You are not logged in.
Kuka viritti ansan Roger Rabbit
Erikoinen elokuva.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihan pl, tosin olen aiemminkin nähnyt, silloin tuli tv-sarjana.
Suburbicon
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Plan de Fuga
Totaalisen paska mukamas-heist-leffa.
Green Room
Ihan vitun kova. Katso tämä ja Saulnierin Blue Ruin myös.
Strange Days
Kovin hankalasti saatavilla oleva leffa, ihan odotuksien arvoinen, sellainen vahva 3½/5.
Dead Eyes of London
Teemalta tulleista länsisaksalaisista Anneli Saari -leffoista toinen, kankeaa paskaa.
High-Rise
Olin jo tämän nähnyt. Näin kauniisti on harvoin dystopistista dekadenttiutta kuvattu. Vähän meinaa puhti loppua loppupuolella, koska miten paljon voi dokaaminen ja nussiminen betonikolossissa kiinnostaa? (Oikeasti ihan vitun paljon.)
The Thing (1982)
Yllätti myönteisesti. Täähän sai aikanaan kuraa niskaan, nykyään kai kulttikamaa.
Lacombe, Lucien
Ihan jepa, odotuksia oli vähän kovempaan suoritukseen.
Shimmer Lake
Nollaodotuksilla lähdin tähän kelkkaan. Ei mikään mestariteos, mutta napakka rikosleffa kronologiakikkailulla (joka yleensä haisee). Yllätti... "iloisesti".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Varsinaiset kumppanukset
Osin aika hauska, osin vanhentunut ja vähän väärällä tavalla hölmö. Ihan katsottava.
Born to Raise Hell 3/5
Wall Street - Rahan ja vallan katu 4/5
Telemarkin sankarit - 4/5
Django Kill! 4,5/5
Toni Erdman 4,5/5
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Klovn - The Movie
Tästä oon kuullut juttua ja hehkutusta ja kyllähän tämän seurassa viihtyi. Skandinaavinen versio Curb Your Enthusiasmista. Erinomaista! Annan suoraan 5/5. Pakko päästä näkemään sarjaakin.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Isäni Toni Erdmann
Isäni Toni Erdmann
en ymmärrä tätä elokuvaa täytyy ehkä antaa vielä uus mahdollisuus.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
barton_funk wrote:Isäni Toni Erdmann
kannattaa!
Le Week End
Spectre
the Revenant
Maisemat muutoin ei tarina hirveästi kiinnostanut ja Tom Hardy alkanut jotenkin ärsyttämään.
the Martian
Aika pitkälti sitä mitä voi odottaa Matt Damon / Ridley Scott leffalta, iha pl.
Paterson
pl
Brooklyn
Lopetin puolen tunnin kohdalla katsomisen.
High-Rise
Alkaa todella lupaavasti, on koko ajan mielenkiintoisesti kuvattu ja näytelty, mut pitkät sekoilumontaasit alkavat lopussa puuduttamaan ja ei ole oikein enää mitään dynamiikkaa mikä kiinnostaisi. Vikat 30 minuuttia tuntuu aika tasaksulta. Ihan kiinnostava elokuva joka tapauksessa.
Rooman valtakunnan tuho
Huonosti vanhentunut spektaakkeli
Ariel
Maailman paras elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
the killing of a sacred deer
kylmää ja onttoa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Good Time
Semmone pitkä musavideo tylsälle musiikille
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
kicking and screaming
aikuistuminen ahdistaa 21-vuotiaita. voi voi. ihan ok silti.
Solsidan.
Kiva "deittileffa", nauroin useaan otteseen.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Parempi tositarina kuin leffa, mutta ihan pl leffa kuitenkin.
jookcha wrote:barton_funk wrote:Isäni Toni Erdmann
kannattaa!
KYLLÄ! tosin ei kaikesta vaan aina tykkää vaikka kuinka antaisi zäänssiä ja mahdollisuutta
en ole vielä ehtinyt katsoa toista kertaa, mutta jo ekalla olin ihan
harva elokuva kykenee yllättämään, tämä yllätti aika montakin kertaa kestonsa aikana
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
luultavasti maailman paras elokuva.
Tämmöinen combo:
Molemmat omalaatuisia ja hyviä.
Sent from my iPhone 16
Wonderwheel
Ihan ok tragediapastissi. Huonointa tässä oli Justin Timberlake.
Suomenkielinen nimi näkyy olevan Lihaportti.
Delta-jengi
Iha jees toimii vielä. Osa vähän vanhentunutta kyl.