You are not logged in.
psykokarkki wrote:veikkaan että saattaa jäädä jopa hankkimatta, eihän tuolla ole mitään mitä mulla ei jo olisi muodossa tai toisessa, lisäksi tuolta on aika oudolla logiikalla jätetty pois b-puolibiisejä.
4 levyllistä b-puolia ja siinäkö ei silti ole kaikki? Noh, ei oo kovin paha.
no on paha, kun pois jätetty mm. juuri ne b-puolet, joita ei ole muualla julkaistu, eli scareball ja ivanhoes two pence
toki mulla on ne cd-sinkut, mutta ihan periaatteessa ärsyttävää, miksei tehdä kerralla kunnolla.
KZ wrote:psykokarkki wrote:veikkaan että saattaa jäädä jopa hankkimatta, eihän tuolla ole mitään mitä mulla ei jo olisi muodossa tai toisessa, lisäksi tuolta on aika oudolla logiikalla jätetty pois b-puolibiisejä.
4 levyllistä b-puolia ja siinäkö ei silti ole kaikki? Noh, ei oo kovin paha.
no on paha, kun pois jätetty mm. juuri ne b-puolet, joita ei ole muualla julkaistu, eli scareball ja ivanhoes two pence
toki mulla on ne cd-sinkut, mutta ihan periaatteessa ärsyttävää, miksei tehdä kerralla kunnolla.
En jää kaipaamaan sitä mistä en ole tietoinen
KZ wrote:Olenko mä ainoo joka ihmettelee sitä että miks Barmy ei ole bändin A-puoli single ja kappale jota kaikki fanit huutaa joka keikalla?
VASTAA!
no ehkä tai en tiiä, hyvä biisi kyl. toiselle a-puolelle what you need joka kys. levyn parsa biizi
dangerous, en muistanu että näin hyvä biizi
O-ou. Tämä on ilmeisesti ihan virallinen taho?
The day I've been dreading.
— Fall news (@fallnews) January 24, 2018
"It is with deep regret that we announce the passing of Mark E. Smith. He passed this morning at home.... 1/2
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
RIP
Ei kai tämä nyt niin yllätys ollut, mutta pahalta tuntuu kuitenkin. RIP
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Perkele
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
rumban muistokirjoitus: The Fallin Mark E. Smith on kuollut
Olenko se vain minä, vai onko tästä on puolet käännetty sanasta sanaan erään englanninkielisen julkaisun uutisesta?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
vopite
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Mark, me old mucker... you will be sorely missed! The North will rise again! RIP. Love Hooky x
— Peter Hook (@peterhook) 24. tammikuuta 2018
— David Gedge (@weddingpresent) 24. tammikuuta 2018
— Brix Smith Start (@Brixsmithstart) 25. tammikuuta 2018
joku totesi toisaalla fallin viimeisen levyn vikasta biisistä, jota aiemminkin on ihmetelty:
And how eerie is Nine Out Of Ten this morning? It stops. There's a silence. And then the guitar restarts. But Smith never does.
niinpä.
Epätodellinen fiilis. Just pari viikkoa sitten lueskelin Brixin kirjaa The Rise, the Fall and the Rise. En jaksanut lukea kokonaan, mutta esim. Brixin ja Markin ensitapaamisen ja sen seurausten kuvaus oli vaikuttava.
viimeinen haastattelu: Mark E Smith the final interview: 'I can clear a pub when I want to'
En jaksa tsekata onko ollut täällä jo, mutta laitetaan silti. Eli Mark E. Smith lukee Lovecraftin Colour out of Spaces
Voihan! Just kuuntelin äänikirjan tosta eikä jaksais heti uudestaan, mutta pitäähän tää katsastaa!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
glitter freezen studioversiossa on ihan liian vähän MES-voksuja, huhuttiin että siitä olisi parempikin versio, mutta ei kai sitä sitten koskaan julkaistu?
Onkohan toi viimevuotinen Brix & The Extricatedin levy mistään kotoisin? Hanleyn veljekset messissä yms.
ai ne on levynkin tehneet, enpä tiennytkään.