You are not logged in.
Onneksi tulee niin harvoin niin kovia arkistolevyjä ostettua, että tällasia tarttee edes miettiä Tai en tiijä. Mut tuota Neiliä en kyllä itekään hyväksys
Last edited by hezma (03.01.2018 13:11)
Tietenkään suurinta osaa 17" levyistä ei ole levytetty 17" ja mitään selkeetä rajaa ei pysty määrittämään, mutta joku hitchhiker nyt on aika itsestäänselvä tapaus. Tämä tietty IMO eikä se niin vakavaa ole. Oikea kysymys lienee pitäisikö kaikki ei-kokoelmalevyksi luokitellut arkistolevyt hyväksyä tähän kategoriaan? En tiedä.
Pitäisi, jos musiikki on julkaista ensimmäistä kertaa ko. vuotena.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
oispa 17 tuumasia levyjä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lista tehty. Siihen topikkiin postanneiden tyyppien listoilta on minulla kuulematta vielä ainakin Niko Karlssonin, Lau Naun, Perfume Geniuksen ja parit muut, jotka kyllä kiinnostavat. So not. Pitääpä kuunnella kun tulee levyt vastaan.
bzort glorf bööth
onko topikkia vuoden parhaista biiseistä? tämä sinne ainakin saman tien, lau naun poseidon:
Näitä olen diggaillut eniten tänä vuonna:
Chelsea Wolfe - Hiss Spun
Angles 9 - Disappeared Behind the Sun
Ghost World - s/t
Circle - Terminal
Primus - The Desaturating Seven
Oh Sees - Orc
Grizzly Bear - Painted Ruins
The War on Drugs - A Deeper Understanding
Couch Slut - Contempt
At the Drive-In - inter alia
Sleaford Mods - English Tapas
Quicksand - Interiors
The National - Sleep Well Beast
Saijaa Saijaa - Dyynimukulakuukunen
Thurston Moore - Rock n Roll Consciousness
Hawks - No Cash Value
Batpiss - Rest in Piss
Godflesh ja Integrity jäivät tästä mainitsematta, mutta eivät vaikuta top kybään.
Oman listan kovimmat kuplailijat tällä hetkellä:
- Kaukolampi: 1
- Circle: Terminal
- Grizzly Bear: Painted RuinsKatellaan tässä tartteeko edailla....
Kaukolammen levyn vois periaatteesa heittää tuonne besteihin, mutta jos nyt annan kuiteski olla. Tai en tiijä.
Kerkeisinköhän sen Siinainki levyn vielä tilata
No tän sain tänään. Hyvähän tämäkin on, mutta kyllä joku Kaukolampi on niin paljo parempi että juuh. K-X-P nyt on pessy Siinailla lattiaa muutenkin koko ajan Mut eee, kyll mää näittenki hommista tykkään Aikamoista La Düsseldorfia toi päätösraita
Last edited by hezma (15.01.2018 21:39)
saako tolla vuoden levyt listalle laittaa uudelleenjulkaisut? (kyseessä albumi mikä julkaistu aiemmin diginä, ja vasta 2017 cd:nä)
no kaitpa se käy, jos ei nyt mikään ihan muinainen (toisaalta kyllähän tuolla tyypit listailee jotain muinaisia neil young -juttujakin)
ba wrote:saako tolla vuoden levyt listalle laittaa uudelleenjulkaisut? (kyseessä albumi mikä julkaistu aiemmin diginä, ja vasta 2017 cd:nä)
no kaitpa se käy, jos ei nyt mikään ihan muinainen (toisaalta kyllähän tuolla tyypit listailee jotain muinaisia neil young -juttujakin)
Mun mielestä ei, jos kyseessä siis ei oo joku demomatskusta viralliseksi julkaisuksi -kuvio. Jos jotain vanhoja nauhoja julkaistaan ensimmäistä kertaa vasta nyt, niin se on eri asia.
Sent from my iPhone 16
Taivuin painostuksen alla ja editoin Neil Youngin studioalbumin pois omalta listalta koska äänitetty väärällä vuosikymmenellä.
Last edited by jookcha (16.01.2018 11:32)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hämmentää:::: mut kaipa se on se digijulkaisukin aito julkaisu, eli tämä cd versio mitä äänestin vuoden levyihin pitänee ottaa pois, ja valita jotain muuta. tuo levy kyseessä: https://www.discogs.com/Bad-Sector-Quat … er/1195627
se oli ollut siis 2010 artistin omilla sivuilla ilmaiseksi ladattavana, sittemmin sieltä poistettu, ja nyt viime vuonna julkaistu cd:nä.
Taivuin painostuksen alla ja editoin Neil Youngin studioalbumin pois omalta listalta koska äänitetty väärällä vuosikymmenellä.
HEI, ET NYT ANNA PERIKSI TÄSSÄ!!
Hüsker Dü ja Ocora-julkaisu pysyvät listalla.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (16.01.2018 13:34)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
mutta olis kyllä kiva jos useampikin äänestäis, taitaa olla vasta 18 äänestänyttä, mutta toki vielä parisen viikkoa aikaa. paikka kannattaa kuitenkin varata jo, ettei sitten kuitenkin mene ohi
Tällä aktiivifoorumistimäärällä ei kovin erikoisia konsensuksia saada aikaan. Itse ostin viime vuonna varmaan alle viisi ajankohtaista pitkäsoittoa, joten ei hirveästi ole asiaa äänestelemään.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
no oliko ne kaikki sitten huonoja? saa listata vähemmän kuin 10 ja kaikkien jesus and mary chainia äänestäneiden kesken arvotaan palkintoja kuun lopussa
(no ei vaan... )
jookcha wrote:Taivuin painostuksen alla ja editoin Neil Youngin studioalbumin pois omalta listalta koska äänitetty väärällä vuosikymmenellä.
HEI, ET NYT ANNA PERIKSI TÄSSÄ!!
Hüsker Dü ja Ocora-julkaisu pysyvät listalla.
En ainakaan itse ole painostanut! Sikäli kun ei ole määritelty että ainoa hyväksyttävä formaatti on nimenomaan studioalbumi niin tämmöisia arkistomatskusta koostuvia levyjä saa mun puolesta sisällyttää äänestykseen, kunhan niitä ei ole julkaistu samassa muodossa aikaisemmin.
Jos itse saisin valita, menisin kyllä puritanisesti studioalbumilinjalla. Eli ei livelevyjä, kokoelmia eikä uusintajulkaisuja Ainoastaan artistien/bändien studioalbumikokonaisuuksiksi aiottuja, 2017 ensimmäistä kertaa julkaistuja levyjä. Poikkeuksena voisi olla sellaiset livelevyt jotka sisältävät pelkästään uutta materiaalia.
Sent from my iPhone 16
Nyt toistaiseksi menee äänestysketjuun kahdeksan levyä. Samat, jotka minulla oli jo Instagramissa miinus oma levy, kun eihän sitä kehtaa äänestää. Katsotaan, lisäänkö jossain vaiheessa kaksi tai jääkö näistäkin joku pois.
Jos itse saisin valita, menisin kyllä puritanisesti studioalbumilinjalla. Eli ei livelevyjä, kokoelmia eikä uusintajulkaisuja Ainoastaan artistien/bändien studioalbumikokonaisuuksiksi aiottuja, 2017 ensimmäistä kertaa julkaistuja levyjä. Poikkeuksena voisi olla sellaiset livelevyt jotka sisältävät pelkästään uutta materiaalia.
niin siis ohjeissahan sanotaan:
mielellään vain täyspitkiä studiolevyjä, ei kokoelmia, livelevyjä tai (kovin vanhojen) arkistojen aarteita.
mutta tuo "mielellään" on tuossa loiventamassa ihan vaan ettei jaksa sitä loputonta vääntöä, kun ei jaksa tässä natseilla. mutta vahva suositus toki on, että vain uusia studioalbumeita.
Tomsk wrote:Jos itse saisin valita, menisin kyllä puritanisesti studioalbumilinjalla. Eli ei livelevyjä, kokoelmia eikä uusintajulkaisuja Ainoastaan artistien/bändien studioalbumikokonaisuuksiksi aiottuja, 2017 ensimmäistä kertaa julkaistuja levyjä. Poikkeuksena voisi olla sellaiset livelevyt jotka sisältävät pelkästään uutta materiaalia.
mielellään vain täyspitkiä studiolevyjä, ei kokoelmia, livelevyjä tai (kovin vanhojen) arkistojen aarteita.
mutta tuo "mielellään" on tuossa loiventamassa ihan vaan ettei jaksa sitä loputonta vääntöä, kun ei jaksa tässä natseilla. mutta vahva suositus toki on, että vain uusia studioalbumeita.
Ocoran julkaisemattomat äänitteet ovat paitsi vanhoja niin myös livejä Vahva suositus on kunnon kuositus jos tämmöiset asiat häiritsee
psykokarkki wrote:Tomsk wrote:Jos itse saisin valita, menisin kyllä puritanisesti studioalbumilinjalla. Eli ei livelevyjä, kokoelmia eikä uusintajulkaisuja Ainoastaan artistien/bändien studioalbumikokonaisuuksiksi aiottuja, 2017 ensimmäistä kertaa julkaistuja levyjä. Poikkeuksena voisi olla sellaiset livelevyt jotka sisältävät pelkästään uutta materiaalia.
Ocoran julkaisemattomat äänitteet ovat paitsi vanhoja niin myös livejä Vahva suositus on kunnon kuositus jos tämmöiset asiat häiritsee
Ei häiritse ollenkaan, ilmaisin vain omat preferenssini. Luuletko oikeasti pilaavani päiväni tämmöisillä asioilla? Kamoon
Ohjeistus on suositus, kukin noudattakoon sitä haluamallaan tavalla. Minä aion natseillla sydämeni kyllyydestä omien levyvalintojeni suhteen.
Last edited by Tomsk (16.01.2018 16:20)
Sent from my iPhone 16
Luppakorva sikailee taas wrote:psykokarkki wrote:Tomsk wrote:Jos itse saisin valita, menisin kyllä puritanisesti studioalbumilinjalla. Eli ei livelevyjä, kokoelmia eikä uusintajulkaisuja Ainoastaan artistien/bändien studioalbumikokonaisuuksiksi aiottuja, 2017 ensimmäistä kertaa julkaistuja levyjä. Poikkeuksena voisi olla sellaiset livelevyt jotka sisältävät pelkästään uutta materiaalia.
Ei häiritse ollenkaan, ilmaisin vain omat preferenssini. Luuletko oikeasti pilaavani päiväni tämmöisillä asioilla? Kamoon
Senkin tosikko
Savage Young Dü:n laittasin kyllä aika korkealle mutta en halua rikkoa lakia
rikoit kuitenkin koska postasit väärään topsuun (ja jouduin poistamaan)
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
MUISTUTUS NIILLE JOTKA EIVÄT VIELÄ OLE POSTANNEET LISTAANSA ÄÄNESTYSTOPIKKIIN!
niin postatkaa vaikka olisitte kuulleet vain yhden levyn viime vuodelta. listaa saa editoida jälkikäteen, mutta jotta ei unohtuisi niin toimikaa heti, aikaa enää about yksi viikko
MUISTUTUS NIILLE JOTKA EIVÄT VIELÄ OLE POSTANNEET LISTAANSA ÄÄNESTYSTOPIKKIIN!
niin postatkaa vaikka olisitte kuulleet vain yhden levyn viime vuodelta. listaa saa editoida jälkikäteen, mutta jotta ei unohtuisi niin toimikaa heti, aikaa enää about yksi viikko
ehkä kannattais tarjota palkinto joka arvotaan kaikkien vastanneiden kesken
psykokarkki wrote:MUISTUTUS NIILLE JOTKA EIVÄT VIELÄ OLE POSTANNEET LISTAANSA ÄÄNESTYSTOPIKKIIN!
kaikkien jesus and mary chainia äänestäneiden kesken arvotaan palkintoja kuun lopussa
psykokarkki wrote:MUISTUTUS NIILLE JOTKA EIVÄT VIELÄ OLE POSTANNEET LISTAANSA ÄÄNESTYSTOPIKKIIN!
Esim pilvee.