You are not logged in.
Pages: 1
Jokaisella on varmasti monta suosikkia, mutta se on raaka peli nyt! YKSI pitää valita. Mikä on no.1?
Liikaa miettimättä valitsen intuition mukaan ensimmäisenä mieleen nousevan voittajaehdokkaan.
Myös levyn nimi miellyttää kovasti yhdistettynä kuvaan.
Last edited by KZ (20.01.2018 17:31)
Just fiilistelin tota kantta yks päivä. Mainio levy myös!
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Oon aina tykänny tästä. (McDonald & Giles, jälkipolville tiedoksi) En oikeen edes tiedä miksi.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ehkä enemmänkin suhteessa sisältöön, tosin.
CD-versio vielä tavallaan siistimpi kun takakannessa on tämä kuva:
Sent from my iPhone 16
tässä kaksikin hienoa kantta, sublime frequencies -kokoelmia:
ilmestyispä nää vinyyleinä niin sais isompina. en tiedä miksi, mutta nää kaksi on jotenkin erityisen kiehtovia mun mielestä. laittaisin noi tauluina seinälle
tässä kaksikin hienoa kantta, sublime frequencies -kokoelmia::
topicin aloituksessa KZ nimenomaan mainitsi: "mutta se on raaka peli nyt! YKSI pitää valita"
juuri tuon vuoksi en ole vielä uskaltanut itse laittaa mitään tänne. melkein laitoin mutta sitten poistin.
fuck the rules! no ok, radio algeria, valitsen sinut!
tai joku muu minkä postasin tänne. toi oli eka joten varmaan paras
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
vaikka
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En parhaasta tiedä oikeesti, mut tää vois olla
Kolmen eri kannen välillä en osaa valita. Nyt kävi näin
tai ihan sama kyllä tänne spämmiä mahtuu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Treesin on the Shore
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pages: 1