You are not logged in.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
nuorgamin arvio magna carta / holy grailista
Vanhetessaan raplaulajat eivät yritä kosiskella nuorta yleisöä. Pikemminkin heidän 2010-luvulle päivitettyjen raplaulujensa vaivaannuttavuus johtuu siitä, että vanhenemisestaan huolimatta raplaulajat eivät koskaan kasva aikuisiksi. Toden totta, Jay-Z on lopulta vain iso lapsi 43-vuotiaan miehen ruumiissa. Joka aamu Mrs. Knowles kaataa maitoa Jay-Z:n suklaamuroihin ja pakkaa lounasrasiaan eväät, kuubalaisia sikareja sekä 20 000 $ käyttörahaa. Sen jälkeen hän istuttaa Blue Ivy Carterin ja Jay-Z:n katumaasturiin ja ajaa tyttärensä leikkikouluun ja miehensä räppiparkkiin. Siellä Jay-Z voi hengata koko päivän Lil Waynen ja Kanyen kanssa ja pomppia kultaisessa pomppulinnassa. Illalla Mrs. Knowles palaa päivätyöstään kuivapesulassa ja noukkii mukaansa väsyneen raplaulajan. Jay-Z on niin uupunut, ettei jaksa tehdä yhtään taidetta, vaan kömpii suoraan Star Wars -lakanoihin nukkumaan. Mielikuva on niin elävä, että nautin siitä yhtä suunnattomasti kuin tästä turhakealbumista.
magna carta on kyllä melkoista roskaa, en ole edes jaksanut loppuun kuunnella. mut mulla on tässä kuulostelussa just black album, jonka kaivan aina silloin tällöin esiin sikariräppifiilistelyjä varten. oli muuten eka jay-z:n levy minkä kuuntelin, oli joku vihasuhde sitä ennen äijään eikä jaksanut koskaan tutustua. nyt suosikki on toki kiistaton klassikko reasonable doubt eikä toi blueprintkää nyt huono ole, ehkä sijoittaisin sen kolmoseks black albumin jälkeen.
kanyetopicissa nämä jo aikaisemmin, mutta watch the throne on muuten älyttömän hyvä levy ja kasvaa aina vaan.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
:peuk:
miksei tälle olla tehty videota
tai tälle
era jollon jay hengas philly jätkien kanssa ja pölli young chrisin flown on varmaan parasta räpissä ikinä wu-tang kulta-ajan jälkeen
1-900 Hustler & What We Do
:peuk:
beans full emo
Big Mama B, eroa siitä paskiaisesta! Tekee huonompaa musaa ku esim aika moni foorumisti + ite oon sinkku, eli ota mut aviomieheksesi? En pettäisi sua.
bzort glorf bööth
^
En tiedä yhtään Jay Z:n biisiä tai julkaisemaa levyä ja olen ihmetellyt, että miten on saavuttanut suosionsa / statuksensa jonain miljonäärimogulina. Tosin olen aika pihalla muutenkin kaikista julkkismeiningeistä.
En tiedä yhtään Jay Z:n biisiä tai julkaisemaa levyä ja olen ihmetellyt, että miten on saavuttanut suosionsa / statuksensa jonain miljonäärimogulina. Tosin olen aika pihalla muutenkin kaikista julkkismeiningeistä.
99 problems tai siis missä mennään?