. Mikä toinen levy kantsis ottaa haltuun? Deby ilmeisesti?
Sent from my iPhone 16
psykokarkki wrote:KZ wrote:Circulatory sytem meni ostoslistalle.
Tykkäsin kovasti näiden 2009 ilmestyneestä Signal Morningista, mutta en oikeastaan ole mitään muuta levyä kuullutkaan. Mikä toinen levy kantsis ottaa haltuun? Deby ilmeisesti?
Debyyttiä suosittelen, mutta myös tuo 2014 vuoden Mosaics Within Mosaics oli ihan vahva levy.
Mosaic mielestäni parempi, toisaalta debyä en ole kauheasti kuunnellut.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Parikin levyä tullu hankittua, jotka menee myös psyken alle, vaikka ovatkin pohjimmiltaan jotain muuta: Turtlesin Chalon Roadilla välillä aika villiäkin menoa ja välillä taas hemmetin hienoja psykeminiatyyripoppeja. Samaa vois toki sanoa Kinksin Village Greenistä, joka samalla pakoilee psykedelialeimausta. Mars Red Skyn Stranded in Arcadia aivan posketonta stoner-soundia, jotenkin ilkikurista laulua, ja auringon tavottelua. Albinö Rhinö/Morbid Evils splitti varsinkin AR:n osalta sitä itteään.Allman Brossin Complete Fillmore nauhotuksissa myös paljon psykedeliaa seassa, sekä ihan musiikissa että fiilistasolla. Dan Hicksilläkin psykedelia leijuu taustalla, vaikka tavallaa siitä irtisanoutuivatkin.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
RYM chartti parhaista neopsychedelia levyistä
Tää on varmaan aika väljä/laaja termi. Genreen vissiin lasketaan kaikki 90-10-luvun rockpop mikä sisältää myös psykeä.
^ juma mitä tykitystä, jos nyt katsoo ihan vain noita listan alkupään huippuja (yoshimi, merriweather, mollusk yms.) niin en samana päivänä viittis mainita sitä vaikeannimistä aussibändiä, joka varmaan ihan ok myös.
sijalta 14 löytyy eka jota mulla ei ole, kandeisko hankkia?
EDIT: seuraava puute 26 (tosin cdr-kopsu löytyy), sitten 28 (ikinä kuullutkaan ) jne.
Mites The Black Angels, tykkääkö kukaan? Näähän kävivät viime vuonna täällä keikallakin. Onko tarpeeksi psykeä vai ihan perusrokkia? En ole vielä ehtinyt kuuntelemaan kuin viime vuonna ilmestynyttä levyä, mutta ainakin sillä on muutama kova biisi.
Mites The Black Angels, tykkääkö kukaan? Näähän kävivät viime vuonna täällä keikallakin. Onko tarpeeksi psykeä vai ihan perusrokkia? En ole vielä ehtinyt kuuntelemaan kuin viime vuonna ilmestynyttä levyä, mutta ainakin sillä on muutama kova biisi.
sen mitä oon kuullu niin turhan perusrokkia mulle
sijalta 14 löytyy eka jota mulla ei ole, kandeisko hankkia?
Kandeis, pelkästään jo The Past is a Grotesque Animalin takia
Hyvä bändi, ja psykeäkin ihan kivasti. Eka levy paras, kahdelta seuraavaltakin löytyy kovia biisejä. Uusimmalta jäi mieleen Half Believing
keijo wrote:Mites The Black Angels, tykkääkö kukaan? Näähän kävivät viime vuonna täällä keikallakin. Onko tarpeeksi psykeä vai ihan perusrokkia? En ole vielä ehtinyt kuuntelemaan kuin viime vuonna ilmestynyttä levyä, mutta ainakin sillä on muutama kova biisi.
Hyvä bändi, ja psykeäkin ihan kivasti. Eka levy paras, kahdelta seuraavaltakin löytyy kovia biisejä. Uusimmalta jäi mieleen Half Believing
Joo on. Tykästyin toden teolla vasta uusimman levyn myötä vaikka aikaisempia on tullut kuunneltua. Death Song taitaa kyllä nousta viime vuoden parhaaksi levyksi mun listalla. Tavastian keikkakin oli vuoden parhaita.
Sent from my iPhone 16
Tämä kai pitäis vihdoinki hommata joskus.
Hommasin Aika kova
kumpiseta wrote:keijo wrote:Mites The Black Angels, tykkääkö kukaan? Näähän kävivät viime vuonna täällä keikallakin. Onko tarpeeksi psykeä vai ihan perusrokkia? En ole vielä ehtinyt kuuntelemaan kuin viime vuonna ilmestynyttä levyä, mutta ainakin sillä on muutama kova biisi.
Joo on. Tykästyin toden teolla vasta uusimman levyn myötä vaikka aikaisempia on tullut kuunneltua. Death Song taitaa kyllä nousta viime vuoden parhaaksi levyksi mun listalla. Tavastian keikkakin oli vuoden parhaita.
Ei kovinkaan psyke mun mielestä... ennemminkin vaan rock, jossa ehkä hyppysellinen psykeä. vähän Placebo tulee mieleen (laulusta; ehkä muutenkin).
Mulla on aina ollu mielikuva, että nää on psykerokkia, mutta jääny tarkempi tsekkailu sikseen.
Toisaalta kyllä tän topikin alle kaikki kevyet psykepopitkin on mahtunu. Sinänsähän psyke voi olla kevyttä sekä psykesti että musiikillisesti, raskasta molemmilla tavoilla, tai vaan jompaa kumpaa
E: Tai vaikka sekotus kaikkea
Last edited by Jean-Babtiste (01.02.2018 23:42)
Anyway, se on harhakuva, että vaan joku dronetus olis aitoa psykeä.
merzbow on kans psykeä parhaimmillaan
Niin on Pretty Thingsin S.F. Sorrowkin.
black angels sen verran ku oon kuullu (aika vähän, siis mielikuvilla mennään) on vähän semmosta nuggets-psykeä, eli enempi garagerokkia, ei ihan mun juttu, tykkään härömmästä kamasta tai brittiläisestä sitting on a cornflake -kukkaispsykedeliasta enempi
black angels sen verran ku oon kuullu (aika vähän, siis mielikuvilla mennään) on vähän semmosta nuggets-psykeä, eli enempi garagerokkia, ei ihan mun juttu, tykkään härömmästä kamasta tai brittiläisestä sitting on a cornflake -kukkaispsykedeliasta enempi
RYM sanoo Psychedelic Rock, Neo-Psychedelia, Space Rock. Joo ehkä vähän harhaanjohtava, koska häröilystä ei ole kyse.
Tykkääks The End: Introspection levystä?
psykokarkki wrote:black angels sen verran ku oon kuullu (aika vähän, siis mielikuvilla mennään) on vähän semmosta nuggets-psykeä, eli enempi garagerokkia, ei ihan mun juttu, tykkään härömmästä kamasta tai brittiläisestä sitting on a cornflake -kukkaispsykedeliasta enempi
Tykkääks The End: Introspection levystä?
en o q-llu