You are not logged in.
Iisa , muuten raati kuulostaa aika kamalalta.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Helvetin hieno kilpailukonsepti tossa
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
bzort glorf bööth
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Onko mahdollista valita kappaleeseen yksi kappaleen kolme shown?
bzort glorf bööth
Mitä perkelettä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
hyvältä kuulostaa, vihdoinkin tajusivat uudistaa jo tukalaksi käynyttä konseptia, mutta itsehän luulin että saara aallon piti edustaa englantia
Tietääkseni Yle ei ole koskaan suoraan valinnut edustajaa ennen tätä.
Eihän siinä mitään, mutta tämän kutsuminen UMK:ksi ei tosin mielestäni enää käy päinsä.
Incredible Miracle
hyvältä kuulostaa, vihdoinkin tajusivat uudistaa jo tukalaksi käynyttä konseptia, mutta itsehän luulin että saara aallon piti edustaa englantia
Jos Saara Aalto edustaakin kaikkia maita?
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
psykokarkki wrote:hyvältä kuulostaa, vihdoinkin tajusivat uudistaa jo tukalaksi käynyttä konseptia, mutta itsehän luulin että saara aallon piti edustaa englantia
Jos Saara Aalto edustaakin kaikkia maita?
Boikotin paikka.. Mitähän ne maailmallakin ajattelevat meistä?
bzort glorf bööth
Mitä helkkarin petkutusta tää on? Saara Aallolta viedään jälleen mahdollisuus voittoon ja kakkossija siintää horisontissa.
bzort glorf bööth
odotukseni: kaikki Saaralle esitettäväksi valitut biisit ovat hirveitä, joista viisuihin valitaan se toisiksi hirvein, eli hirveä. t: hapan mummo-osasto
odotukseni: kaikki Saaralle esitettäväksi valitut biisit ovat hirveitä, joista viisuihin valitaan se toisiksi hirvein, eli hirveä. t: hapan mummo-osasto
hirveä se edustaja kuitenkin aina on, jos ei biisi, niin esittäjä, parhaassa tapauksessa molemmat
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Euroviisut ja Itsenäisyyspäivänvastaanotto samaa tautista roskaa.
Ai Saara Aalto oli ainoa ehdokas Suomen euroviisuedustajaksi? Vittu mitä pelleilyä
aivan hyvää pelleilyä, mutta odotetaan nyt niitä biisejä
no kyllä tuon ruotsalaiseksi tunnistaa, ja ainakin kansainvälinen meininki, ei sellaista sinänsä sympaattista kotikutoisuutta, mitä yleensä suomen viisuissa. biisi nyt on kaikesta huolimatta luvattoman keskinkertainen, mutta kyllä tuolla mahdollisesti voisi kisoissa pärjätä, tuskin ainakaan ihan häntäpäähän jäisi.
Hesari hehkuttaa tätä, mutta itse en jaksa innostua. Monsters on kappaleena kiinnostavampi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ei huono tämä toinenkaan, kerrankin kansainvälistä meininkiä, alan olla sitä mieltä että viimein suomessa on tajuttu kuinka euroviisuja valitaan, tää uusi systeemi vaikuttaa erinomaiselta.
biisi nyt on pohjimmiltaan keskinkertainen, mutta kuulostaa suht tuoreelta, hyvin tehdyltä, ammattimaiselta, ei siis ollenkaan suomalaiselta. uskon että voisi menestyä ihan hyvin
EDIT: näköjään gintsu ehti ensin mutta submittia peliin vaan
Kiinalaisen horoskoopin mukaan vuosi 2018 oin koiran vuosi. Domino julkaistiin juuri kun koiran vuosi alkoi. Koiran vuotta vietettiin myös silloin kun Suomi vei ainoan viisuvoittonsa vuonna 2006.
toisaalta monsters-biisin nimi viittaa lordiin, taivas varjele mitä sieltä vielä ensi viikolla tulee
mitä jos lordi taustatanssijaksi? herättäis ainakin huomiota