You are not logged in.
Uus kabbale
Arvostan artistia. Ja tuota visuaalista puolta. Haluaisin tykätä tästä musiikista, MUTTA suurin osa tämän biiseistä näyttäytyy minulle random hoilailuna ilman hyviä melodioita
En ota kantaa uuteen levyyn vielä, mutta minusta tässä Soundin arvostelussa lässytetään hyvin pitkälti paskaa
Monen musamedian ylitsevuotavasta hehkutuksesta huolimatta biisi oli minusta yksinkertaisesti surkea. Muka minimalistinen, muka-taiteellinen, ja hei nyt ihan oikeasti sitä teennäistä muka-kömpelöä feikkiaksenttia, joka lakkasi olemasta söpö noin vuosikymmen sitten...
...Utopia on, ikävä kyllä, ja ihan loppujen lopuksi, vähän sellainen kädenlämpöinen katsokaa, minä olen edelleen Björk, enkö olekin outo ja ihmeellinen -taideteos. Kuka nerolle kertoisi, että omintakeinen visio pysyisi ilman itsepintaisesti ylläpidettyjä maneerejakin?
Ei ole Björkin heinäkuinen keikka Finlandia-talossa köyhillä.
Palvelumaksuineen alkaen 109 / 169 / 189 / 195 / 199 euroa
Olisi vapaapäivä, joten on todellakin vahvassa harkinnassa lipun ostaminen. Maanantaina tulee myyntiin. Enpä ole vielä tuota uutta levyä ehtinyt/jaksanut/muistanut kuunnella. Enkä ole muuten koskaan Finlandia-talossa käynyt.
Last edited by leposi (30.05.2018 10:59)
Kuuntelin tossa Vulnicurea kun se on uudemmasta tuotannosta ihan hyvin arvioitu RYMissä. Sama homma kun aina, ei tästä saa otetta, siis lähinnä noista lalumelodioista. 90-luvulla vielä sai osittain otetta.
Tuanoi saatana.