You are not logged in.
EMIn tiedotteet jyllää!
DOLLY PARTON - The Very Best Of
CD 0886970607421 (CDC1) RCA
Dolly Parton on artisti, joka herättää meissä kaikissa erilaisia mielenyhtymiä
Osa meistä muistaa artistin kenties maailman kuuluisimpana blondina ja osa hänen uhkeista ulkomuodoistaan
Loppupeleissä totuus on kuitenkin se, että Dolly Parton on yksi kuuluisimmista, menestyneimmistä ja pisimmän uran tehneistä country-tähdistä
Dolly breikkasi itsensä country-tähtenä 70-luvulla ja 80-luvulla hänestä tuli jo valtavirta-artisti
Hänen suurimpia hittejään ovat I Will Always Love You, Jolene, 9 to 5 ja Here You Come Again
The Very Best Of -albumilla on mukana myös viisi hienoa duettoa, joista kuuluisimmat ovat Islands In The Stream (Kenny Rogers) ja Everything´s Beautiful (Willie Nelson)
Tänä keväänä Dolly kiertää ahkerasti Eurooppaa mutta valitettavasti suomen konsertti siirrettiin Ruotsiin
Tulokset 1 - 10 noin 94 500 osuman joukosta haulle Loppupeleissä. (0,11 sekuntia)
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:80f312d598="harry-irene"]
- ti 20.3. Musicians Against Racism: KAPASITEETTIYKSIKKÖ, MIGHTY 44, ILLI, CHEEK yms
Täähän vaikuttaa jo salaliitolta![/quote:80f312d598]
jeps. ja herättää pikku rasistin minussa..
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
En tiennyt, että Tony Montana on tehnyt teknoa.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:bfe0c7adaa="sheino"]
En tiennyt, että Tony Montana on tehnyt teknoa. [/quote:bfe0c7adaa]
Tony Montanan veli oli joskus mun pomo
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Phil Spector oikeuteen murhasta
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1336658
Nyt syyttäjän huomio kohdistuu Korentoon! Aika ovelaa, Phil!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Nyt syyttäjän huomio kohdistuu Korentoon! Aika ovelaa, Phil!
Phil vapautuu, mutta Juha K. saa parikymmentä vuotta kakkua paskantärkeästä draamakuningattaruudesta?
Tero saatana, s'olet gay!
Oon kuunnellut duunissa vain a-kirjaimella alkavia bändejä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Milloin tänne tulee oma "ehkä kovimmat" -osio?
Miten olisi "ehkä ankeimmat"-osio?
"Kehittävä" harrastus.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:cd092df062="noiseidea"]Oon kuunnellut duunissa vain a-kirjaimella alkavia bändejä.
"Kehittävä" harrastus.[/quote:cd092df062]
Ehkä se on ennemminkin "harrastus".
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tarkistin että alanis morrisetten nimi kirjoitetaankin alanis morissette.
ihan tyhmää
Huomasin, että mulla on Djangosin free shipping -kuponki.
"Ehkä" "ankeinta"...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kevyempää ketjussa oli ylimpänä Divine Comedy ja Alistair Roberts -topikit, ja meitsin ajatukset harhautu heti Uusi-Seelantiin -späm
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hitto tää Crispin Hellion Glover on tiukkaa kamaa.
Sent from my iPhone 16
Olin vielä muutama päivä sitten kovaa vauhtia menossa Rachid Tahan keikalle tänään Savoyhin, mutta saatana unohdin koko häppeningin. Tämän uutisen luettuani voisin sanoa, että hyvä että unohdin...
Tajusinpa vasta äsken miksi Broken Social SKENEN biisin nimi on 7/4 shoreline. Enpä ajatellut asiaa aikaisemmin ja kelasin vaan että se viittas rantaviivan pituuteen jotenkin. Eipä tässä muuta.
turha tahtilaji -späm
Vois perustaakin topicin epätavallisille biisien nimille. Siinä ois toi ja My Morning Jacketin Wordless Chorus ainaski. Ehkä ois tylsä topic. Tai sit menis hulinaks.
Tai sit menis hulinaks.
Ellei peräti Paul Hulinaksi
[quote:a51e9ae415="kri"]Tai sit menis hulinaks.
Ellei peräti Paul Hulinaksi [/quote:a51e9ae415]
[quote:128ede7b6e="kri"]Tajusinpa vasta äsken miksi Broken Social SKENEN biisin nimi on 7/4 shoreline. Enpä ajatellut asiaa aikaisemmin ja kelasin vaan että se viittas rantaviivan pituuteen jotenkin. Eipä tässä muuta.
turha tahtilaji -späm[/quote:128ede7b6e]
Ei ollenkaan turha spämmi. Kyseessähän on mitä mainioin biisi, eikä tuo tahtilajikikkailu ole ollenkaan turha tekijä siinä yhtälössä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Tahtilajikikkailut on kivoja kun niitä ei tehdä itsetarkoituksellisesti. välillä esim Mars Voltassa ärsyttää se, että niitä pitää tunkea ihan kaikkialle. tai no niissä kikkaillaan ehkä enemmän tahtilajin vaihdoksilla kuin itse tahtilajeilla.
Onko ruotsalainen Elvis-imitaattori Eilert Pilarm tuttu ihmisille? Aika mahtava tulkitsija tämä kaveri...
[quote:3bb01ccbc2="upsetter"]Olin vielä muutama päivä sitten kovaa vauhtia menossa Rachid Tahan keikalle tänään Savoyhin, mutta saatana unohdin koko häppeningin. Tämän uutisen luettuani voisin sanoa, että hyvä että unohdin...
http://www.mtv3.fi/uutiset/kulttuuri.sh … /03/514516[/quote:3bb01ccbc2]
Hesarin sivuilla vielä hitusen värikkäämmin kuvailtu tapahtumat...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.