You are not logged in.
Itse koen sen menevän jossain Natisuta Hetekatan ja Suomen Poliisien linjoilla, mutta toki yhtyeen tapa tehdä musiikkia asettaa tämmöiset kritiikit tavallaan tarpeettomiksi. Ja mä kuuntelen siis aina silloin tällöin Suomen Poliisia, että emmä tässä kuuntelijoita ole mitenkään arvostelemassa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Luppakorva sikailee taas wrote:Suomen Poliisi
En tunne orkesteria ja sitä on vittumainen googlaa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
KZ wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Suomen Poliisi
En tunne orkesteria ja sitä on vittumainen googlaa.
hurjaa menoa toi, ei oo ennen tullu vastaan.
Siluurikaudella kuulosti ilmestyessään Lehtisalojengin "my first free improv"-tyyppiseltä levytykseltä. Samaan aikaan tuli seurattua silloin varsin aktiivisen Horst Quartetin toimintaa aika läheltä ja pohdittua sen jäsenien kanssa vapaata improvisaatiota tosi paljonkin. Koska koki olevansa aika syvällä siinä touhussa, niin tällainen ekoilta free-treeneiltä kuulostava levytys olisi omasta mielestä voinut jäädä arkistonauhaksi. Tietty jos primus motorin julkaisupolitiikka on "toteutetaan jokainen idea ja julkaistaan se", niin se ehkä sen silmissä oikeuttaa sen julkaisun ja se on sit tietty siitä näkökulmasta ihan jees. itse muusikkona en haluaisi julkaista puolivillaista, mutta eipä Lehtisalon Gesamtkunstwerk ole mitenkään multa pois. Kuulijana mun rima on myös tosi korkea, niin siinä kohtaa se Gesamtkunstwerk ei sinänsä paina.
Uusi kuulosti muuten ihan ok:lta, mutta laulu tökki. Tää on sit taas näitä "toteutetaan jokainen idea ja julkaistaan se"-jutulta. Tossa lähtökohdassa on vähän se ongelma, että Circlessä/PO:ssa on pyörinyt se sama kokoonpano sen verran pitkän aikaa, että soittajien perusmaneerit puskee kaiken tuoreuden eteen.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Telekusta tykkään enämpi, mut molemmat on jeba.
Jpp. Telkku kivempi. Saksille vois antaa ehkä toisen mahdollisuuden.
Sent from my iPhone 16
Arvostan suuresti Jussin & Mikan asennetta ja filosofiaa taiteen kentällä toimimisen suhteen. Mutta en tiedä olisiko otollista että kaikki toimisivat tällä tavalla. Jos uusi julkaisu ei miellytä, niin sitten skippaan sen. Vaikka julkaisumentaliteetti olisikin harkitumpi, niin levyjä joista itse en niin kyrpä pystyssä innostu voisi silti tulla eteen.
Arvostan suuresti Jussin & Mikan asennetta ja filosofiaa taiteen kentällä toimimisen suhteen. Mutta en tiedä olisiko otollista että kaikki toimisivat tällä tavalla. Jos uusi julkaisu ei miellytä, niin sitten skippaan sen.
Toki kaikkien bändien/artistien kohdalla sama, turha ostaa mitään turhaketta hyllyyn. PO:n tapauksessa vaan harmittaa erityisesti se, että tietää, että nuo kyseiset jampat pystyisivät tekemään aivan mielettömän upeaa stoner-psyke-jumittelua, mutta eivät vaan sitä enää tee (paitsi livenä? en oo aikoihin nähnyt). Taisi se olla Jussi kun jossain haastattelussa mainitsi, että PO alkoi tulla liian viihdyttäväksi, niin tietoisesti alkoivat tekemään jotain muuta (vai oisko ollu kyseessä sittenkin Circle, vaiko molemmat?)... eli osoittaa sekin tietty kovasta asenteesta, ja tyytymättömyydestä tehdä niin kuinka yleisö odottaa - että sikäli ihan hyvä homma ja hyvin tehty. Tokihan sitä stoner-psykeä saa muiden bändien kautta jatkossakin...
Pharaoh Overlord II uusintajulkaisua odotellessa... (saattaa muuten putkahtaa ens vuonna jossain vaiheessa)
KAI TE KAIKKI OOTTE NÄHNYT ETTÄ CIRCLELLÄ ON SPANDEXIT SOUNDIN KANNESSA VÄHE ÄLTSII HULINAA FRÄNÄ TEE KLIKKIOTSIKKO
aika hurjaa ettei oo hyväksyttyjä indie rock vaatteita päällä kaikilla mihnä flanellit tai slipoverit tai....no siinähän ne olikin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
slipoveri-circle olis kyllä kova
Absolut meining! paras bändi! Kaikki muu on säälittävää näpertelyä!
psykokarkki wrote:Absolut meining! paras bändi! Kaikki muu on säälittävää näpertelyä!http://www.punkinfinland.net/forum/imag … bounce.gifhttp://www.punkinfinland.net/forum/imag … n_pray.gifhttp://forums.hipinion.com/images/smilies/custE.gif
Hyvä biisi
Sent from my iPhone 16
Lonsdale tarra Rätön Junossa taitaa olla vinkki seuraavasta lädimusiikkivaiheesta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
CIRCLE TULEE LEPPÄVAARAAN!
http://www.lippu.fi/circle-death-hawks- … 2410307087
JUMALAUTA SAATANA VITTU
Rättö ja Lehtisalo: Kovaa kamaa (Parhaat 2003-2018) 2CD/2LP (ektro-138/krypt-105) OUT SOON!!!
psykokarkki wrote:Rättö ja Lehtisalo: Kovaa kamaa (Parhaat 2003-2018) 2CD/2LP (ektro-138/krypt-105) OUT SOON!!!
Varmaan koko sisältö löytyy hyllystä (poislukien mahd uudet biisit) mutta OSTAN
Kyllä.
Soittaako nää jonkun kiertueen? En ole nähnyt spandex-kuvaa aiheesta.
vastahan oli ylelläkin spandex-artikkeli ja videorapsa aiheesta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
vastahan oli ylelläkin spandex-artikkeli ja videorapsa aiheesta.
Ylen spandex-artikkeli ja videorapsa ei ole kiertueen mainos.
Äiti, söin vitamiinini
Nautin myöskin appelsiinimehuni
Ruokin kehoni valmiiksi
Siirryn metsään ravinnoksi
Aurinko loistaa
Kasvit ne kasvaa
Minä täällä sammalen alla
muutun ruoaksi
Aurinko kasvaa
Kasvit ne loistaa
muutuin ruoaksi
Faust- ja Demilich-muusikot täydentävät Pharaoh Overlordin kokoonpanoa
"deathkraut"
Äiti, söin vitamiinini
Ruokin kehoni valmiiksi
Siirryn metsään ravinnoksiAurinko loistaa
Kasvit ne kasvaa
muutun ruoaksiAurinko kasvaa
Kasvit ne loistaa
muutuin ruoaksiFaust- ja Demilich-muusikot täydentävät Pharaoh Overlordin kokoonpanoa
Hyvä biisi!! Keikat tolla kokoonpanolla kelpais
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:Äiti, söin vitamiinini
Ruokin kehoni valmiiksi
Kasvit ne kasvaa
Kasvit ne loistaa
muutuin ruoaksiFaust- ja Demilich-muusikot täydentävät Pharaoh Overlordin kokoonpanoa
hyvä biisi? ei kai ny sentään :O laulu ainakin on sitä luokkaa et ihmettelen suuresti miten on päässyt laatufiltterin läpi ja viel miksattu noinkin pintaan. varmaan tarkotuksella tehty mahdollisimman ärsyttävä.
jookcha wrote:psykokarkki wrote:Äiti, söin vitamiinini
Ruokin kehoni valmiiksi
Kasvit ne kasvaa
Kasvit ne loistaa
hyvä biisi? ei kai ny sentään :O laulu ainakin on sitä luokkaa et ihmettelen suuresti miten on päässyt laatufiltterin läpi ja viel miksattu noinkin pintaan. varmaan tarkotuksella tehty mahdollisimman ärsyttävä.
häh laulu just parasta