You are not logged in.
Ariman, en ole täällä asioinut vuosikausiin, en varmaan tällä kymppiluvulla. Kävin nettisivuilla, onko tää lopettamassa?
"Postikulu 8,- tilauksen koosta riippumatta" lol
onks siellä enää sitä tilausvalikoimaa? niissähän postikulut kuului hintaan. ja luulen ettei ole lopettamassa, koska uudisti nettisivunsa hiljattain.
toki ne levyt voi hakeakin jos espoossa päin liikkuu, luulisin.
KZ wrote:Ariman, en ole täällä asioinut vuosikausiin, en varmaan tällä kymppiluvulla. Kävin nettisivuilla, onko tää lopettamassa?
"Postikulu 8,- tilauksen koosta riippumatta" lolonks siellä enää sitä tilausvalikoimaa? niissähän postikulut kuului hintaan. ja luulen ettei ole lopettamassa, koska uudisti nettisivunsa hiljattain.
toki ne levyt voi hakeakin jos espoossa päin liikkuu, luulisin.
Ei löydy tilaustuotemestaa Varastontyhjennys käynnissä ja kataloogissa vain pieni määrä käytettyjä levyjä.
no niillähän on aina välillä noita tyhjennysmyyntejä, jolloin pyrkivät tyhjentämään varaston.
mutta harmi jos ei tilaustuotehommaa enää ole.
mutta harmi jos ei tilaustuotehommaa enää ole.
Tuota tuli aikoinaan käytettyä aika paljon. Hinnat oli erittäin kilpailukykyiset ja muistaakseni aina tuli kaikki levyt mitä tilas.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Teen Wolfin Jere just avautui fb:ssä surkeasta taloustilanteesta. Mua harmittaa suunnattomasti, ettei ole ollut mahdollisuutta supportaa niin paljon kuin haluaisin. Toisaalta, kävin vähän aikaa sitten ja käytin siellä nelisenkymppiä.
Ens kerralla käytän enemmän.
Näen Teen Wolfin osana hienoa jatkumoa, sillä Combat Rock Shop perustettiin Oskun Divarin raunioille ja Teen Wolf taas nousi Combatin tuhkista. Jerellä on sitäpaitsi koko ajan hyvää kamaa hyllyssä, vaikka se ei aina osu yks yhteen mun maun kanssa.
Last edited by rc-lungen (24.11.2017 15:26)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Teen Wolfin Jere just avautui fb:ssä surkeasta taloustilanteesta. Mua harmittaa suunnattomasti, ettei ole ollut mahdollisuutta supportaa niin paljon kuin haluaisin. Toisaalta, kävin vähän aikaa sitten ja käytin siellä nelisenkymppiä.
Ens kerralla käytän enemmän.
Näen Teen Wolfin osana hienoa jatkumoa, sillä Combat Rock Shop perustettiin Oskun Divarin raunioille ja Teen Wolf taas nousi Combatin tuhkista. Jerellä on sitäpaitsi koko ajan hyvää kamaa hyllyssä, vaikka se ei aina osu yks yhteen mun maun kanssa.
Ääää prkl, pisto sydämessä, piti tänään mennä ja eilen fiilistelin listoja netissä että taas olis vaikka mitä ostettavaa, mutta en sit ehikään. Pitää huomenna koittaa ehtiä. Tosi symppis kauppa, ja nimenomaan osa tota jatkumoa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
aina ku käyn suomessa niin käytån siellä satkun. ei siis pitäs olla talous ongelmia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Keltaiseen Jäänsärkijään oli tullut aika iso kasa käytettyä jatsia, yllätti taas miten huokealla ne myy hyväkuntoisia levyjä. Itelle tarttui mukaan Rovan The Crowd 2lp, Roswell Ruddin America-levy, Archie Sheppin The New York Contemporary Five 2p ja Ganelin/Tarasov duo.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Rolling recordsin leimakortti on voimassa vain vuoden ja svart-levyjen ostosta ei tule leimoja, eli leimailut voi tän osalta unohtaa. Tulis enempi asioitua tuolla, jos asuis vielä Vaasiksella. Tai jos olis verkkokauppa...
Fb:stä luin että Green Grass lopettaa, tällä kertaa oikeasti, vuokrasoppari irtisanottu. Jotain alennustouhua käynnissä. Ehkä pitäis käydä nuuhkimassa se world musa laari, siellä oli muutama levy jota en raaskinut täyteen hintaan ostaa.
levy-eskot tarvitsisi uuden vetäjän.
Levykauppa Fresh Garbage Records muuttaa Teurastamolta Töölöön
mannerheimintie 666 kissahallia vastapäätä
Helvetin hieno juttu
levy-eskot tarvitsisi uuden vetäjän.
Hyviä uutisia pohjoiskarjalaisille: maakunnan ainoan levykaupan toiminta jatkuu!
psykokarkki wrote:levy-eskot tarvitsisi uuden vetäjän.
Hyviä uutisia pohjoiskarjalaisille: maakunnan ainoan levykaupan toiminta jatkuu!
Tommoseen törmäsin ku kuuklettelin jottain... taitaa tosin olla pelekkä nettikauppa... mut ihan hauska selailla ku kaikista myytävistä on suht isot kuvat.... ei sillä että mitään ostaisin, mutta spämmäsin nyt jos jotakuta kiinnostaa tms.
Last edited by hezma (07.03.2018 22:06)
Suomalaisen hiphopin pioneeri avaa levykaupan Helsinkiin
elikkäs green grass recordsissa sukupolvenvaihdos ja muutto aleksis kiven kadulle.
meinasin joutessani laittaa absojen muovivinskan ennakkotilaukseen äxässä, mutta siellä ei voinutkaan valita maksu noudon yhteydessä, wtf? tilapäinen virhe vai ovatko muuttaneet käytäntöä?
on kuulemma enää peltivinskoja jäljellä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Talviaikana sitten vain spelttiversiota.
bzort glorf bööth
Lontoossa tuli käytyä....Sister Ray, Rough Trade West ja Reckless Records Foppin ja HMV:n ohella verottiva suurimman osan budjettia. Parissa muussakin toki käytiin.
Keltaiseen Jäänsärkijään oli tullut aika iso kasa käytettyä jatsia, yllätti taas miten huokealla ne myy hyväkuntoisia levyjä. Itelle tarttui mukaan Rovan The Crowd 2lp, Roswell Ruddin America-levy, Archie Sheppin The New York Contemporary Five 2p ja Ganelin/Tarasov duo.
Miten muistan että siellä ei ollut oikeastaan yhtään käytettyä vinyyliä? Tai ehkä en vaan ole käynyt pitkään aikaan.
Luppakorva sikailee taas wrote:Keltaiseen Jäänsärkijään oli tullut aika iso kasa käytettyä jatsia, yllätti taas miten huokealla ne myy hyväkuntoisia levyjä. Itelle tarttui mukaan Rovan The Crowd 2lp, Roswell Ruddin America-levy, Archie Sheppin The New York Contemporary Five 2p ja Ganelin/Tarasov duo.
Miten muistan että siellä ei ollut oikeastaan yhtään käytettyä vinyyliä? Tai ehkä en vaan ole käynyt pitkään aikaan.
Aika vähänhän niitä siellä on joo. Siinä heti ovesta vasemmalla on nykyään viimeisimmät käytetyt, yksi iso laatikko. Sitten on ne vakkariboxit siellä suomiCD-levyjen alla jne.