You are not logged in.
Hassuttelija
bzort glorf bööth
Metsolat on nyt sit katottu. On se kyllä paras sarja ikinä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Metsolat on paras suomalainen draamasarja ikinä.
En ole katsonut kumpaakaan, paitsi Metsoloista Hassuttelijan tissi-timestampit, joten ääni Metsoloille.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Muistatteko semmosen vanhan (90-luvulta?) brittiläisen suht sekopäisen ja psykedeelisen komediasarjan ku Young ones (mikähän se olis suomeks)? Se oli suht huikee.
Älypäät, 80-luvulta.
Vähän liian brittiläinen minun makuun.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
The Americans vitoskausi
Tässä oli ehkä vähän tyhjäkäyntiä, ja osa juonikehittelyistä jäi epäselviksi kokonaisuuden kannalta, mutta vikaa kautta varten onkin sitten aika paljon mitä pitää saattaa loppuun.
En tajua että tätä hehkutetaan Jenkeissä yhdeksi kaikkien aikojen kovimmista sarjoista, eli menikö nyt off-topiciksi. Hyvä sarja siis ehdottomasti. Odotukset vikan kauden suhteen on kovat.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
En tajua että tätä hehkutetaan Jenkeissä yhdeksi kaikkien aikojen kovimmista sarjoista, eli menikö nyt off-topiciksi. Hyvä sarja siis ehdottomasti. Odotukset vikan kauden suhteen on kovat.
Eihän tämä mahdu mitenkään edes top kymppiin parhaissa sarjoissa. Hyvää viihdettä toki.
KZ wrote:Muistatteko semmosen vanhan (90-luvulta?) brittiläisen suht sekopäisen ja psykedeelisen komediasarjan ku Young ones (mikähän se olis suomeks)? Se oli suht huikee.
Älypäät, 80-luvulta.
Vähän liian brittiläinen minun makuun.
Vähän jäi mietityttämään, mitä liian brittiläinen tarkoittaa?
Onko Monty Python liian brittiläinen? Tai Fast Show?
(Huomautuksena en jaksanut hirveästi Älypäitä itsekään.Liian sekavan koheltava. En oo kyllä kattonut kuin joskus yhden jakson, kun tätä jossain niin kehuttiin.)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
noiseidea wrote:En tajua että tätä hehkutetaan Jenkeissä yhdeksi kaikkien aikojen kovimmista sarjoista, eli menikö nyt off-topiciksi. Hyvä sarja siis ehdottomasti. Odotukset vikan kauden suhteen on kovat.
Eihän tämä mahdu mitenkään edes top kymppiin parhaissa sarjoissa. Hyvää viihdettä toki.
Okei, viides kausi oli niin hyvä, että ehkä tää saattaakin mennä top kymppiin. Kaikki riippuu miten viimeinen kausi menee. Neljäs kausi oli myös todella hyvä. Täytynee katsoa alusta uudestaan kunhan viimeinen kausi tulee Netflixiin. Oli kolmannen ja neljännen kauden välillä aika pitkä aika katselussa, että en oikein muista kaikkea mitä oli tapahtunut.
Last edited by leposi (15.07.2018 12:01)
Yhdeksän kautta Curb Your Enthusiasmia katsottu. Parasta ikinä!
The Handmaid's Tale kipuaa helposti tälle saralle jo ykköskauden perusteella.
The Goodies, Hyväkkäät-boksi menossa!
Sanotaan vaikka ne kaksoset, jotka juksasivat opettajiaan.
bzort glorf bööth
onni kyl mainio.
Kuka on suosikkihahmosi Kotikadulta?
Onni.