You are not logged in.
blade runner 2049
olipas hyvä :peuk:
blade runner 2049
ihan pl.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tykkäsin uudesta Blade Runnerista. Pituutta oli liikaa, vaikka ei leffa sinänsä pitkästyttävä ollut, kai se vaan kuuluu tuohon Villeneuven tyyliin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tykkäsin uudesta Blade Runnerista. Pituutta oli liikaa, vaikka ei leffa sinänsä pitkästyttävä ollut, kai se vaan kuuluu tuohon Villeneuven tyyliin.
eihän sitä tarttenut vihata, vaikka olin siihen hyvin valmistautunut.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
noiseidea wrote:Tykkäsin uudesta Blade Runnerista. Pituutta oli liikaa, vaikka ei leffa sinänsä pitkästyttävä ollut, kai se vaan kuuluu tuohon Villeneuven tyyliin.
eihän sitä tarttenut vihata, vaikka olin siihen hyvin valmistautunut.
Voimia
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Blade Runner oli ihan jees. En oikeastaan tykännyt yhtään mistään jatko-osamaisuuksista (koko Harrison Ford oli aika turha). Hienon näköinen ja kuulinen, viihdyin kyllä. Jotenkin aika autio tulevaisuuden maapallo oli, ehkä porukka mennyt siirtokuntiin syömään muuta kuin matoja?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jotenkin aika autio tulevaisuuden maapallo oli, ehkä porukka mennyt siirtokuntiin syömään muuta kuin matoja?
Siis siinähän oli tää joku ekokatastrofi vai mikä kun oli ollut, scorched earth jne.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
(koko Harrison Ford oli aika turha)
smaaaaaa. oli kyl melkonen antikliimaksi, kun kaiken sen fiilistelyn ja himmailun jälkeen deckard ilmestyy ähisemään ja puhisemaan.
Mä en suuresti välittänyt musiikeista, Hans Zimmer taas vetämässä BWAAAAAAAAUMMMMMMM.
Mä en suuresti välittänyt musiikeista, Hans Zimmer taas vetämässä BWAAAAAAAAUMMMMMMM.
Kieltämättä alkoi kyllästyttää loppua kohden.
Mitä enemmän mietin tuota uutta Blade Runneria, sitä turhemmalta se tuntuu. Jo mainittu Deckard oli ihan turha, Joi oli ihan turha (Pale Fire, vohoi vittu, laatukirjoja on luettu), Matrix-henkinen replikanttivastarinta-armeija oli turhaakin turhempi. Leton hahmo oli kuin jostain paskasta Brosnanin kauden Bondista reväisty. Ja niin edelleen.
Kivalta näyttävä elokuva paskalla käsikirjoituksella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
mutta join viimeinen repliikki
Tuleehan näitä katsottua, mutta spämmitääs nyt, että Moonlight oli aika hieno elokuva.
noiseidea wrote:Mä en suuresti välittänyt musiikeista, Hans Zimmer taas vetämässä BWAAAAAAAAUMMMMMMM.
Kieltämättä alkoi kyllästyttää loppua kohden.
Mitä enemmän mietin tuota uutta Blade Runneria, sitä turhemmalta se tuntuu. Jo mainittu Deckard oli ihan turha, Joi oli ihan turha (Pale Fire, vohoi vittu, laatukirjoja on luettu), Matrix-henkinen replikanttivastarinta-armeija oli turhaakin turhempi. Leton hahmo oli kuin jostain paskasta Brosnanin kauden Bondista reväisty. Ja niin edelleen.
Kivalta näyttävä elokuva paskalla käsikirjoituksella.
Vähän sama nyt kun on kulunut pari päivää katomisesta. Vaikutti, että tässä yritettiin nostaa alkuperäisen elokuvan teemat toiseen potenssiin, tässä mielessä homma jäi vain harmittavan ontoksi.
Musat ei ainakaan mitenkään ikimuistoisia olleet. Bassot lisäksi resonoi ärsyttävästi jossain salin (Kinopalatsi 1) takaosan seinärakenteissa oikealla. Se ei sentää leffan vika ollut...
Mä kuuntelin että olisi ollut meistä etuoikealle, mutta jossain resonoi tosiaan.
Blade Runner 2049 heti ensi-iltana: pettymykseksihän tuo jäi Upean näköinen (esim. talvikohtaukset toi mieleen Tarkovskin Stalkerin/Uhrin), mutta varsin sisällötön, eikä elokuvan tekemiselle oikein muuta syytä löytynyt kuin raha Toki Villeneuve hoiti homman varmasti paremmin kuin Ridley itse olisi
Musat oli ehkä kaikkein suurin pettymys, olisikohan kannattanut pitää se Jóhannsson? Vangeliksen kopiointia ja perus Zimmer-pörinää. Olikohan taas käytetty alkuperäisen teeman hidastuskikkaa? Inceptionissa sille oli juonen kannalta perustelua, mutta tässä aika plääh
Kestoonsa nähden kuitenkin ihan viihdyttävä, joten annetaan nyt kuitenkin 7/10
Radio Days
Kiva nostalgiaelokuva, toimii yhä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ikitie
Hyvä ja tärkeä elokuva.
Kesäyön seksikomedia
ihan ok
Rautatie
Hauska ja hyvö.
The Shining
Ulkoahan tämän jo osaa, mutta jaksaahan tätä kahtua.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jadeskorpionin kirous
Falski ja ärsyttävä elokuva.
Blade Runner 2049 heti ensi-iltana: pettymykseksihän tuo jäi Upean näköinen (esim. talvikohtaukset toi mieleen Tarkovskin Stalkerin/Uhrin), mutta varsin sisällötön, eikä elokuvan tekemiselle oikein muuta syytä löytynyt kuin raha Toki Villeneuve hoiti homman varmasti paremmin kuin Ridley itse olisi
Musat oli ehkä kaikkein suurin pettymys, olisikohan kannattanut pitää se Jóhannsson? Vangeliksen kopiointia ja perus Zimmer-pörinää. Olikohan taas käytetty alkuperäisen teeman hidastuskikkaa? Inceptionissa sille oli juonen kannalta perustelua, mutta tässä aika plääh
Kestoonsa nähden kuitenkin ihan viihdyttävä, joten annetaan nyt kuitenkin 7/10
Vähän samoilla linjoilla vaikka olihan se hyvä leffa. Ei mua juoni kyllä haitannut ja olihan toi hemmetin kauniisti kuvattu Deakinsilta. Ongelmia tuotti keskinkertaiset näyttelijäsuoritukset, lievä asioiden alleviivaaminen ja sen maagisen tunnelman puute. Eli varmasti ne asiat jotka mahdollisti tuottajilta sen jättimäisen budjetin. Zimmer onnistuu lähes aina kuulostamaan tylsältä.
Manhattan
Vähän tylsä ja epäilyttävä. Epäilyttävä siksi että 43-vuotiaan miehen ja 17-vuotiaan tytön suhde esitetään melko ongelmattomana asiana.
Last edited by barton_funk (25.10.2017 20:23)
It.
Ok hömppää.
how they run this show.
The Meyerowitz Stories
The Damned
Natsi(perhe)draamaa isolla kädellä. Tykkäsin tästä.
The Kremlin Letter
Olinkohan jostain mukamas lukenut, että tällä olisi jotain sidosta salaliittogenreen ja siitä ottanut listoille. Aika suoraviivainen vähän pöhkö agenttileffahan tämä, kuvattu paljon Helsingissä, varsinkin Katajanokalla Tove Janssonin puistossa / Satamakadulla.
Red Desert
Kai jonkinlainen Antonionin klassikko, ihan pirun komean näköinen monilta osin, mutta sori vaan mä tarvin vähän enemmän stooripuolta.
Cassandra Crossing
Aika pöhkö katastrofileffa.
Life
Juu Alienia on katsottu, vähän fiilikset leffan aikana vaihteli että mihis tää nyt menee, mutta ihan ok vaikka ei saa paljon pisteitä originaalisuudesta.
10th Victim
WHS Teatteri Unionin dystopiasarjan antia. Pirun komea monin puolin, väkevä fiilis, loppuratkaisun sekoilu vähän laski tunnelmaa.
Vanha kunnon Syvä uni
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kohta mahd. Foxfire
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vanha kunnon Syvä uni
Katselin eilen kirjahyllystä kirjaa.
bzort glorf bööth
Eyes Wide Shut
4,5/5.
how they run this show.
Creeping Terror kinokonsertissa Orionissa
Itse elokuva on lähes sietämätön, mutta kinokonsertti dubbauksineen oli toteutettu hyvin. Kokonaiskokemusta myös koetteli juotu olut ja armoton kusihätä.