You are not logged in.
the splendour of fear on ihan t a j u t t o m a n hyvä, mites noi muut levytykset?
Varikset komentavat
the splendour of fear on ihan t a j u t t o m a n hyvä, mites noi muut levytykset?
Minusta ihan kaikki mitä olen kuullut (kaikki Feltin levyt ja jotain Denimii ja Go Kart Mozartii) ja mihin Lawrence-setä on näppinsä pistänyt on tajuttoman hyvää!! Mut en ehkä ihan tajuttoman hyväksi Denimiä ja Go Kartia sanoisi, mutta molemmilla on myös hetkensä ja juttunsa.
Vois tehdä Lantsat ja ostaa koko tuotanto hujauksessa! Tällä hetkellä puuttuu kaikki, orkl. Koneella pitäisi olla jokainen kyl.
Hassua, olisin voinut vannoa että topikki oli jo ennestään mutta EIpä NÄY.
Näiden suhteen kovin KIIMA oli päällä loppuvuodesta '04, nykyään ehkä muutaman kuukauden välein on suurin piirtein muistanut koko yhtyeen olemassaolon... Panin kuitenkin ketjun kunniaksi Forever Breathes the Lonely Wordin soimaan, enkä ole vielä Grey Streetsin kohdalla keksinyt yhtään hyvää syytä napsaista puolikastakaan pois viidestä tähdestä. Ja on ne muutkin hyviä, on on.
This must be what jail / I will scratch
sama
the pictorial jackson review on suosikki, ja jostain täältä foorumilta löytyy kyllä enemmänkin juttua "siitä" ja train above teh citystä, ja siitä miten ne liittyvät toisiinsa ja eroavat jne.
spÅm
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Taidat muistaa wanhoja.
Felt-into hiipui toistaiseksi, kun ostin levyn jonka piti olla hyvää poppia mutta olikin tyyyylsiä instrumentaaleja. Mutta onhan niillä monta hyvää levyä joo. Mitä Denimiin tulee, se yksi ep oli ihan pl, mutta Denim on Ice -albumi melkein paskinta ikinä (myin sen jollekin turkulaiselle kahdella eurolla).
lintumies on ihan väärässä! varsinkin the splendour of fearin hienous piilee juurikin instrumentaaleissa. laulua on juuri sopivan vähän.
Varikset komentavat
lintumies tarkoittaa train above the cityä, jonka virheellisessä painoksessa väitettiin sen olevan the pictorial jackson review. minä raukka sen sitten lunastin pois, mutta tylsä levy, ei voi mitään.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
voee
aijoo toi on siis se levy missä lawrence ei oo ollenkaan mukana.
Varikset komentavat
Jossain topikissa ollaan väitelty The Pictorial Jackson Review'stä, ihan varmasti. Taisin sanoa sitä parhaaksi. Emmä muista.
smaa. pictorial on parsa.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:9ee9970297="DirtyBlueGene"]Hassua, olisin voinut vannoa että topikki oli jo ennestään mutta EIpä NÄY.[/quote:9ee9970297]
Jossain topikissa ollaan väitelty The Pictorial Jackson Review'stä, ihan varmasti.
No se oli siellä ostostopikissa, jossa luulin väitteleväni tuosta levystä mutta väittelinkin siitä psychocandyn mainitsemasta virhepainoksesta...
Forever Breathes the Lonely Wordin kansi on yksi suosikkikansistani. Itse levykin on hyvä, tosin ei kyllä läheskään aina toimi, muistaakseni viimeksi eilen jätin levyn kuuntelun kesken. Pictorial Jacson Review vaikutti myös hyvältä mutta en sitä niin kovasti ole vielä kuunnellut.
Ostin Lontoosta bändin viimeisen (?) levyn Me and a Monkey on the Moon, joka kiilasi hyvinkin korkealle kun bändin parhaista levyistä puhutaan. Jos joku miettii mistä aloittaa bändiin tutustuminen, niin mielestäni kokoelma Absolute Classic Masterpieces toimii paremmin kuin yksikään yksittäinen albumi.
mielestäni kokoelma Absolute Classic Masterpieces toimii paremmin kuin yksikään yksittäinen albumi.
Smaa, tai siis paremmin kuin ne kolme albumia, jotka olen kuullut. Koskahan saisi aikaiseksi ostaa tuon kokoelman...
Taas pitkästä aikaa kuuntelin yhtyettä. The World Is as Soft as Lace on ehkä maailman paras kappale.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:845a607ef8="kraakku"]the splendour of fear on ihan t a j u t t o m a n hyvä, mites noi muut levytykset?[/quote:845a607ef8]
Minusta ihan kaikki mitä olen kuullut (kaikki Feltin levyt ja jotain Denimii ja Go Kart Mozartii) ja mihin Lawrence-setä on näppinsä pistänyt on tajuttoman hyvää!! Mut en ehkä ihan tajuttoman hyväksi Denimiä ja Go Kartia sanoisi, mutta molemmilla on myös hetkensä ja juttunsa.
Vois tehdä Lantsat ja ostaa koko tuotanto hujauksessa! Tällä hetkellä puuttuu kaikki, orkl. Koneella pitäisi olla jokainen kyl.
Sama. Aika vähän on vaan tullut haalittua.
[quote:67de0961e0="börjeslandet"][quote:67de0961e0="hiirimattona"]Onkos Feltille topiccia? Eipä taida olla.[/quote:67de0961e0]
Hieno bändi ja onhan tolla topikki:
http://tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=1 … light=felt[/quote:67de0961e0]
Oho. Meni täysin ohi foorumin ja kuukkelin hakukoneilla ettiessä.späm
nostetaas niin löytyy vielä paremmin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Taas pitkästä aikaa kuuntelin yhtyettä. The World Is as Soft as Lace on ehkä maailman paras kappale.
Yhä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:33cb993249="hiirimattona"][quote:33cb993249="börjeslandet"][quote:33cb993249="hiirimattona"]Onkos Feltille topiccia? Eipä taida olla.[/quote:33cb993249]
Hieno bändi ja onhan tolla topikki:
http://tosviol.net/ss/viewtopic.php?t=1 … light=felt[/quote:33cb993249]
Oho. Meni täysin ohi foorumin ja kuukkelin hakukoneilla ettiessä.späm[/quote:33cb993249]
nostetaas niin löytyy vielä paremmin
oli muuten hyvin nostettu
bzort glorf bööth
nostoa taas.
Oon tässä tutustunu bändiin kuuntelemalla Forever Breathes The Lonely Worldia! Mihin levyyn kannattaisi seuraavaksi siirtyä?
Ja koska materiaalia on aika paljon, niin yksittäiset biisipoiminnat natsaisi kanssa! Vois niiden kautta sit tutustua levyihin.
ELI MIELIPITEITÄ KIITOS! PARHAAT BIISIT/LEVYT? :twisted:
I knew you'd come.
ELI MIELIPITEITÄ KIITOS! PARHAAT BIISIT/LEVYT? :twisted:
melkeinpä mitä vaan pictorial jackson reviewin a-puolelta. ekana päässä alko soimaan how spook got her man joten sanotaan se, ja apple boutique kans.
[quote:49fd0daa7d="helena markos"]ELI MIELIPITEITÄ KIITOS! PARHAAT BIISIT/LEVYT? :twisted:[/quote:49fd0daa7d]
melkeinpä mitä vaan pictorial jackson reviewin a-puolelta. ekana päässä alko soimaan how spook got her man joten sanotaan se, ja apple boutique kans.
Smaa täältä!
[quote:58c9521516="helena markos"]nostoa taas.
Oon tässä tutustunu bändiin kuuntelemalla Forever Breathes The Lonely Worldia! Mihin levyyn kannattaisi seuraavaksi siirtyä?
Ja koska materiaalia on aika paljon, niin yksittäiset biisipoiminnat natsaisi kanssa! Vois niiden kautta sit tutustua levyihin.
ELI MIELIPITEITÄ KIITOS! PARHAAT BIISIT/LEVYT? :twisted:[/quote:58c9521516]
The Splendour of Fear - The Strange Idols Pattern and Other Short Stories - Ignite the Seven Cannons -levykolmikko on aika kova. Jos vain yks, niin sitten tuo viimeksi mainittu.
This must be what jail / I will scratch
Ignite the seven cannonsin avausbiisit My darkest light will shine ja The day the rain came down on hyviä. Samalla levyllä myös Primitive painters, jolla lauleskelee Cocteau Twinsin Elizabeth Fraser. Jaksaa tuota levyä muutenkin kuunnella.
uskomatonta, mutta tarkistin että omistan vain kolme felt-levyä
Onpas täällä ollut vähän puhetta Feltistä. Minun on pitänyt tutustua lähemmin tähän bändiin jo ikuisuuden ajan, mutta enpä ole saanut aikaiseksi. Tiedossa on kyllä ollut, että saattaisin hyvinkin tykätä näistä. No nyt näkyy spotifysta löytyvän ilmeisesti koko tuotanto ja pikaisen tutustumisen jälkeen olen ihan myyty! Mukava huomata, että edelleen saattaa jostain löytyä bändi, jolta löytyy monta levyä huippua musaa, johon et ole aiemmin tutustunut!
kuuntelin tänään ekaa kertaa taannoin ostamani kiekon let the snakes crinkle their heads to death, ja hieman yllätti että levy kesti alle 20 minuuttia ja kaikki biisit oli lyhyitä instruja. ihan hyvä levy kyllä, paljon parempi kuin esim. se pahamaineinen train above the city. vois taas näiden juttuihin tutustua paremmin kun vaan ehtis.
elikkäs viisi ekaa levyä ilmestyy remasteroituina painoksina cherry rediltä, mutta siis cd-painosten mukana tulee vinyylisinkku, joita ei tietenkään vinyyien mukana tule ja kalliitakin ovat, tähänkö tää taas kaatu