You are not logged in.
kaikki
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Star Trek: Voyager
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mike Judgen Tales From The Tour Bus aika hauska
Tästä ilmeisesti tulossa joskus 2. kausi joka keskittyy joko hip hopiin tai 70-luvun rockiin. Kantrijaksot oli kyllä hauskoja. Blaze Foley oli noista ekan kauden hepuista mulle entuudestaan ihan tuntematon.
Raid
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halt and Catch Fire. Ennakkoasetelmat epäilytti, mutta aloitin silti ja ehkä tätä tulee jatkettua.
Wataha. Puolalaisia rajavartijoita, ihmissalakuljetusta, mafiabisneksiä ja kotipolttoisia viinaksia. Ekojen jaksojen perusteella jatkoon tämäkin.
Raid.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Pakanamaan kartta
Yritin katsella tuota uutta Knightfall-sarjaa HBO:lta. Ihan hirveetä paskaa. En suosittele kenellekään.
Sori OT.
Sent from my iPhone 16
Twin Peaks alusta alkaen. En ole nähnyt läheskään kaikkia jaksoja silloin aikoinaan kun tuli ekan kerran telkkarista.
Aloitin eilen kans alusta, edellisestä katselusta viitisentoista vuotta. Panttaillut kolmoskauden katsomista että saa tuoreeseen muistiin alle noi kaksi ekaa+leffan. Mun tv-sarjavauhdilla pääsen kolmoskauden pariin joskus vuoden päästä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Suburra. Hyvältä vaikuttaa, kähmintää ja kovia otteita.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
The Ruth Rendell Mysteries
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Firon wrote:Twin Peaks alusta alkaen. En ole nähnyt läheskään kaikkia jaksoja silloin aikoinaan kun tuli ekan kerran telkkarista.
Aloitin eilen kans alusta, edellisestä katselusta viitisentoista vuotta. Panttaillut kolmoskauden katsomista että saa tuoreeseen muistiin alle noi kaksi ekaa+leffan. Mun tv-sarjavauhdilla pääsen kolmoskauden pariin joskus vuoden päästä.
Fire Walk With Me on relevantein kolmoskauden kannalta. Kakkoskaudesta voi keskeltä hypätä aika monta jaksoa menettämättä muuta kuin hammastenkiristelyä. Voi ne huumorimielessä toki kattoa, ja ite toisaalta voin ne ottaa sellaisenakin.
Last edited by barton_funk (13.12.2017 21:32)
BoJack Horseman
Sopranos
Pari vuotta olen arponut tämän kanssa. Nyt lähti. Eka jakso oli loistava.
Voi hemmets Netflixiin on ilmestynyt myös huonoin suomalainen aktivistisarja ikinä, Tellus. Sattuu aivoon ihan sen pelkän nimen näkeminen. Kids, stay off Tellus.
— Suvi Auvinen (@suviauvi) December 25, 2017
leposi wrote:Sopranos
Pari vuotta olen arponut tämän kanssa. Nyt lähti. Eka jakso oli loistava.
Joku vielä herran vuonna 2017 voi nähdä tämän ekaa kertaa. Kade.
Eka kausi on toki hyvä mutta ai että tämä sarja vaan paranee koko ajan loppua kohti.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (25.12.2017 23:08)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
American Gods
Metsolat
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
The Crown
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.