You are not logged in.
Firon wrote:The Leftovers - aika hämärää meininkiä, vaikuttaa kuitenkin ihan hyvältä.
Loistava sarja! Mulla vielä kolmas kausi katsomatta.
2. kaudelle olen päässyt. On kyllä hyvä
Broadchurchin 3. kauden aloitin.
Parin ekan jakson perusteella oikein nastaa hömppästelyä tää Doctor Who -spinoff Class.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
leposi wrote:Firon wrote:The Leftovers - aika hämärää meininkiä, vaikuttaa kuitenkin ihan hyvältä.
Hmm, mä luovutin tämän parin jakson jälkeen. Muuttuiko oleellisesti?
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Mike Judge Presents: Tales From The Tour Bus
Jos country mjuuzik kiinnostaa, niin suositus
Firon wrote:leposi wrote:Firon wrote:The Leftovers - aika hämärää meininkiä, vaikuttaa kuitenkin ihan hyvältä.
Hmm, mä luovutin tämän parin jakson jälkeen. Muuttuiko oleellisesti?
En tiiä muuttuuko oleellisesti, mutta kyllä siinä jutut avautuu koko ajan enemmän ja tapahtumia esitetään eri henkilöiden näkökulmista.
aloitin difficult peoplen 3;nen kauden. aaah parasta!
Mindhunter Netflixistä lähti käyntiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
harmonquest <3
Mike Judge Presents: Tales From The Tour Bus
Jos country mjuuzik kiinnostaa, niin suositus
Tää onkin pitänyt tsekata.
Sent from my iPhone 16
Vår tid är nu.
Kelpo ruotsiepookkia.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Myrskyn jälkeen
Kaksi jaksoa katsottu, yksi jäljellä.
Tunnelma = tästä sarjasta olisi saanut hyvän 90 minuuttisen tv-elokuvan.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
myrskyn jälkeen on poutasää
Myrskyn jälkeen ihan jees, omanlainen.
tykkäsin, repesin eräänkin kerran ihan huolella, ja kohtaus, jossa Antti Holma ja Matti Onnismaa keskustelivat yksipuolisesta rakkaudesta oli ja
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mindhunter Netflixistä lähti käyntiin.
Tämä on helevetin hyvä, jos 70-luku ja sarjamurhaajat sopivat pirtaasi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
KZ wrote:Myrskyn jälkeen ihan jees, omanlainen.
tykkäsin, repesin eräänkin kerran ihan huolella, ja kohtaus, jossa Antti Holma ja Matti Onnismaa keskustelivat yksipuolisesta rakkaudesta oli ja
siinä oli toki todella hienoja hetkiä, mutta helposti olisi saanut kokonaiskestosta kolmasosan pois mitään menettämättä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kotikatu ja kausi 4
Joo ei toi Deuce oikein lähde edelleenkään. Siinä missä aiemmat David Simon sarjat on tuntuneet uskottavilta kuvauksilta, niin tämä on lähempänä jotain civil war reenactment meininkiä + James Franco ärsyttää edelleen. Jatkan silti katsomista varmaankin
Bloodline - kausi 3
Mindhunteria on niin paljon kehuttu, joten aloitin sen tähän Kotikadun ja Bloodlinen kolmoskausien ohelle.
Firefly on törkeen hyvä. Katso kans se leffa Serenity siihen perään.
Mindhunterin katoin. Sellaista perus Netflix-laatua pannan 7,5/10.
Nyt katoin Black Mirroria ekan jakson. Hyvä oli khyl.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Joo ei toi Deuce oikein lähde edelleenkään. Siinä missä aiemmat David Simon sarjat on tuntuneet uskottavilta kuvauksilta, niin tämä on lähempänä jotain civil war reenactment meininkiä + James Franco ärsyttää edelleen. Jatkan silti katsomista varmaankin
Osittain samat fiilikset, ei lähelläkään esim. The Wirea, mutta on mun mielestä silti ihan hyvä sarja.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Suomen Konttoria kun on nyt muutamat jaksot nähny nii ei se lopulta sen kummosempi ole, menettelee paremman puutteessa. Yksikään näyttelijä/roolihahmo ei herätä kauheesti mitään tuntemuksia.
Netflixistä Midnight Sun / Midnattsol, Hienoja maisemia Kiirunan ympäristöstä ja tarinassa ainakin yritetty hakea vähän omaperäisempää kulmaa sarjamurhailuun, joskin en ole vielä varma kuinka hyvin on onnistunut.
Masters of Sex. Tarinankerronta ja dialogi toistaiseksi usein aika ontuvaa, mutta aihe kiinnostaa, joten jatkoon.
Lucifer
aloitin difficult peoplen 3;nen kauden. aaah parasta!
sama juttu! billy eichner ounaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!