You are not logged in.
Mjaa, näemmä seitsemän osaa tähän mennessä, mutta vain kolme ekaa suomennettuna.
Varikset komentavat
Ai niin.
Sä olet boardn kovin jätkä.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Äidin pikku pyöveli on täynnä toinen toistaan kivempia novelleja.
Ja sitten se kirjailija on niin söpö, että voisin mennä sen kaa oitis naimisiin.
Suosittelen:
Seb Hunter - Hell Bent for Leather: Confessions of a Heavy-Metal Addict
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Nyt oon lueskellu Kalervo Palsan päiväkirjoja. Ihan tajuton äijä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Nyt oon lueskellu Kalervo Palsan päiväkirjoja. Ihan tajuton äijä.
Vois itsekin taas lueskella niitä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Luen tätä taas uudelleen ihan fiiliksissä.
Toi pitäis kyllä joskus lukee. Mut ei tuu ikinä hommattuu. plaah. En osaa Turun kirjastoja ja kirjakaupoissa ei näy
Toi pitäis kyllä joskus lukee. Mut ei tuu ikinä hommattuu. plaah. En osaa Turun kirjastoja ja kirjakaupoissa ei näy
On tota Helsingissä ollut sekä akateemisessa että suomalaisessa. Jos ei löydy, niin saahan sitä halvalla vaikka täältä:
Oon vaan tosi laiska lukemaan enkuks mitään. Eiks toi ollu käännetty vai sekotanko mä taas kaiken?
Oon vaan tosi laiska lukemaan enkuks mitään. Eiks toi ollu käännetty vai sekotanko mä taas kaiken?
On joo, Like on kustantanut. Käännöksen on tehnyt Ikevil, en tiedä miten hyvä on, luen itse aina (englanninkieliset) hömppäkirjat englanniksi ihan varmuuden vuoksi. Näkyy vaan olevan loppuunmyyty. Kirjastoista sitten...mutta suosittelen tosiaan alkukielistä.
http://www.like.fi/kirja.php?detail_id=2901
Tässä muuten kirjan toisen tekijän haastattelu:
http://www.gloriousnoise.com/features/2 … w_with.php
Nythän samalta heebolta on käännetty tämä, joka voi olla aika pakkolukemista (alkuperäiskielellä kylläkin mulle):
Sammakosssa näkyy.
"A repo man's always intense"
[quote:ffd1e910a8="leposi"]Toi pitäis kyllä joskus lukee. Mut ei tuu ikinä hommattuu. plaah. En osaa Turun kirjastoja ja kirjakaupoissa ei näy
Sammakosssa näkyy.[/quote:ffd1e910a8]
Just kävin siinä uudessa kaupassa perjantaina enkä nähny, vaikka varta vasten etsin. Olis tietty voinu kysyy, mutku ne myyjät on niin ihanii, ettei niille uskalla puhuu Ostin sit vaan sarjakuvakirjan.
En osaa Turun kirjastoja ja kirjakaupoissa ei näy
Mitä vaikeata kirjastoissa on?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Viimeksi ostamani kirjat:
(Tunnelin Anttilan alelaarista 0.50e, tosin hiukan nuhjuisessa kunnossa, mutta eipä se tuollaisella hinnalla pahemmin haittaa).
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Viimmeks ostin: Paul Auster : Yksinäisyyden äärellä 7,50
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pitäiskö lukee joskus joku kirja.
Pitäiskö lukee joskus joku kirja.
Ei kannata. Menee hyvää spämmiaikaa hukkaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Viimmeks ostin: Paul Auster : Yksinäisyyden äärellä 7,50
Oletko muuten sattumalta lukenut sitä uusinta Auster-käännöstä?
Itse katselin sitä kirjaston viikon pikalainojen joukosta, mutta en sitten viitsinyt ottaa mukaan, kun olin lukenut huonoja arvosteluja teoksesta ja kaiken lisäksi ei edes ollut juuri aikaa lukea sitä silloin.
[quote:ab33fc74ed="jookcha"]Viimmeks ostin: Paul Auster : Yksinäisyyden äärellä 7,50
Oletko muuten sattumalta lukenut sitä uusinta Auster-käännöstä?
Itse katselin sitä kirjaston viikon pikalainojen joukosta, mutta en sitten viitsinyt ottaa mukaan, kun olin lukenut huonoja arvosteluja teoksesta ja kaiken lisäksi ei edes ollut juuri aikaa lukea sitä silloin.[/quote:ab33fc74ed]
Enpä oo. Mulla on se hyllyssä englanninkielisenä mutta en oo saanu vielä otettua projektiksi.
[quote:becd833aa9="kissa 8D"]Pitäiskö lukee joskus joku kirja.
Ei kannata. Menee hyvää spämmiaikaa hukkaan.[/quote:becd833aa9]
Sent from my iPhone 16
Ok, äänin 2-0 päätän olla lukematta jotakin kirjaa. Olisiko vinkkejä mikä kirja minun kannattaisi jättää lukematta?
Ok, äänin 2-0 päätän olla lukematta jotakin kirjaa. Olisiko vinkkejä mikä kirja minun kannattaisi jättää lukematta?
dostojevskin kootut. pave luki ne jo.
[quote:64361c20fe="leposi"]En osaa Turun kirjastoja ja kirjakaupoissa ei näy
Mitä vaikeata kirjastoissa on? [/quote:64361c20fe]
Ei mitään.
[quote:d1ccfc88f7="sheino"][quote:d1ccfc88f7="leposi"]En osaa Turun kirjastoja ja kirjakaupoissa ei näy
Mitä vaikeata kirjastoissa on? [/quote:d1ccfc88f7]
Ei mitään.[/quote:d1ccfc88f7]
No on niissä kyllä silloin kun parin vuoden periodin aikana kirjat on joko remontin estäminä, siirrossa, varastoituna bokseihin, toiseen varastoon muutettuna, vain maksullisesti tilattavissa, sitten vapaasti lainattavissa kolmannessa kellarissa, tosin odottamassa siirtoa uuteen tilaan jne.
I love you and dream about the Führer
[quote:ebf32505c7="leposi"][quote:ebf32505c7="sheino"][quote:ebf32505c7="leposi"]En osaa Turun kirjastoja ja kirjakaupoissa ei näy
Mitä vaikeata kirjastoissa on? [/quote:ebf32505c7]
Ei mitään.[/quote:ebf32505c7]
No on niissä kyllä silloin kun parin vuoden periodin aikana kirjat on joko remontin estäminä, siirrossa, varastoituna bokseihin, toiseen varastoon muutettuna, vain maksullisesti tilattavissa, sitten vapaasti lainattavissa kolmannessa kellarissa, tosin odottamassa siirtoa uuteen tilaan jne.[/quote:ebf32505c7]
Jpp. Ja tolla ei mitään tarkoitin, että ei itse kirjastoissa mitään hankalaa ole, mutta voi elämä tätä Turun säätöä. Mä en muuten vieläkään tiedä missä ne kirjat nyt luuraa. Onneks on Martin sivupiste tossa kulman takana. Ei siellä kyllä oikein mitään ole. Tuntuu tosi tyhmältä toi uusi pääkirjasto kun eihän siellä ole sillai mitään oikeesti. Kauheella haloolla avattiin, mut missään ei kuuluteta sitä, että vanhan kirjaston remonttiin ei vissiin oo ees kunnolla rahaa ja se venyy.
Sammutetaan jokirannan valot ja säästetään 5000 vuodessa. Turun kunnallispolitiikka
JES! Saramagon Kertomus sokeudesta on julkaistu uudestaan suomeksi. Oon etsinyt tota kirjaa, en nyt superisti, mutta tosi pitkään kuitenkin. Paras kirja ikinä!
JES! Saramagon Kertomus sokeudesta on julkaistu uudestaan suomeksi. Oon etsinyt tota kirjaa, en nyt superisti, mutta tosi pitkään kuitenkin. Paras kirja ikinä!
Piti mennä eilen ja toissapäivänä katsomaan Saramagoa Akateemiseen, Suomalaiseen ja Yliopistolle, mutta en sit jaksanut kuitenkaan-späm.
[quote:fb4b38022f="leposi"]JES! Saramagon Kertomus sokeudesta on julkaistu uudestaan suomeksi. Oon etsinyt tota kirjaa, en nyt superisti, mutta tosi pitkään kuitenkin. Paras kirja ikinä!
Piti mennä eilen ja toissapäivänä katsomaan Saramagoa Akateemiseen, Suomalaiseen ja Yliopistolle, mutta en sit jaksanut kuitenkaan-späm.[/quote:fb4b38022f]
Pitäis lukee niitä muitakin joskus. Kova jätkä se.
[quote:53e0af52ea="Feggy"][quote:53e0af52ea="leposi"]JES! Saramagon Kertomus sokeudesta on julkaistu uudestaan suomeksi. Oon etsinyt tota kirjaa, en nyt superisti, mutta tosi pitkään kuitenkin. Paras kirja ikinä!
Piti mennä eilen ja toissapäivänä katsomaan Saramagoa Akateemiseen, Suomalaiseen ja Yliopistolle, mutta en sit jaksanut kuitenkaan-späm.[/quote:53e0af52ea]
Pitäis lukee niitä muitakin joskus. Kova jätkä se.[/quote:53e0af52ea]
Katoin toisella silmällä kun äijä höpötteli jotain uutisissa. Herätti kiinnostuksen.