You are not logged in.
Tsekkaan kun seuraavan kerran tekee mieli kuunnella JAMCia
bzort glorf bööth
Grizzly Bearin Painted Ruins on kyllä melkoinen "grower" ollut kohdallani. Alkuun vaikutti todella keskinkertaiselta, mutta niin vaan on kivunnut vuoden parhaimpien joukkoon.
RYMin top kybässä ei poikkeuksellisesti ole yhtään mua kiinnostavaa levyä. Fleet Foxesista olen aiemmin digannut, mutta toi uusin ei lähtenyt parilla yrityksellä ollenkaan. Convergen levy kuulosti myös bändin huonoimmalta.
26 tämänvuotista albumia hankittuna. Paria uutta levyä tuossa vielä hiplailen, että pitäiskö vielä hommata, jouluksi saattas vielä keretä.... Top-kympin laatiminen näistä olemassaolevista lie suht helppoa, luulen. Tai en tiijä.
Noniin listausmania on polkastu käyntiin
The 50 Best Albums Of 2017
Nojoo aika erilainen lista tulee itseltä. Tuossa oli melko paljo mulle nevahööd-osastoa, kuten on stereogum-sivustokin.
En klikannut mutta vituttaa kaikki listat joilla ei ole dirty projectorsia tai tyler the creatoria, JAMCista puhumattakaan .
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
En nopealla tsekkauksella nähnyt mitään hiirimattona related levyä, eli eipä kamalan kummoinen lista.
bzort glorf bööth
Rolling Stonesin lista
Aika paska lista. Eiköhän se oo selvä että Kendrik Lamar ja Lorde tulee olee ygösenä joka saatanan aviisissa.
20 Best Metal Albums of 2017
Circle kolmosena! JUAMALUATA!
Tsekkaan kun seuraavan kerran tekee mieli kuunnella JAMCia
tilanne?
soundin vuosiäänestys meneillään, pitäis keksiä joku ulkolainen vuoden tulokas, en osaa nimetä ainuttakaan uutta artistia, auttakee
taidan jättää tyhjäksi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eipä yllätyksiä. Kirotun K.Lamar joka listalla joka vuosi.
saankohan edes top-kymppiä kasaan tältä vuodelta.
lau nau selvä ykkönen, sit meneeki vaikeeks. tulee mieleen vaan sun kil moon, war on drugs ja olli aarnilta joku kolme julkaisua (vesiä, kehä, nielu).
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
pitäisköhän se lau nau tsekkailla kun kaikki kehuu. entä lcd soundsystem, on kaikilla listoillakin, youtubesta vähän kuuntelin ja tuntui olevan sitä samaa vanhaa, muttei biisit mitään klassikkoja. kaitpa ois parasta vaan ostaa fyysinen levy ja kuunnella, ei se nyt huonoakaan musaa ole. se kansi vain on käsittämättömän kökkö, laskee pisteitä.
pitsihaarukalle kyllä propsit että tyler mahtui top-kybään, mutta mielestäni täysin käsittämätöntä ettei dirty projectors ole kaikkien listojen kärjessä, kun ei tunnu olevan edes mukana juuri millään listalla. en tajuu.
soundin vuosiäänestys meneillään, pitäis keksiä joku ulkolainen vuoden tulokas, en osaa nimetä ainuttakaan uutta artistia, auttakee
Aion äänestää The Moonlandingzia. Se on kyllä Fat White Familyn sivuprojekti, että siinä mielessä se ei ole uusi tulokas.
pitäisköhän se lau nau tsekkailla kun kaikki kehuu. entä lcd soundsystem, on kaikilla listoillakin, youtubesta vähän kuuntelin ja tuntui olevan sitä samaa vanhaa, muttei biisit mitään klassikkoja. kaitpa ois parasta vaan ostaa fyysinen levy ja kuunnella, ei se nyt huonoakaan musaa ole. se kansi vain on käsittämättömän kökkö, laskee pisteitä.
pitsihaarukalle kyllä propsit että tyler mahtui top-kybään, mutta mielestäni täysin käsittämätöntä ettei dirty projectors ole kaikkien listojen kärjessä, kun ei tunnu olevan edes mukana juuri millään listalla. en tajuu.
Onko Tylerille tullut jo backlash? Ite oon kuvitellut, et jos ei aivan yhtä hypetetty ole kuin foorumilla hypen ollessa kuumimmillaan, niin on kuitenkin yks niistä hypesonneista, joita kyllä jatkossakin hypetetään eli listalle mahtuvat.
bzort glorf bööth
War on Drugs ainoa tuolta listalta, joka saattaa mahtua omaan top kybään.
RYM on taas blokannut mun työkoneen IP:n niin en pääse tarkastelemaan omia 2017 statseja tarkemmin
Pitchforkin 50:stä taitaa jopa kolme (Kaitlyn Aurelia Smith, Slowdive ja Mount Eerie) mahtua omaan kymppiin. Piikkipaikasta kisaa Lau Nau:n kanssa ainakin DMST, Flaming Lips ja Collings/Rosenqvist. Muita mahdollisia kympissä: GAS, Amensuu 3, Daniel Brandt, Schnauss/Munk, Colin Stetson, Bing & Ruth, Horseface, Tuusanuuskat, Kölsch jne...
pitäisköhän se lau nau tsekkailla kun kaikki kehuu.
Pitäis ehkä kuunnella paremmin ja maltilla, valohiukkanen ja nukkuu hyviä mutta tää uus vaikutti pintapuolisesti vähä perushissuttelulta.
Vuoden 2017 parhaat kotimaiset levyt Soundin toimittajien valinnat
litku, joensuu, circle... olin muuten ihan unohtanut ton joosen levyn (sijalla 8), mihinköhän oon senkin piilottanut...
Last edited by psykokarkki (15.12.2017 12:24)
Lau Nau kuulematta, samoin Savela & Forsman. Hyviä levyjä: Westerlund, Baxter Stockman, Kansakunnan Ylpeys. Pissed Jeansin Why Love Now. Buildingsin You Are Not One Of Us on paikoitellen huippu, pitää kuunnella lisää. Coltranelta ilmestyi 1963Tukholma live, tuon keikan My Favorite Things versiota ei ole jotain poikkeuksellisen epämääräistä bootsia lukuunottamatta julkaisu koskaan, muutenkin toki vaan bootseina ilmestynyt nuo biisit. Hyvälaatuinen nauhoitus. Ja Hüsker Dü boxi!
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Vuoden 2017 parhaat ulkomaiset levyt Soundin toimittajien valinnat
st. vincent ykkösenä, mukana ei ainuttakaan jonka olisin kuullut, mutta roger watersin levyn ehkä hankin joskus tai en tiiö.
Noniin! The 20 Best Experimental Albums of 2017
Arca aika tylsä itsestäänselvä ykkönen.
Aika paljon nevahöödejä, pitää tutkailla...
Olli Aarni ja Niko Karlsson puuttuu eli vähän kyseenalainen experimental lista.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ei ole muuten tän vuoden top10/20/50 listassa yhtään AC+related levyä
väärin listattu
eucalyptus top-kympissä ja jimmy mack vuoden paras coverversio
parhaat krautrock levyt
MIKÄ ON YGÖSENÄ!?