You are not logged in.
mikähän siinä, että mulle feels ei ole koskaan ihan totaalisesti iskenyt, sung tongs ja merriweather parempia, mut ei feelsiäkään osaa haukkua, 5/5-kiekko kuitenkin.
perjantaina ilmestyy panda bearin uusi ep, ainoastaan vinyyli, ei digiversiota, ja saaa nähdä koska saapuu suomeen asti, mutta pätkä postattu pandan twitteriin:
— Panda Bear (@pandabear) 9. tammikuuta 2018
Ei tarvi huumeit nauttiakseen MyGirl biisist
no ei
2000-luvun parhait bängereit
vaan koskahan se panda bearin uus ep kulkeutuu tänne asti ja jokohan joku ripannu sen digi-muotoon
vaan koskahan se panda bearin uus ep kulkeutuu tänne asti ja jokohan joku ripannu sen digi-muotoon
Soulseekista ainakin löytyi. Tuon rippauksen perusteella oma mielipiteeni aika samassa linjassa sen Pitchforkin antaman 6.6 kanssa. Ehkä kuitenkin vähän parempi biisirypäs kuin ne Panda Bearin biisit Painting With-levyllä. Flight toistaiseksi lempibiisi.
ehkä paras pidättäytyä ja odottaa ameriikan pakettia kunnes haastan ne paskiaiset oikeuteen eiq mitäs
ehkä paras pidättäytyä ja odottaa ameriikan pakettia kunnes haastan ne paskiaiset oikeuteen eiq mitäs
postista tuli noutolappu, toivottavasti on tää. monenlaisia rippejäkin on netissä mutta en vielä kuuntele.
Jonkun näin netissä mainitsevan, että tässä ep:ssä aina seuraava kappale on edeltävää parempi. Huomasin saman, kun kolme ekaa biisiä tuntuneet vähän yhdentekeviltä ja kaksi viimeistä taas kolahtaa huomattavasti paremmin.
Parempia rippauksia en oo vielä koittanut metsästää, oishan tästä ollut kiva kuulla kyllä ihan virallinen digiversiokin. Saa nähdä onko Pandalta vielä toinen ep-julkaisu tulossa ja kootaanko ne yhdeksi kokoelmaksi/albumiksi?
joo ei tuo uusi ep nyt kauheasti säväytä, mutta kuuntelen keskittyneemmin viikonloppuna.
merriweather post pavilion on sen sijaan romahtanut viikonloppuna
joo ei ole minkäänlaista digijulkaisua. netistä voi kyllä rippauksia löytää.
#lumipyry
ei kyllä mikään suuri klassikko toi uus ep, jos ei sitten lisäkuunteluilla sellaiseksi muutu.
ei kyllä mikään suuri klassikko toi uus ep, jos ei sitten lisäkuunteluilla sellaiseksi muutu.
Monethan on tätä mieltä myös Painting withistä, mutta mulle uppos. Ehkä tän kanssa käy sama ilmiö...
psykokarkki wrote:ei kyllä mikään suuri klassikko toi uus ep, jos ei sitten lisäkuunteluilla sellaiseksi muutu.
Monethan on tätä mieltä myös Painting withistä, mutta mulle uppos. Ehkä tän kanssa käy sama ilmiö...
voi olla. jotenkin aika bassovoittoista kamaa, teknovaikutteita eikä niin ilmeisiä melodioita. ei tää silti siis mitään teknoa ole, mutta ehkä hieman monotonisia biisejä. mutta jatketaan harjoituksia...
psykokarkki wrote:ei kyllä mikään suuri klassikko toi uus ep, jos ei sitten lisäkuunteluilla sellaiseksi muutu.
Painting Withillä pidin Aveyn biiseistä suurimmilta osin, mutta Panda Bearin biisit tökki lukuunottamatta ehkä Recyclingiä.
voi olla. jotenkin aika bassovoittoista kamaa, teknovaikutteita eikä niin ilmeisiä melodioita. ei tää silti siis mitään teknoa ole, mutta ehkä hieman monotonisia biisejä. mutta jatketaan harjoituksia...
Grim Reaperista lähtien oon kanssa huomannut, että biisien studioversioissa lauluosuudet jääneet usein jotenkin vaisummiksi kuin livetallenteilla.
Animal Collective Debuting New Music at New Orleans Shows
deakin taas mukana, mutta pandalla muita kiireitä.
Aika kiinnostava taltionti vuoden 2005 lopulta tupsahtanut Youtubeen:
Last edited by Jophiest (01.02.2018 23:56)
splitti tulossa?
bzort glorf bööth
Animal Collective Announce Sung Tongs Tour
ei toki pelkoa siitä että tänne tulisivat
TOUR DATES:
June 12 London @ Troxy
June 13 Amsterdam @ Paradiso Noord
June 14 Berlin @ Heimathafen
June 15 Copenhagen @ Vega
June 17 Paris @ Trianon
June 19 Barcelona @ Sala Apolo
June 20 Madrid @ Joy Eslava
June 21 Lisbon @ Teatro Capitolio
June 23 Athens @ Summer Nostos Festival
July 20 New York @ Town Hall*
July 21 Washington @ Lincoln Theatre*
July 23 Austin @ Paramount Theatre**
July 25 Denver @ Ogden Theatre**
July 27 Chicago @ Vic Theatre**
July 29 Seattle @ The Moore Theatre**
July 30 Oakland @ Fox Theater**
July 31 Los Angeles @ The Theatre at Ace Hotel***w/ Laraaji
**w/ Lonnie Holley
pelotti kyl vähän.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Merriweather soi ja näin kannen peilissä 3Dnä ja siinä marssi kiinalaisia sotamiehiä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Merriweather soi ja näin kannen peilissä 3Dnä ja siinä marssi kiinalaisia sotamiehiä
asia kunnossa.
mutta miksei mulle kerrottu, että aveyllä, geolla ja deakinilla oli aikanaan pavement-rip-offeja väsäilevä bändi nimeltä automine joka julkaisi ainakin yhden ep:n
aveyltä tulossa remix-ep jolla miksaamassa muut ac-miehet
pitkiä versioita... albumipituinen kiekko tulossa, ja kaitpa tuo täytyy ennakkovarata.
Summertime Clothes 12":lla oli varsin mukavia versioita. Toki albumiversio on silti paras