You are not logged in.
no nyt
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Paita bongattu television sohvaperunaohjelmassa
Tämä oli hieno hetki
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ensi kuussa bändi yrittänee tehä asiat sillee vittu normaalisti Kutosen lavalla, kun stagen valtaa Timmy's Organism,
Juttelin näiden ukkojen kanssa Atom Mouth Gimliesistä Malmölaisessa pubissa
DIAL 'U' FOR UREALIS
näin niitä arvioita tehdään (uusin toinen vaihtoehto)
Huumorisisältö zineihin on sellanen juttu mihin ei vaan taivu enää yhtään, edes mitenkään pif gif -ironisesti. Miksi kirjoittaa jos ei jaksa kirjoittaa mitään?
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Semmoinen arvostelu, mutta toivottavasti joku TV:tä lukeva punkkari päätyy tuon pohjalta hankkimaan kasetin ja splittikumppanien muita julkaisuja. Eipä tällaiset arviot muuten kiinnosta, ellei niissä lähdetä oikeasti perkaamaan musiikkia ja/tai kehuta varpaat kippurassa.
bzort glorf bööth
2/5. Piste siitä, ettei sentään peittele olleensa laiska. "Oikeista" musiikkilehdistä saa toisinaan lukea tekstiä, joista paistaa läpi se, että keksitään väen vängällä sanottavaa, jostain, josta ei oikeasti ole mitään sanottavaa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Noita arvioita yleensä perustellaan sillä että tuollaisiahan ne olivat kasarin alun punkzineissä. Mihin taas sit toisaalta kiteytyy hyvin miksi punk on osittain niin taantunutta.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (24.01.2018 18:07)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Noita arvioita yleensä perustellaan sillä että tuollaisiahan ne olivat kasarin alun punkzineissä. Mihin taas sit toisaalta kiteytyy hyvin miksi punk on osittain niin taantunutta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Punktietäjät latoo faktaa niin että perunajauhot pöllyää!
Kuuntelin ton splittikassun tossa. vitujjees.
DIAL 'U' FOR UREALIS
Arviokin niin vitun jees, että se on kahdessa peräkkäisessä toikkarissa printattuna.
DIAL 'U' FOR UREALIS
Atom Mouth Gimlies soittaa kesällä Hori Smokussa ja mahdollisesti myöhemmin syksyllä joukon muita keikkoja.
bzort glorf bööth
Näitä loppuvuoden keikkoja ei sitten soitettukaan, mutta keväällä ja kesällä on tiedossa kourallinen keikkoja. Seuraava levy ilmestynee ensi vuoden aikana.
bzort glorf bööth
Näiltä la Kutosella paras näkemäni keikka, johtuiko sitten soundeista, omasta vireystasosta, vai molemmista. Kunnon pörinää oli.
Last edited by noiseidea (29.04.2019 17:17)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Oli mukava soittaa pitkästä aikaa ja hyvältä kuulosti lavallakin. Syksylle voisi järjestää kourallisen keikkoja ja saa kysyä keikoillekin.
Last edited by hiirimattona (29.04.2019 11:41)
bzort glorf bööth
Onko noita kertynyt 13 vai 14, eli aika monta yhdeksään vuoteen.
Full Power Atom on minun suosikki näistä bändin livejulkaisuista. Niin päin persettä se soundi ja bändi on hyvässä iskussa.
bzort glorf bööth
Kesäkuussa Atom Mouth Gimlies soittaa pitkästä aikaa Oulussa.
bzort glorf bööth
Full power atomia kuuntelen just tässäja
Rolling recordsilla oli discogsissa kaks ekaa 7" myynnissä. Tilasin.
Tuanoi saatana.
Eka seiska olisi kelvannut!
Last edited by hiirimattona (18.04.2020 21:29)
bzort glorf bööth
Rolling recordsilla oli discogsissa kaks ekaa 7" myynnissä. Tilasin.
Sain hyvin pitkälti sitä mitä odotin Ekalla levyllä hieman hillitympi yleissaundi, tokalla ollaan jo lähempänä pitkäsoittojen meininkiä. Levyt eivät mahdu ainakaan sisäpussin kanssa kansiin niin pidetään ulkopuolella sitten.
Tuanoi saatana.
täällä ei ole kukaan tainnut mainostaa että uusia atom mouth gimlies -paitoja saatavilla, itse tilasin oranssin, nopeasti saapui ja hieno on
Kiitos
S-L
17€ paita sis. postit.
Ovat Fruit of the Loomin Valueweightejä.
bzort glorf bööth
Hämmentävän usein tietokone/puhelin arpoo shufflella näitten biisin soitettavaksi 20 000+ biisin kirjastosta.
Vietin viikonlopun bändin jäsenen seurassa ja jospa tänä vuonna nämäkin soittaisivat keikan tai kaksi.
bzort glorf bööth
Tämä bändi on toukokuussa keikalla ensinmäistä kertaa sitten edellisen vuosikymmenen. Lappeenrannassa kaverina on Mustat Kalsarit ja Kotkassa on myös Tamara Luonto.
27.5. Uus Hoi Sie
28.5. Haukka Baari
bzort glorf bööth
Ei ole ollut hetkeen puhetta, mutta minun puolesta jo kesällä.
bzort glorf bööth