You are not logged in.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Pelimies on oikein hyvä ohjelma, J.Nordman on aikamme yksi hauskimmista komedian äärellä työskentelevistä jäbistä. Ohjelman tunnari on kyl aika paska.
tää oli ihan mielenkiintoinen: Prisma: Suuri matematiikkamysteeri
tää oli ihan mielenkiintoinen: Prisma: Suuri matematiikkamysteeri
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
pono-apina, joka näyttelee possua
Ainakaan ensimmäisellä esityskerralla siitä ei tullut mitään palautetta
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Uusi Twin Peaks alkaa tällä viikolla Suomen telkkarista, jos joku on old skool ja katsoo niin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
I Love Dickistä ilmeisesti tehty tv-sarja. Kirjakin lukematta mut kai ton vois tsekkaa.
Nyt on sellanen tilanne, että elämäni ensimmäistä kertaa omistan television. Minusta se on hirmu iso, mutta ilmeisesti markkinoilla on tätä nykyä isompiakin.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Valitettavasti tämä tuskin estää natseja osoittamasta mieltään mun kotikaupungissa.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kukaan vielä nähny sitä Mitchell & Webbin uutta sarjaa (Back)? Tai onks tietoo et löytyykö netflixistä tai muista tavanomaisista lähteistä?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
emmerdale jäi joulutauolle
mutta: Selviytyjien uusi kausi alkaakin jo tänään - koko kausi katsottu 3 viikossa
Mä oon aina tykänny enempi Taylorista ku Brookesta. Vieläks R&B seukkaa? Taylor on varmaa jo poistunu kuvioista.
Eric Forresterin näyttelijä näyttää muuten yllättävän vähän vanhalta. Mut eihän se ookkaan ku joitaki vuosia Ridgen orkkisnäyttelijää vanhempi. Vaik sillä ei oo mitään välii ku se ei esitäkään sen faijaa!
Vuoden parhaan viihdeohjelman palkinnon sai Sohvaperunat
![]()
MITÄ HELVETTIÄ
![]()
Tietysti. Mikä muu sitten?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
KZ wrote:Vuoden parhaan viihdeohjelman palkinnon sai Sohvaperunat
![]()
MITÄ HELVETTIÄ
![]()
nii just.
Hassuttelija wrote:KZ wrote:Vuoden parhaan viihdeohjelman palkinnon sai Sohvaperunat
![]()
MITÄ HELVETTIÄ
![]()
nii just.
Ei voi käsittää. In fact sohviksen suosio on asia mitä voin kaikkein vähiten ymmärtää tässä totaalisen fucked up nykyajassa. Vai pitääkö sitä katsoa post-ironisesti?
murmur wrote:Hassuttelija wrote:KZ wrote:Vuoden parhaan viihdeohjelman palkinnon sai Sohvaperunat
![]()
MITÄ HELVETTIÄ
![]()
nii just.
Ei voi käsittää. In fact sohviksen suosio on asia mitä voin kaikkein vähiten ymmärtää tässä totaalisen fucked up nykyajassa. Vai pitääkö sitä katsoa post-ironisesti?
Ei?
Sohvikset
Mitkä oli muut ehdokkaat?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Joskus näkyi ilmaiseksi History channell, ja ajattelin että voishan sen tsekata tällee historiasta kiinnostuneena henkilönä. Yllätyin vähän sisällöstä ja lopetin katselun.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mulla oli kanavapaketti aikoinaan mihin kuului noita kanavia. On kyllä yhdentekevää höttöä lähes joka ohjelma. Sama toki pätee lähes kaikkiin kaupallisiin tv-kanaviin nykyään, minkä takia ei ole viime vuosina hirveästi tullut kanavasurffailtua.