You are not logged in.
:salut:
en ole kolmekybänen emoboy
p.s. tykkään courtneysta ja kurtista erikseen paljon enempi
börjeslandet wrote:Eikö tuu erillistä äänestystä?
Ei, julkaisemani lista on foorumin virallinen kanta ja kaikki seisovat sen takana 100%
asia kunnossa.
(p.s. firon, tee äänestystopikki vuonna 2018)
p.p.s.
ykkönen sittenkin: DAMAGE AND JOY JUMALAUTA MIKÄ LEVY :rockhands:
(p.s. firon, tee äänestystopikki vuonna 2018)
Joku muu saa tehdä, mulla ei riitä (työ)aika laskennan suorittamiseen.
Näitä olen diggaillut eniten tänä vuonna:
Chelsea Wolfe - Hiss Spun
Angles 9 - Disappeared Behind the Sun
Ghost World - s/t
Circle - Terminal
Primus - The Desaturating Seven
Oh Sees - Orc
Grizzly Bear - Painted Ruins
The War on Drugs - A Deeper Understanding
Couch Slut - Contempt
At the Drive-In - inter alia
Sleaford Mods - English Tapas
Quicksand - Interiors
The National - Sleep Well Beast
Saijaa Saijaa - Dyynimukulakuukunen
Thurston Moore - Rock n Roll Consciousness
Hawks - No Cash Value
Batpiss - Rest in Piss
vohoi vittu
jos joku haluaa vuoden suurimmaksi sankariksi niin ilmoittautukaa, top-kympit kaikilta ja pisteiden laskenta, ei kai se niin mahdotonta voi olla?
Ainakin nämä levyt ovat tänä vuonna herättäneet minussa kiinnostusta:
The Moonlandingz: Interplanetary Class Classics
Brian Eno: Reflection
Mind Over Mirrors: Undying Color
Laibach: Also sprach Zarathustra
Jacaszek: KWIATY
Hawkwind: Into the Woods
Myrkur: Maredidt
Blanck Mass: World Eater
Throwing Snow: Embers
Oisko jotenki näin
1. Fever Ray - Plunge
2. Islaja - Tarrantulla
3. Priests - Nothing Feels Natural
4. Vagabon - Infinite Worlds
5. Stormzy - Gang Signs & Prayer
6. Kelela - Take Me Apart
7. Thurston Moore - Rock n Roll Consciousness
8. Arca - Arca
9. Kamasi Washington - Harmony of Difference
10. Guided by Voices - August by Cake / The Magnetic Fields - 50 Song Memoir
Last edited by börjeslandet (30.12.2017 17:10)
Oman listan kovimmat kuplailijat tällä hetkellä:
- Kaukolampi: 1
- Circle: Terminal
- Grizzly Bear: Painted Ruins
Katellaan tässä tartteeko edailla....
täällä sitten äänestysketju. mutta sinne vain valmiit listat, lätinät esim. tähän ketjuun.
onko aiempien vuosin tulokset nähtävänä? siis muutkin kuin edellisen vuoden (sen näin jo)
kyllä ne löytyy tuolta kun hakee.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
psychocandy wrote:ba wrote:onko aiempien vuosin tulokset nähtävänä? siis muutkin kuin edellisen vuoden (sen näin jo)
vuosiluvullako?
Vaikkapa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ba wrote:psychocandy wrote:ba wrote:onko aiempien vuosin tulokset nähtävänä? siis muutkin kuin edellisen vuoden (sen näin jo)
vuosiluvullako?
Vaikkapa.
mistä vuodesta asti näitä on äänestelty täällä?
psychocandy wrote:ba wrote:psychocandy wrote:ba wrote:onko aiempien vuosin tulokset nähtävänä? siis muutkin kuin edellisen vuoden (sen näin jo)
vuosiluvullako?
Vaikkapa.
mistä vuodesta asti näitä on äänestelty täällä?
Vuodesta 2005.
paramoren äänestäjiä häirittiin äänestysuurnilla viime kerralla aika pahasti, ei mennyt ihan demokraattisesti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kuudennen Silmän uus älppäri on tosi hyvä. En oo juuri jaksanu näitä uus-post/goth-punkkeja mutta tämä iskee fiilareihin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
1. Body Count Bloodlust
Maa joka palvoo rahaa ei välitä, kun köyhät kuolevat ihonväriin katsomatta neula kädessä kaduille, vessoihin tai poliisin luoteihin. Ice T tekee aiheesta terävimmät havainnot ja samalla fantastisen levyn.
2. Charli XCX Pop 2
Charli XCX tarjoilee konepoppia jota en tiennyt haluavani ennen kuin kuulin sen.
3. Kendrick Lamar DAMN.
Tällä levyllä arvostukseni K Lamaria kohtaan jalostui myös tiheämmäksi kuunteluksi.
4. Lorde Melodrama
Kauttaaltaan hieno levy ja Lorde nyt on niin fap fap fap.
5. Lana Del Rey Lust for Life
Monet kappaleet tällä ovat LDR:n uran parhaita, vaikka se on kokonaisuudessaan raskas.
6. The XX I See You
Eipä jätä valittamista.
7. Taylor Swift Reputation
Paljon tyhjäkäyntiä, mutta 1989 saa oikeutetun seuraajan. Listan ainoa fyysisenä ostamani levy... times change.
8. Jay-Z 4:44
Saa nähdä muistanko 4:44 enää vuoden päästä, mutta se on yksi vuoden 2017 iloisista yllätyksistä.
9. Foo Fighters Concrete and Gold
Viimeisestä täysosuma Foo Fighters -levystä on jo 20 vuotta. Kummasti tätä silti vaan kuuntelee.
10. Paramore After Laughter
Mikä paremmin kruunaisikaan näin coolin listan?
Incredible Miracle
Kuudennen Silmän uus älppäri on tosi hyvä. En oo juuri jaksanu näitä uus-post/goth-punkkeja mutta tämä iskee fiilareihin
Tykkäsin näiden ekasta levystä paljon (sisältää myös hienon the Sound coverin), mutta toi Pelko ei ehkä ihan samalle tasolle yllä parin kuuntelun perusteella.
paramoren äänestäjiä häirittiin äänestysuurnilla viime kerralla aika pahasti, ei mennyt ihan demokraattisesti
Varoitukset myös husker dun ja neil youngin äänestäjille, ei ehkä ihan tuoreinta matskua
:center: wrote:paramoren äänestäjiä häirittiin äänestysuurnilla viime kerralla aika pahasti, ei mennyt ihan demokraattisesti
Varoitukset myös husker dun ja neil youngin äänestäjille, ei ehkä ihan tuoreinta matskua
Ennenjulkaisematonta musaa ja täts it
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
asia kunnossa
jaa pitäkö olla julkaisuvuonna levytettyä musaa vai? nyt kyllä menee kaikki vanhat listat uusiksi mikäs vika esim hitchhikerissa on? ei ole mikään kokoelma, vaan ihan itsenäinen studioalbumi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jaa pitäkö olla julkaisuvuonna levytettyä musaa vai? nyt kyllä menee kaikki vanhat listat uusiksi mikäs vika esim hitchhikerissa on? ei ole mikään kokoelma, vaan ihan itsenäinen studioalbumi.
mielellään vain täyspitkiä studiolevyjä, ei kokoelmia, livelevyjä tai (kovin vanhojen) arkistojen aarteita.
mutta ihan sama, en jaksa vääntää asiasta,
Tietenkään suurinta osaa 17" levyistä ei ole levytetty 17" ja mitään selkeetä rajaa ei pysty määrittämään, mutta joku hitchhiker nyt on aika itsestäänselvä tapaus. Tämä tietty IMO eikä se niin vakavaa ole. Oikea kysymys lienee pitäisikö kaikki ei-kokoelmalevyksi luokitellut arkistolevyt hyväksyä tähän kategoriaan? En tiedä.