You are not logged in.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
turkin kieli
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tää Sorcerer pelaa aika kovaa, vaikka leffa on vielä näkemättä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aika tylsähän tuo on alkuperäisjulkkaan verrattuna, eikä leffakaan mikään Clouzot ole...
Last edited by interuptor bastardo (14.09.2014 21:10)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ihan vitun mylly leffa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aika tylsähän tuo on alkuperäisjulkkaan verrattuna, eikä leffakaan mikään Clouzot ole...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
Eihän sen ole tarkoituskaan olla Clouzot.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
puolalainen blue velvet:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Löysin kirpparilta nää mondon julisteet, raameineen yhteensä 40
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
AllPostersin alea katselin ja Star Trek: TOSin jaksojulisteet on aika siistejä, tilasin nämä kaksi:
Last edited by noiseidea (23.09.2015 17:29)
Metropoliksesta on hienoja jullareita:
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Aion kokeilla kaksipuolisia julisteterroja. Mistäs noita löytyy? Joskus 2007 asiasta on keskusteltu ja silloin Akateemisesta.
Näköjään ainakin Verkkiksestä, mutta jaksanko sinne. Ehkä.
Last edited by noiseidea (12.10.2015 09:37)
Aion kokeilla kaksipuolisia julisteterroja. Mistäs noita löytyy? Joskus 2007 asiasta on keskusteltu ja silloin Akateemisesta.
Näköjään ainakin Verkkiksestä, mutta jaksanko sinne. Ehkä.
Noisis hei, oon jo kahdesti vastannu näihin sun julistepulmiin. Tässä viimeisin:
Tää on ehdottomasti paras, mitä oon käyttäny:
Ei jätä rasvajälkiä seinään eikä julisteeseen (ainakaan semmosia, et näkyy läpi, kuten sinitarra). Pitää irrottaa varovasti, mutta lähtee kyllä repimättä julistetta. Stockalta oon ostanu.
*
Paitsi jullarin pitää olla kunnolla suoristettu ennen kiinnittämistä, muuten tulee alas yön pimeinä tunteina ja sit säikähtää saatanasti. Joskus valoisaankin aikaan.
*
Heh, muistelinkin, että Stokka oli mainittu. Kävin nyt kuitenkin Verkkiksessä. Ja puolustaudun sen verran, että kidutin hakua, mutta ei osunut.
Julisteet on pyyhkeiden alla suoristumassa.
Last edited by noiseidea (12.10.2015 18:22)
*
Verkkiksen tarrat:
AllPostersin alea katselin ja Star Trek: TOSin jaksojulisteet on aika siistejä, tilasin nämä kaksi:
Samassa tilauksessa tuli kans:
Ja tämä englanniksi:
Nämä kaksi oli aika isoja, en tilatessa niin ajatellut tuota kokoa. Vapaata seinätilaa kyllä riittää, mutta koko oli lievä shokki.
Hieno! Kelpaisi samantien seinälle!
bzort glorf bööth
Jos ois rumimmat leffajulisteet -topig niin tää menis sinne:
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Every country where Tarkovsky's Solaris played had its own poster - and it was the 70s, so the designs were incredible and hallucinatory. pic.twitter.com/dWdWA7G0Ww
— ewan morrison (@MrEwanMorrison) November 21, 2017
"Elokuva täynnä herkullisia, todella mannermaisia striptease-esityksiä!"
Minun on pakko saada tämä juliste jostain. Filmikin oli ihan hyvä. Tärkeintä tietysti oli, että pääosaa esitti Nico ja musiikin oli säveltänyt Gainsbourg.
Bring back life form. Priority One. All other priorities rescinded...
— Last Exit To Nowhere (@LASTEXITshirts) April 12, 2018
Love this Polish #ALIEN poster from 1986. Not sure how it relates to the film though. pic.twitter.com/CZ35v5guko
Did you know 'Terminator' roughly translates to 'Apprentice' in Polish? Hence the title change to 'The Electric Murderer' for the Polish release. pic.twitter.com/haBhAjmSnP
— Last Exit To Nowhere (@LASTEXITshirts) April 7, 2018
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä