You are not logged in.
Kirppislöytönä Klaus Schulzen Mediterranean Pads. Hyvä määrä juustoa kaikissa kiipparisoundeissa. Outoa musaa,
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Miditerranean Pads Hieno levy
Ai katos joo
Tarttee kuunnella lisää, ei osaa vielä yhden kuuntelun perusteella sanoa mitään.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Höh CD:llähän on nimibiisi joka ei ole vinyylillä, progarchivesin arviossa joku sanoo siitä että "The second track is 15 minutes of boring new age sounds." Olisin luultavasti tykännyt.
Höh CD:llähän on nimibiisi joka ei ole vinyylillä, progarchivesin arviossa joku sanoo siitä että "The second track is 15 minutes of boring new age sounds." Olisin luultavasti tykännyt.
En oo koskaan kuullu Höh:iä, mut vaikuttaa hyvältä. Tämmöseen törmäsin eilen (wah wah uudelleenjulkaisu tullut juuri)... yhden kuuntelun perusteella melkoisen kelpo kamaa; tosin viel en oo vakuuttunut että meneekö ostohommiksi asti.
Kantsiiko tuhlaa rahaa ja aikaa Deutsche elektronische musik koksuihin?
Hyviä biisejä noilla, mutta ennemmin tuhlaisin rahaa kokoelmien sijaan varsinaisiin levyihin. Tää "genre" on itelleni ollut aina enempi albumi- ku biisimusaa.
KZ wrote:Kantsiiko tuhlaa rahaa ja aikaa Deutsche elektronische musik koksuihin?
Hyviä biisejä noilla, mutta ennemmin tuhlaisin rahaa kokoelmien sijaan varsinaisiin levyihin. Tää "genre" on itelleni ollut aina enempi albumi- ku biisimusaa.
Smaa.
Noi kokikset voi lainata kirjastosta ja tyyppaa sitä kautta eri bändejä, mutta albumimitta sopii tähän touhuun omastakin mielestä paremmin. Nyt noita alan perusteoksia on vaan vähän huonommin liikkeellä kuin muutama vuosi sitten ja sitten kun on, niin riistohinnoilla mennään. Käytettyinä alkaa tosin uusintapainoksiakin liikkumaan. Multa saattaa liietä lähiaikoina jotain myyntiin asti, mut siitä enemmän sitten kun muutto on pois alta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Clara Mondshinen (oikeelta nimeltään Walter Bachauer) kaks ekaa levyä sain siis hommattua. Eka vuodelta 1981, toka 1983. Tällä ois vielä kolmaskin levy vuodelta 1987, mutta sitäpä on vaikia saaja. Toi eka on tosiaan 45 rpm:n levy, joten suuri osa youtubenäytteistä on väärällä nopeudella. Onneksi cd on masteroitu oikeeseen nopeuteen, on nimittäin bootleg niin vähän pelotti etukäteen
Mulle on Gilalta tuttu vain se Bury My Heart blaa blaa blaa, jonka senki hommasin vasta äskettäin. Sehän on kokoonpanonsa puolestakin jo hyvin läheistä sukua Popol Vuhille ku sielä on Fricke yms. Kylkai ne muutki levyt hyviä ois.
Mainio bändi. Bury on "folkimpi", deby sekä postuumisti julkaistu Nightworks psykempiä. Pidän.
Lisää hyvää spacekrauttia
Sula Bassana, joka soittaa orkesterissa Electric moon
Camera: Phantom of liberty. Hyvää uutta krauttia, tää bändihän oli supermassives jokunen vuos sitten. Esikoislevy Radiate löytyy myös.
Phantom ei mulla oikein lähteny, mutta Radiate!:sta tykkään kyllä. Tää oli keikalla myös toissa kesänä Elmun baarissa; muutaman euron liput ja kourallinen yleisöä... kelpo keikka kuitenkin
Aiheesta jatkaakseni: Zweisteinin Trip-Flip-Out-Meditationista on julkaistu Wah Wah:in uusita. Olikos tämä kuinka hyvä ja olennainen kaanonissa? Mulla pitäis mp3:na tää ollakin jossain, mutta en nyt muista ollenkaan minkälainen tää on...
Tuoltahan tuo löytyykin... kuunteluun
Tää on jääny liian vähälle kuuntelulle.
Joskus kun olin krautrockista innoimmillaan niin tuota ei saanut yhtikäs mistään, näyttäis sittemmin tulleen pari uusintapainosta ja laiska varmaan löytäisi jostain youtubestakin. Pitää kuunnella, jäi silloin kiinnostamaan.
On se hyvä, paras Dzyan.
Ihre Kinderin kaikkia levyjä en oo vieläkään onnistunu hankkimaan, tai no siis se eka levy puuttuu. Kyllähän sitä amazonistakin saa, mutta vähä turhan kallis. Oli näillä kyllä 80-luvullakin kaks levyä, eka niistä live, mutten oo ihan varma tarttenko niitä. Ernst Schultzin soololevy on kans hyvä, paljo kokeellisempaa kamaa jopa. Nytpä sain hommattua myös Sonny Hennigin soololevyn, joka ei kauhiasti pääbändistä eroa. Tää maksaa amazonissa jotain hirveetä, mutta huutonetistä yllättäen löysin halavalla.
Ihre Kinder on siis tämmönen polittisempi bändi, ei kauheen kokeellista ole, mut tykkäilen.
[url]Ernst Schultzin soololevy on kans hyvä, paljo kokeellisempaa kamaa jopa.
Paranoia Picknick? Sillähän on muitakin, niitä en ole kuullut. Mutta toi on tosi hieno, paikoitellen Incredible String Band tunnelmia, paikoin kokeellisempaa jne. Edelleen mysteeri miksi krautrockraamattu Crack in the Mystery Egg ei edes pistänyt tätä varsinaiseen listaukseensa vaan "tapahtuipa tämmöistäkin ei-niin-kiinnostavaa" osioon.
Ja Ihre Kinder on ihan symppis bändi. Kakkoslevy kestänyt eniten kuuntelua.
hezma wrote:[url]Ernst Schultzin soololevy on kans hyvä, paljo kokeellisempaa kamaa jopa.
Paranoia Picknick?
Joo tätä tarkotin.
Laitan tähän, vaikka periaatteesa konetopsuun kuuluis...
Amazonia selaillessa tuli vastaan tämmönen miniboxi, jossa 5 syntsalevyä entisestä DDR:stä, noi on kaikki 80-luvulta, jokasesta löytyy youtubesta näytettä, ihan hauskoja ja aika kokeellisiakin, ainoastaan tuo Lakomy on entuudestaan tuttu nimi. Vois ehkä hankkia
Linkit albumeihin:
https://www.discogs.com/Reinhard-Lakomy … ase/486129
https://www.discogs.com/Servi-R%C3%BCck … er/1079278
https://www.discogs.com/J%C3%BCrgen-Eck … se/1162419
https://www.discogs.com/Key-Key/master/201833
https://www.discogs.com/Hans-Hasso-Stam … ase/831234
Edit: selailin nuita vähän enempi nytten, ei nuista välttis monikaan oo kovin hyvä
Last edited by hezma (01.02.2018 15:16)