You are not logged in.
Anna Krab Ievskistä, Udmurtiasta. On minulla varmaan ollut ennenkin tässä topikissa jotain häneltä. Mahdollisesti nämä samat.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Soi jumpassa taustamusana. Olinki unohtanu tämän, en ikinä mitenkään erityisen suuri fani ollu, mut eipä tästä angstinen koukkuinen rock kappale paljoa parane.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ joo kyllähän Placebon muutamia biisejä tuli parikymppisenä diggailtua, mun lemppari oli Allergic (To Thoughts Of Mother Earth) Huiluääniriffit on mun heikko kohta
Ostin vastikään tämän uudelleen painoksen vinyylinä. Hyvin on kestänyt aikaa, aivan loistava levy mielestäni edelleen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Supermax
Lazards
Vittu, Lazards!!!!
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ aina
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Carl Orff: De temporum fine comoedia.
Onhan tämäkin vähemman melodinen ja muutenkin hankalampi tapaus kuin Carmina Burana. Silti se on ehkä se sävellys, jota suosittelisin, jos Orffilta on tullut kuunneltua vain sitä Carmina Buranaa. Laibach on samplannut tätä Krst pod Triglavom -levylleen. Tätä voikin minusta suositella 80-luvun industrialista pitäville. Samoin Philip Glassin ja Steve Reichin faneille. Minuun De temporum fine comoedia iskee ihan täysillä. Tästä taitaa olla olemassa vain tämä Herbert von Karajanin johtama levytys. Tämä on itse asiassa ainoa Orffin sävellys, jonka Herbert Suuri koskaan johti.
Eddie HInton
bzort glorf bööth
ecm recordsin tuotanto spotifyssa.
esim. tämä
Last edited by jookcha (22.11.2017 15:24)
Little Richard ja tällä hetkellä erityisesti tietyt 70-luvun alun levyt.
bzort glorf bööth
Last edited by barton_funk (30.11.2017 14:35)
^ Nerokasta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Polvo
bzort glorf bööth