You are not logged in.
Pages: 1
jopas nyt, ei-niin-arvostamani kevin-yhtyeen kitaristi jussi ristikaarto on perustanu tämmösen hiukka psykedeelisen bändin, joka on mm. versioinut coltranea ja soitti pari viikkoa sitten livenä semifinalissa tähän malliin:
levykin on ilmestynyt, "It is dark, but I have this jewel", tuolta voi kuunnella, ei hullumpaa
https://soundcloud.com/superfjord
p.s.
haastisjuttu
ai tämmösenkin oon joskus perustanut, sittemmin on bändin seuranta jäänyt, mutta täällä aika perusteellinen (ainakin henkilövaihdosten osalta ) haastattelu:
Pari suorastaan maagista keikkaa oon nähny näiltä. Ihan maailmanluokkaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hieno bändi, ei ihan joka päivän musaa itelle, mutta annan arvoa visiolle + nää on tosi hyviä siinä mitä tekee. Tosin tota A Love Supreme versiota mä tosin en jaksa yhtään, mutta tää johtuu enempi minusta, se on vähän sellanen 'siitä mistä aita on matalin' lähestyminen biisiin.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Hieno bändi, ei ihan joka päivän musaa itelle, mutta annan arvoa visiolle + nää on tosi hyviä siinä mitä tekee. Tosin tota A Love Supreme versiota mä tosin en jaksa yhtään, mutta tää johtuu enempi minusta, se on vähän sellanen 'siitä mistä aita on matalin' lähestyminen biisiin.
Livenä toimii osana settiä, mutta epäilen levyversiota. Niin, se eka levy on jääny hankkimatta. Vois kattoa tän uuden ensin ku se tulee (vastaan).
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
uus levy syyskuussa
Tuanoi saatana.
Aika vähän tuli itelle mieleen pink floyd tästä, aika moni muu ennemin. Lisäksi myös jotain omaa.
Pink floydin ekaa levyä syvemmälle tietynlaiseen psykeen on aika harva menny, ei sillä etteikö 'fjord ois hienosti onnistunu tolla levyllä tavottamaan ihan oikeasti psykedeelisiä juttuja.
Mutta se siitä, pitää toi uus live muistaa tsekata.
Pages: 1