You are not logged in.
Gung Ho, tämä on ainut Easterin jälkeinen levy mitä mulla nyt on. En tiedä olisko noissa muissa vielä jotain käyttistä(?) Mutta tää siis on oikein hyvä, vähän pitkä tosin, muutaman keskiverromman biisun ku napsasis pois niin...
Gung Ho, tämä on ainut Easterin jälkeinen levy mitä mulla nyt on. En tiedä olisko noissa muissa vielä jotain käyttistä(?) Mutta tää siis on oikein hyvä, vähän pitkä tosin, muutaman keskiverromman biisun ku napsasis pois niin...
Gone Again muistaakseni ihan jees. Melkoset stadionrock-saundit. Trampin kantsii tsekata myös koska siellä on Pattin paras biisi eli My Blakean Year.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:Trampin kantsii tsekata myös koska siellä on Pattin paras biisi eli My Blakean Year.
Melko rohkeesti sanottu.
patti-biisit top5:
1. My Blakean Year
2. Easter
3. Frederick
4. Ghost Dance
5. Summer Cannibals
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
KZ wrote:Gung Ho, tämä on ainut Easterin jälkeinen levy mitä mulla nyt on. En tiedä olisko noissa muissa vielä jotain käyttistä(?) Mutta tää siis on oikein hyvä, vähän pitkä tosin, muutaman keskiverromman biisun ku napsasis pois niin...
Gone Again muistaakseni ihan jees. Melkoset stadionrock-saundit. Trampin kantsii tsekata myös koska siellä on Pattin paras biisi eli My Blakean Year.
Radio Baghdad on myös loistava. Sääli, että käsittääkseni sanoihin aikoihin nauhoitettua Qana ei ole levyllä. Twelve on ehkävähän turha, mutta Bangalta löytyy hyviä biisejä. Peace and Noisella myös. Gung Hota pidetään kai yhtenä heikommista Pattin soololevyistä eli jos siitä edes vähän tykkää niin kaikki (paitsi ehkä Twelve) kannattaa tsekata.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Gung Hota pidetään kai yhtenä heikommista Pattin soololevyistä eli jos siitä edes vähän tykkää niin kaikki (paitsi ehkä Twelve) kannattaa tsekata.
En tiiä, olen kaikkia pintapuolisesti kuulostellu ja Gung ho kyllä näyttäytyy minulle parhaana post-easter levynä. En tiiä.
Laitetaas linkki täältäkin tuohon Flow-keskusteluun: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=11257&p=6
Eli uskomattoman karismaattinen Patti on edelleenkin ja ehdottomasti kannatti lähteä katsomaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ihana Patti Smith