#421 12.10.2017 00:18

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Re: Poikkeavat mielipiteet musajutuissa

Ei maistu se Helmi levyjen Hullu Ruusu. Kuulostaa samanlaiselta vähän haisevalta villasukalta, mikä oli ihan hyvää joskus 10 vuotta sitten ja kun ei jaksa sitä kuunnella, niin ei tällainen lämmittely maistu oikein myöskään.

bzort glorf bööth

#422 12.10.2017 09:54

Espoon Prinssi
Member
Registered: 13.04.2008

hiirimattona wrote:

Ei maistu se Helmi levyjen Hullu Ruusu. Kuulostaa samanlaiselta vähän haisevalta villasukalta, mikä oli ihan hyvää joskus 10 vuotta sitten ja kun ei jaksa sitä kuunnella, niin ei tällainen lämmittely maistu oikein myöskään.

Vähän sama. Tai siis ymmärrän että rohkeat sanoitukset herättää ansaittua huomiota, mut hehkutuksen perusteella luulis et musassakin ois jotain neroa, enkä itse sellaista kuule.

"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"

#423 12.10.2017 11:47

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006

Wham! pesee George Michaelin soolotuotannon ninja

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

#424 12.10.2017 11:56

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

musiikki on vähän ku urheilu, hyväkin on aika paskaa ja sitä tekee vittumaiset ihmiset mutta pitäähän sitä aikansa johonkin käyttää

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#425 12.10.2017 15:05

armashenrik
Member
Registered: 16.03.2008

tekispä kusipäät enemmän musiikkia. ärsyttää tällänen länkytteleminen ja kuivien levykeräilijöiden tyrannia. seksi takas bäkkiin ja kokoomus-vetoine suorituspolitiikka. Git Gud or die trying!

#426 12.10.2017 15:08

seksi musiikissa vasta onkin kuivaa
joku 70-luvun meininki ku kaikki nussi alle 15 vuotiaita niin ei kiitos

#427 12.10.2017 15:32

armashenrik
Member

centerhuig:center: wrote:

eihän se mitä muusikot tekee keikkalavojen ulkopuolella liity siihen itse musiikkiin mitenkään? esmes Brian Eno on ollu borderline sexoffender aina ja sen musa on kyrvän kovaa ja kuumaa.
Onko jytä tunne? Vai onko se tämä 2017 vuoden musiikinkuluttajan binäärinen ainoa arvon osoitus. 0 = ei jytää 1 = jytää.
Onko oikein tehty musiikki arvon anto 0 = valkoiset miehet nussii, juo viinaa ja sanoo rumia sanoja, ei soita kuin fyysisesti rajoittuneet, pukeutuu värikkäisiin vaatteisiin ja palvoo saatanaa thelema-talolla 1 = Länsimaiselle tiedostavalle kuluttajalle tehty moraalisilla taikatemppuilla loihtima tuote, jossa on aina mukana disclaimeri missä kerrotaan kansilehdykän olevan hamppupaperista ja musiikkia tehtäessä ei olla kiusattu elämiä eli TÄMÄ ON HYVÄÄ MUSIIKKIA.

EDIT: sori kärkkäisyys. joudun ittenäni aina tän kanssa kampailemaan kun puhutaan mielikuvista ja kritiikistä. yleisessä kielessä täytyisi tehdä joku kahtiajako, missä olisi termi MUSIIKIN KRITIIKKI ja MUSIIKKIIN LIITTYVIEN SOSIAALISTEN ILMIÖIDEN KRITIIKKI. en näe muuta mahdollisuutta.

Last edited by armashenrik (12.10.2017 15:44)

#428 12.10.2017 15:58

armashenrik wrote:

eihän se mitä muusikot tekee keikkalavojen ulkopuolella liity siihen itse musiikkiin mitenkään? esmes Brian Eno on ollu borderline sexoffender aina ja sen musa on kyrvän kovaa ja kuumaa.

Tottakai se liittyy musiikkiin, musiikin tekijä liittyy musiikkiin ja musiikin tekijän tekemät jutut liittyy musiikin tekijään.
Se, antaako sillä olla mitään merkitystä kuuntelutottumuksiinsa, on eroja henkilöiden välillä.

Jos joq suosittelee mulle musiikkia josta tiijän että tekijä on tappanut ja paloitellut ihonvärin perusteella jonkun, niin taidanpa jättää kuuntelematta. Nyt oon varmaan joku idpol mädättäjä ja taiteen tukahduttaja sjw lol :pepe:

#429 12.10.2017 17:43

armashenrik
Member

armashenrik wrote:

Tottakai se liittyy musiikkiin, musiikin tekijä liittyy musiikkiin ja musiikin tekijän tekemät jutut liittyy musiikin tekijään.
Se, antaako sillä olla mitään merkitystä kuuntelutottumuksiinsa, on eroja henkilöiden välillä.

Jos joq suosittelee mulle musiikkia josta tiijän että tekijä on tappanut ja paloitellut ihonvärin perusteella jonkun, niin taidanpa jättää kuuntelematta. Nyt oon varmaan joku idpol mädättäjä ja taiteen tukahduttaja sjw lol :pepe:

jos et kerenny lukemaan edittiäni, niin tähdennän että olin kärkäs omista syistäni. en myöskään koe että mun tarvitsee laittaa sua mihinkään kastiin täällä internetissä vaikka itsehän suomen rajoja tunnustavana ja amerikkalaista 2010---> kuluttajaidentiteettipolitiikkaa kaihtavana turvaudun kotikutoisiin käsitteisiin kuten keskustalainen ja kristitty, ehkä myös kusipää ja ontto.

tämä liittyy nyt vaikka tämän threadin ylläolevaan polliin siitä mitä suomalaiset kuuntelee:
Mitä jos me olemme väärässä? Ajattelematta ja luottamalla teidän makuunne voisin ihan hyvin viettää illan ja kuulisin varmaan monipuolisesti mielestäni hyvää musiikkia. Lähtöoletuksena pidän tämän foorumin tyyppejä ihmisinä joilla on samanlaiset kulutuksen kaaret kuin minulla jne jne. Mutta tässä vuoden on ollut myös foorumin ulkopuolella sellainen vittumainen tarve romahduttaa oma positio täysin ja samalla varmaan jokaisen muunkin joka kuuluttaa makuaan ja penää vaikka kritiikkiä tai tekee levylistoja. Mihin me oikeasti vedotaan, kun tehdään arvonantoa joillekkin artisteille ja bändeille? Ei meistä kukaan täällä ole tietääkseni musiikkitieteilijä, säveltäjä tai edes tienaava muusikko? Tiedetäänkö me lopulta musiikista mitään?

Meidän makumme perustuu nimenomaan mielikuviin. Täällä on jotkut kertonut ihan avoimesti pitäneen musiikkia arvossa, koska se oli cool asia silloin. Tai että penseä homolurittaja on huono taiteilija, koska antaa omien poliittisten näkemyksiensä tulla julki tai että pettävä aviomies on paska säveltäjä koska pettää. Tämä ei ole mitenkään uutta kultturin saralla. Aina ne ilmiöt siinä ympärillä on ollu sen taiteen liha, poikabändit, poikabändit, tyttöbändit, kuumat tyttöbändit, coolit bändipaidat, kuumat naiset, kuumat teinipojat, poliittiset punkbändit ja thc-soittolistat. MUTTA enemmisä määrin mielestäni koko "keskustelu" taiteista puhuu näistä mielestäni tyhjänpäiväisistä asioista. Huom sosiaaliset oikeudet ja poliittisuus on näistä ulkotaiteellisista puolista itsellekkin näitä joita koen tärkeiksi, mutta nämä asiat ei korreloi sitä miten biitti rakentuu tai että x-sointukulku on banaali tai että jokin musiikin sisäinen määre voi olla puhkikulutettu, mutta siltikin siitä tykätään. muna vaiko kana... standardisoitu kananmuna

Yhdysvaltalaisessa mielikuvakielessä lentelee aina tää Communities sana. Kaupunginosassa, itsensä rodullistanut, pikaruokaa mättävä x asuva/elävä/kuluttava tyyppi liittää itsenä johonki kuvitteeliseen yhteisöön tai skeneen realityteeveessä tai sitten pitsihaarukan mainosbuffissa. Sosiologiassa joidenkin mukaan tällänen individualisoitu ihminen ei kuitenkaan liity entisaikojen yhteisöön vaan nimenomaan ESTEETTISEEN YHTEISÖÖN, joka ei vaadi initaatiota, uhria tai läsnäoloa. (Sori oli pakko heittää rotuhommat messiin)  Voidaan tehdä Communitien puolesta eleitä, ajatella Communitiesin hyvinvointia, mutta tällästä poliittista yhteisömassaa ei oikeasti enää ole. Kirjoitin opintovihkoon tosi kylmästi nimenomaan tästä uudesta länsimaisesta sosiaalisen toiminnan kultuurista, että kuinka naurettavaa on se että meidän kaikkien katseet ja ajatukset suodattuu nimenomaan Yhdysvaltain politiikan ja sen sosiaalisten progressioiden kautta. Saman suurvallan toiminnan kautta, viimeistään kylmän sodan jälkeen, markkinoiden avautessa globaalille riistolle yhdysvaltalainen kuluttajan toive eettisestä toiminnasta on enemmän kuin naurettava. Maailmassa missä orjuuden määrä on maksimissaan ja suoraan meidän hyvinoipien maiden kansalaisten aikaansaattamana, on mielestäni naurettavaa keskittyä kulttuurin kielen ja migroaggressioiden ruotimiseen. Puhumattakaan myyttisestä työväenluokan noususta, kun meitä ylläpitävät työläiset eivät ole hipsteri-baarin tarjoilija tai walmartiss työskentelevä JOHN, vaan se työläinen joita meidän täytyisi oikeasti auttaa globaalina velvollisuutena on kaikki tämän maailman köyhät. Tuntuu lähinnä siltä, että jokainen meistä tarvitsee jonkun taistelun joka on helppo voittaa tai mikä on jo voitettu, että voi pysyä järjissään ja toimivana ihmisenä.

Ja tämä mussutus liittyy myös vahvasti kuluttamiseen ja makuun. Mitä muuta Kulttuurin tuotteet ovat kuin mielikuvaa jotka puhuvat keskenänsä. Punkkia kuluttavat on community siinä missä arkaaisilla keinoilla kokeellista musiikkiakin tekevät ovat community. EDM-teinit kusemssa rappukäytävässä on community ja tulikeppejä pyörittävät trancehipit on community... Jos ja kun kirjoitat yhden runon sinusta tulee runoilija ja jos olet soittanut keikan magneetissa, niin olet muusikko ja jos olet ostanut vinyylinä velvet undergroundin banaanilevyn sinä olet kultturelli ja saat vertailla musiikin muotoja vapaasti. Kierrätyspahvista tehty auto on taiteena parempaa, koska se on myös eettistä ja jos et ole tehnyt elämäsi aikana vääriä päätöksiä tai olet hyvännäköinen niin sinulla on taiteilijaa parempi ammatti luvassa instagrammissa tai musical.lyssa.

Siinä missä eläinkannoissamme tapahtuu konkreettisia maailmanloppuja, niin kulttuurin kohdalla käy vielä kusisemmin. Me menetetään asioita, niin että heivataan romukasoihin muodista jääneet ilmiöt ja kun lopulta mikään ei maadu, niin me vaan venaillaan että unohdettaisiin jätteiksi ristityt, että päästäisiin lopulta sitten kierrättämään uudestaan ja uudestaan. Ei ole jatkumoa vaan uudelleen tulemista.

Hähää. Sekosin. Kirjoittava ihminen on ihmiskommunikaation puutteesta rappeutuva ihminen, joka ei ole puhunut ihmisen kanssa viikkoon. Älä lyö vammaista.

Last edited by armashenrik (12.10.2017 17:53)

#430 12.10.2017 18:04

Pop-musiikki on itessään viitteellistä, laumasieluuteen kohdentuvaa ja mielikuviin vetoavaa. Mua ei juur kiinnosta hakea siitä mitään suurempaa totuutta koska mulle tää musiikki on ainoastaan tärkeetä siinä omassa viitekehyksessään.

Mut useille nää tyypit on mielipidevaikuttajia ja idoleita.

Ja joo mulla on todellakin oikeus ja henk koht velvoitus haukkua jotain morrisseytä kusipääks sillon kun se vääntää jotain rasistista provoa relevanttiutensa taantuessa edelleen ja edelleen. Estetiikka itsearvona on toki tuttu fasismista eikä silleenniinku puhuttele. Ja ihan mahollista ihmisen 2017 vuonna funtsia rasismia, seksismiä sekä luokkasotaa ja sit toisaalta estetiikkaa ja kulttuuritekijöitä yht'aikaa joten sorron yöstä jne

#431 12.10.2017 18:08

armashenrik
Member

Pop-musiikki on itessään viitteellistä, laumasieluuteen kohdentuvaa ja mielikuviin vetoavaa. Mua ei juur kiinnosta hakea siitä mitään suurempaa totuutta koska mulle tää musiikki on ainoastaan tärkeetä siinä omassa viitekehyksessään.

Ja joo mulla on todellakin oikeus ja henk koht velvoitus haukkua jotain morrisseytä kusipääks sillon kun se vääntää jotain rasistista provoa relevanttiutensa taantuessa edelleen ja edelleen. Estetiikka itsearvona on toki tuttu fasismista eikä silleenniinku puhuttele. Ja ihan mahollista ihmisen 2017 vuonna funtsia rasismia, seksismiä sekä luokkasotaa ja sit toisaalta estetiikkaa ja kulttuuritekijöitä yht'aikaa joten sorron yöstä jne

tärkeä kysymys: onko mitään musiikkia kuin pop-musiikki? tai pikemmin voidaanko enään puhua korkeakulttuurista tai taiteesta populäärin ulkopuolella, koska keneltäkään ei ole kielletty sen nauttimista tai ei ole vaatimuksena pöljää pyhää ymmärrystä? ainoa saavuttamattomana taidekokemuksena on eräs wu-tang levy, mutt kohta sekin on huutokaupattu internetvihanpidon takia

estetiikasta puheenollen, niin fasistejen univormularppi ja swastika-vermeet on nimenomaan taiteen ulkopuolista palvontaa. estetiikka noin niinku mun päässä pyörii taidemuotojen substanssin tutkimuksen alana. tai sitten tämäkin käsite muuttui vaporwaven ja Aallon astuttua kauppikseen myötä.

Ja mitä Moziin tulee niin olen tavallaan puolellasi siinä, että se välillä toimii tahdittomasti ja myös joitain minunkin poliittisia ajatuksiani vastaan, mutta relevannssia ei Mozista saa irti vaikka ei teekään grimemusaa.

Last edited by armashenrik (12.10.2017 18:19)

#432 12.10.2017 18:14

armashenrik wrote:

tärkeä kysymys: onko mitään musiikkia kuin pop-musiikki? tai pikemmin voidaanko enään puhua korkeakulttuurista tai taiteesta populäärin ulkopuolella, koska keneltäkään ei ole kielletty sen nauttimista.

Kyä mummielestä on ero musiikeissa jotka lähtee levytyksistä vs nuotituksista ainakin näin kuluttajuus/yleisö/sosiaalinen vaikutus -teorian kannalta. Pop-musiikki on tehty toistettavaksi ja levitettäväksi ja niin päin pois *tähän jotai frankfurtläppää*. Raja siis sinänsä ei ole vältsisti pop vs muu suoranaisesti mutta on kiva ku voi käyttää lyhyttä sanaa.

#433 12.10.2017 18:20

armashenrik
Member

armashenrik wrote:

tärkeä kysymys: onko mitään musiikkia kuin pop-musiikki? tai pikemmin voidaanko enään puhua korkeakulttuurista tai taiteesta populäärin ulkopuolella, koska keneltäkään ei ole kielletty sen nauttimista.

Kyä mummielestä on ero musiikeissa jotka lähtee levytyksistä vs nuotituksista ainakin näin kuluttajuus/yleisö/sosiaalinen vaikutus -teorian kannalta. Pop-musiikki on tehty toistettavaksi ja levitettäväksi ja niin päin pois *tähän jotai frankfurtläppää*. Raja siis sinänsä ei ole vältsisti pop vs muu suoranaisesti mutta on kiva ku voi käyttää lyhyttä sanaa.

ärsyttää tämä realiaikainen kommunikointi kun toinen kerkiää kirjoittamaan ensin

EDIT:
tai että kerkeäsi lukemaan. "Tähän juuri jotain Frankfurtläppää" on juuri se asian ydin itselläni. Mä en oikein keksi miten muuten käsittelisin musiikkia oman pikku praxikseni ulkopuolella. Tavallaan on kiva vääntää ja ajatella ääneen sen sijaan, että olisi asioista samaa mieltä toisen kanssa kanssa miten nyt yleensäkkin käy.

Last edited by armashenrik (12.10.2017 18:27)

#434 21.01.2018 00:37

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
From: Leppädanger
Registered: 28.12.2009
Website

Vaselinesin hitit ei ole järin kummoisia ff  ff  ff

#435 21.01.2018 00:45

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009

Mielipiteet, nuo internetin peräaukot - kaikki eivät ole nättejä ff

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#436 21.01.2018 00:58

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
Website

Tapani Riihimäkeä lainaten "ei kaikki mielipiteet ole saman arvoisia. Osa on paskoja." ff

Last edited by KZ (21.01.2018 01:00)

#437 21.01.2018 01:01

Luppakorva sikailee taas
korvani nääs lerputtaa
From: Pikku kakkonen
Registered: 30.10.2009

Hei tässä muuten yks mielipide, tajusin tän hiljattain kun perkasin levyjä hyllystä myyntiin:

Rapemanin Two Nuns And A Pack Mule ei ole mikään ihan hirveän kiinnostava levy. Kauhee uho, mutta rahkeet ei riitä. Albini teki Shellacissa saman tosi paljon vakuuttavammin. Budd biisi on parasta mitä toi bändi sai aikaan.

Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Bounty-Wrapper-Small.jpg

#438 21.01.2018 01:11

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
Website

Shellac on hyvä. Muut Albinijutut ei ole sen kummosempia.

Olen vähän humalassa mutta pysyn illan aikana lausumieni lausuntojen takana mad

#439 21.01.2018 02:22

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Luppakorva sikailee taas wrote:

Hei tässä muuten yks mielipide, tajusin tän hiljattain kun perkasin levyjä hyllystä myyntiin:

Rapemanin Two Nuns And A Pack Mule ei ole mikään ihan hirveän kiinnostava levy. Kauhee uho, mutta rahkeet ei riitä. Albini teki Shellacissa saman tosi paljon vakuuttavammin. Budd biisi on parasta mitä toi bändi sai aikaan.

Vihdoinkin joku sanoi tän ääneen.

Big Black ja Shellac 5/5, Rapeman vähän välietappi.

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#440 21.01.2018 11:36

Firon
Marvelin juustohirviö
From: Nuthill
Registered: 09.03.2007
Website

KZ wrote:

Vaselinesin hitit ei ole järin kummoisia ff  ff  ff

Voisi sanoa jopa rasittavan kuuloisia ff

#441 21.01.2018 13:43

rc-lungen wrote:
Luppakorva sikailee taas wrote:

Vihdoinkin joku sanoi tän ääneen.

Big Black ja Shellac 5/5, Rapeman vähän välietappi.

big black ainoo hyvä imo

#442 02.02.2018 21:18

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
Website

Shoegaze genrestä ei löydy bändejä, joilla olisi hyviä melodioita tai erityisiä laulajia. Mutta ehkä se ei ole edes genren pihvi...

#443 02.02.2018 21:19

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

KZ wrote:

Shoegaze genrestä ei löydy bändejä, joilla olisi hyviä melodioita tai erityisiä laulajia. Mutta ehkä se ei ole edes genren pihvi...

no laulajat ei ainakaan icon_lol mutta onhan siellä huikeita melodioita, ainakin my bloody valentinella ja pale saintsilla, boo radleysistä puhumattakaan colorflash

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#444 02.02.2018 21:46

KZ
Vuoden Foorumisti 2019
Website

Supportaan genreä kuitenkin, eli hengessä mukana ff

#445 02.02.2018 21:51

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

psykokarkki wrote:
KZ wrote:

no laulajat ei ainakaan icon_lol mutta onhan siellä huikeita melodioita, ainakin my bloody valentinella ja pale saintsilla, boo radleysistä puhumattakaan colorflash

Riden Going Blank Againilla ja Slowdiven ekalla useammalla biisillä aikas pakahduttavia meloja. icon_surprised Jollain Swervedriverilla aika kunkkubiisejä, mut laulut ja laulumelodiat on toki vaan semmosia ku just pitääki sillä bändillä icon_biggrin

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#446 02.02.2018 21:51

Jean-Babtiste
spämking machine

Ai nii, mikä topsu peuk

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

#447 02.02.2018 21:53

Jean-Babtiste
spämking machine

Rushissa ei oo mitään vikaa, ei Geddy Leen äänessä eikä rumpalin rumpaloinnissa; ei soundeissa, jotka seurasivat aikaansa.

No okei, en oo kovin yksin tän kanssa ff

#448 02.02.2018 21:58

Tomsk
ilmeisesti LUCKY MAN
From: Street of George
Registered: 03.02.2006

Espoon Prinssi wrote:
hiirimattona wrote:

Vähän sama. Tai siis ymmärrän että rohkeat sanoitukset herättää ansaittua huomiota, mut hehkutuksen perusteella luulis et musassakin ois jotain neroa, enkä itse sellaista kuule.

Kuuntelin tätä vähän aikaa sitten ja oli ehkä paskinta pitkään aikaan. Ei ilmeisesti sittenkään hirveän poikkeava mielipide.

Sent from my iPhone 16

#449 02.02.2018 22:01

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

Jean-Babtiste wrote:

Rushissa ei oo mitään vikaa, ei Geddy Leen äänessä eikä rumpalin rumpaloinnissa; ei soundeissa, jotka seurasivat aikaansa.

No okei, en oo kovin yksin tän kanssa ff

Ne tämän vuosituhannen levyt ois saanu jäädä tekemättä, ne ei oo kovin hyviä. Test For Echo ois ollu ihan hyvä päätepiste lopettaa ura. Turha comeback.

#450 02.02.2018 22:02

Jean-Babtiste
spämking machine

hiirimattona wrote:

Dead Moon on ja oli parhaimmillaan erinomainen, mutta ekojen levyjen jälkeen jokaisella levyllä on sitä keskinkertaista köntsää, jota ei jaksanut kamalasti diggailla ees joskus 18-vuotiaana. Cramps puolestaan on erinomainen bändi sinne pornostoorien tuloon asti ja senkin jälkeen paikoitellen erinomainen ja välillä jees. On siellä vähemmän innostavaa matskua joukossa, mutta bändin rakastajana kuuntelen oikein mielellään toisinaan niitäkin.

Offtopsu mutta joo Flamejob toimii itelle erinomaisesti.

Board footer