You are not logged in.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Olis ehkä vähän svengaavamman otsikon voinu keksiä.
*
noiseidea wrote:Oliko musaspämmissä jossain joku rumpalitopsu? En löytänyt.
Varmaan jollain "pikS Poks bädäb00mCRash ru-ru-rummumumutetaan vaan"- nimellä.
Olen soittanut yhteensä kolmelle eri julkaisulle ja parille kokoelmaraidalle rummut. En osaa soittaa suoraa komppia yli kahta minuuttia.
bzort glorf bööth
Kuuntelin Mayhemin Ordo Ad Chaoa eilen taas ja totesin että tykkään Hellhammerin rummuttelusta erityisesti sillä levyllä, vaikka soundit onkin "perunasäkki portaikkoon" osastoa.
Brendan Cantya harvemmin mainitaan rumpalikeskusteluissa, mutta on todella olennainen osa Fugazin soundia ja taitava "kannuttaja". Joku semmone svingi siinä soitossa on, mikä muilta genren rumpaleilta puuttuu.
Jazz-ukoista olen diggaillut varsinkin Art Blakeyä.
Kaikista paras rock-rumpali on aina ja ikuisesti Bill Ward ja olen varmasti maininnut asian jo tässä ketjussa. Harvoilta levyiltä muistaa kaikkia fillejä ja komppeja yhtä tarkkaan kuin Sabbathin 70-luvun matskusta.
Ja itselläni ei siis ole rytmi veressä lainkaan. Motoriikkani ei riitä edes beat kompin soittamiseen.
Jazz-ukoista olen diggaillut varsinkin Art Blakeyä.
Yksi kovimmista! Raju svengaaja.
Muistelen että olen kommentoinut topsuun aiemminkin mutta en jaksa lähteä selaamaan kun nyt kerran aloin kommentoimaan. Mutta oma suosikki voisi olla Andrew Cyrille. Erittäin monipuolinen ja "melodinen" soittaja. Esim. Cecil Taylorin kokoonpanossa mies on lyyrisesti ihan samalla viivalla pianon ja fonin kanssa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Smashing Pumpkinsin livejä tuli YouTubesta kuunneltua ja Jimmy Chamberlin on vaan perkeleellisen kova kannumies.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Smashing Pumpkinsin livejä tuli YouTubesta kuunneltua ja Jimmy Chamberlin on vaan perkeleellisen kova kannumies.
Oli se kyllä mainio niillä ekoilla. Virppafillit etenkin, mutta muutenkin. Persoonallinen.
Tänään varasti taas Bonhamin basarityöskentely huomion Zepukoiden Presencellä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Luin topikkia ja alko vaa väsyttää, kuinka paljon eri rumpaleit ois mainitsematta vielä.
Brufordhan nyt on esim. ihan mahtava. Lisäks jo mainituista Rashied Ali esim. joidenkin Alicen pianosoolojen taustalla on jo jotain sellasta, johon ei oo tainnu muut ees pystyä. Se ei oo normaalia rumpalointia, vaan siinä ollaan täysin musiikin sisällä ja autetaan sitä kulkemaan, ja siinä on SÄVYJÄ. Mountainin Corky Laing, kioskista löytyy koko ajan jotain uutta, ja meininki on painavaa ja jämäkkää ja täysin sulavaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Mainiota muuten kuinka lähellä tavallaan soundillisesti noi Bonhamin basari, virppa ja tomit on ainakin tällä Physical Graffalla. Parasta soundia ikinä enivei, IMO.
Lisäks jo mainituista Rashied Ali esim. joidenkin Alicen pianosoolojen taustalla on jo jotain sellasta, johon ei oo tainnu muut ees pystyä. Se ei oo normaalia rumpalointia, vaan siinä ollaan täysin musiikin sisällä ja autetaan sitä kulkemaan, ja siinä on SÄVYJÄ.
Rashied on samaa kaliiberia Andrew Cyrillen kanssa, noilla tyypeillä se instrumentti parhaimmillaan nousee esiin ei-perkussiivisesti, vaan sillai johtavana elementtinä. Esim. Alin ja Frank Lowen Duo Exchange on yks kovimpia rumpu/foni levyjä.
Ja Rashiedin pikkuveli Muhammad Ali on kans kovan luokan tekijätyyppi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
The best thing I saw yesterday?
— Prescott Rossi (@PrescottRossi) September 10, 2018
This guy from the Baltimore Ravens Marching Band playing PERFECT air drums to Rush's "Tom Sawyer": pic.twitter.com/uKxtXue0PM
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Osaispa soittaa afrobeatia. Kompit ny tietty helppo opetella
Ei ihan helppo
Tony Allen pitää virvelikädessä kapulaa "väärinpäin".
Luulin että tarkoitit matched vs standard grip juttuja, mutta näköjään soittaa siis virppaa kapulan paksulla päällä. Erään kotimaisen möykkäpoppibändin rumpalilla oli tapana tehdä ajoittain samaa, en tiedä saako tuolla sitten toisenlaista tehoa iskuun, kalvon kireys ja kapulan kulma vaikuttanee.
KZ wrote:Tony Allen pitää virvelikädessä kapulaa "väärinpäin".
Luulin että tarkoitit matched vs standard grip juttuja, mutta näköjään soittaa siis virppaa kapulan paksulla päällä. Erään kotimaisen möykkäpoppibändin rumpalilla oli tapana tehdä ajoittain samaa, en tiedä saako tuolla sitten toisenlaista tehoa iskuun, kalvon kireys ja kapulan kulma vaikuttanee.
Ja pitää minusta tavallista ylempää kiinni kapuloista.
Bändit joilla rumpali on lavan etuosassa
King crimson (2010-luvulla). Ja eiks Shellacilla ole aika lailla kanssa?
Sweetheart, Dead Moon ja Pierced Arrows.
KZ wrote:Bändit joilla rumpali on lavan etuosassa
King crimson (2010-luvulla). Ja eiks Shellacilla ole aika lailla kanssa?Sweetheart, Dead Moon ja Pierced Arrows.
Deep Turtle
NoMeansNo
Sabot
Ruins?
Mitähän Sabotille muuten kuuluu nykyään
Last edited by jookcha (12.07.2019 23:18)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?