You are not logged in.
Ois ollu Beatles vastaan Beach boys, ni ois pitäny vaivata aivosoluja aika rutkastikin. Nyt liian helppoa.
jep
[quote:670aa9f2d3="Laatu"]Ois ollu Beatles vastaan Beach boys, ni ois pitäny vaivata aivosoluja aika rutkastikin. Nyt liian helppoa.[/quote:670aa9f2d3]
jep
sama
[quote:95a7fe04ff="Juge"]munaa ja katu-uskattavuutta[/quote:95a7fe04ff]
No ERI! White Line Feverissä itse Lemmy tekee selkoa kuinka Rollarit olivat mukarankkoja hienoperseitä lontoolaispoikia, ja JPG&R oikeita ilkeitä ja likaisia työläisjannuja jotka oli vaan stailattu vähe tyhmästi jonkun håmån toimesta.
Tell it, sister!
Sent from my iPhone 16
[quote:71008e25a2="Pope"][quote:71008e25a2="Juge"]munaa ja katu-uskattavuutta[/quote:71008e25a2]
No ERI! White Line Feverissä itse Lemmy tekee selkoa kuinka Rollarit olivat mukarankkoja hienoperseitä lontoolaispoikia, ja JPG&R oikeita ilkeitä ja likaisia työläisjannuja jotka oli vaan stailattu vähe tyhmästi jonkun håmån toimesta.[/quote:71008e25a2]
Tell it, sister!
Rokki on teatteria ja Rollarit hyviä näyttelijöitä... kaikenlainen autenttisuuden perään haikailu on tässä kontekstissa aika luupäistä toimintaa...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:351afcea11="Tomsk"][quote:351afcea11="Pope"][quote:351afcea11="Juge"]munaa ja katu-uskattavuutta[/quote:351afcea11]
No ERI! White Line Feverissä itse Lemmy tekee selkoa kuinka Rollarit olivat mukarankkoja hienoperseitä lontoolaispoikia, ja JPG&R oikeita ilkeitä ja likaisia työläisjannuja jotka oli vaan stailattu vähe tyhmästi jonkun håmån toimesta.[/quote:351afcea11]
Tell it, sister![/quote:351afcea11]
Rokki on teatteria ja Rollarit hyviä näyttelijöitä... kaikenlainen autenttisuuden perään haikailu on tässä kontekstissa aika luupäistä toimintaa...
Håmå, sinun ei pidä kyseenalaistaman Lemmyn sanaa.
Sent from my iPhone 16
Kai näyttelijöiden sanan voi kyseenalaistaa....?
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kai näyttelijöiden sanan voi kyseenalaistaa....?
Mään, jätkä reputtaisi kyllä niin totaalisesti rokkiopistosta... Tää on niinq niin perustietämystä. Lemmy ei ole näyttelijä, vaan...?
Sent from my iPhone 16
Enköhän mä ole rokkiopiston reputtanut jo joskus 90-luvulla...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Enköhän mä ole rokkiopiston reputtanut jo joskus 90-luvulla...
ARVASUB!!!
Sent from my iPhone 16
Reputin paskan nahkan ja pousailun... Ja proleilun.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Luin topikin nimen toki "Beatles vai Badding"
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pitäis olla Beatles tai Monkees.
[quote:6f7454fb26="Laatu"]Ois ollu Beatles vastaan Beach boys, ni ois pitäny vaivata aivosoluja aika rutkastikin. Nyt liian helppoa.[/quote:6f7454fb26]
jep
No, siihen vastaus olisi kyllä välittömästi selvä. Nimittäin Beach Boys.
Vitun ankeeta äänestää vain toista, mutta Biitles on enemmän vaikuttanu musiikillisesti loppujen lopuksi
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
piitles parempi
piitles parempi
Kyll.
psykokarkki wrote:piitles parempi
Kyll.
Samat sanat!
psykokarkki wrote:piitles parempi
Kyll.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Beatlesilla yleisesti ottaen paremmat biisit, Rollareilla taas aivan ylivoimainen laulaja.