You are not logged in.
Niklas Herlin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Niklas Herlin
Grady Tate
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Konono No.1's proud and brave leader Augustin Mawangu Mingiedi has passed away yesterday.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Konono No.1's proud and brave leader Augustin Mawangu Mingiedi has passed away yesterday.
RIP
John Dunsworth
Voi vihtu
Toivottavasti sarja kuitenkin jatkuu, vaikka yksi keskeisimmän hahmon näyttelijä poistui.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
kuulemma digeliuksen emu lehtinen
kuulemma digeliuksen emu lehtinen
voi paska
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Olisikohan ollut Suomen pitkäaikaisin ja legendaarisin levykauppias.
Synkistyttää.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ihan hirveä juttu, Emu oli ihan valtavan ihana ja innostava ihminen.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ihan hirveä juttu, Emu oli ihan valtavan ihana ja innostava ihminen.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Säveltäjä Toni Edelmann on kuollut
samulihan oli aikanaan samassa koulussa ja kävin joskus niillä kun asuivat krunikassa kulmakadulla, tonikin oli joskus paikalla, rip.
Fats Domino
^Muistan kun aina nuoruudessani hengailin suosikkimestassani Arnold'sissa ja laitoin nyrkiniskulla Fatsin Blueberry Hillin soimaan jukeboksista, niin johan naisiaet alko pyöriin ympärillä ku hyeenat ja sitten siitä lähdettinkin kutuharjulle hommiin. Kaverit jäi vain pöytiin katsomaan, kun meikämandolino näytti peukkua ja käveli naisten kanssa ulos. Hyviä aikoja ja Fatsilla oli siinä ihan oleellinen osa. Rip vaan.
RIP vaan joo, en kyllä tienny että oli vielä elossa
En mäkään olisi muuten tiennyt, mutta oli jossain Tremen jaksossa ja piti sitten tarkistaa, että onko oikeasti vielä elossa. Oli. Kevyet mullat vaan Fatsille ja Emulle ja ties kuinka monelle muulle. Valitettavan paljon on tähän otsikkoon löytynyt aihetta asiakirjoitukseen viime aikoina.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Luppakorva sikailee taas wrote:Ihan hirveä juttu, Emu oli ihan valtavan ihana ja innostava ihminen.
Ihailin tätä miestä.
Fred Cole
Pitkä, hieno ja TÄYSIN omaehtoinen ura josta moni itseään diy-maakariksi väittävä voisi ottaa oppia. Taidan katsoa huomenna Unknown Passagen tosi monennetta kertaa.
Last edited by Luppakorva sikailee taas (11.11.2017 01:10)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
RIP
Hyvin tärkeä tekijä ja kokonaisvaltaisesti upea tulkitsija. 17-vuotiaana Dead Moon Night LP ja Thirteen Off My Hook LP joululahjaksi saaminen on yhä tärkeimpiä levylahjoja, joita olen saanut.
bzort glorf bööth
Joo. Ei ihan kauheasti rokkia mahdu mun soittolistoille, mutta Dead Moon ja Pierced Arrows ovat siellä pysyneet. Ja yhtenä isoja juttuna itselle toi omaehtoisuus, se että jutut voi tehdä itekin. Että jos hylkäis kaikki major label tarjoukset ja pistäis omat levynsä pihalle (ja vittu hoitais kaiken itse kaiverrusta myöten), järkkäis ite keikkansa, ajais autoa ja roudais kamansa. Ja vaikka toi on ihan arkipäivää ite kullekin niin monelle tuossa asemassa ja tuolla maineella (ja noilla keikkamäärillä!!) olisi ollut helppo ratkaisu palkata vähän lisää jengiä ja tehdä lisää liksaa.
Joku jossain totes että Unknown Passage ei ole mikään musadokkari vaan musalla sävytetty tarina parisuhteesta. Siinä on monia sellasia yksittäisiä kohtauksia joista välittyy että noi ihmiset ovat olleet tosi, tosi onnellisia yhdessä.
vohoi vittu, rip
dead moon ei sinänsä kuulunut omiin suurimpiin suosikkeihin, ehkä vain siksi etten koskaan tullut siihen tarkemmin perehtyneeksi, mutta käsittääkseni hieno ja syystäkin arvostettu mies.
Joo. Ei ihan kauheasti rokkia mahdu mun soittolistoille, mutta Dead Moon ja Pierced Arrows ovat siellä pysyneet. Ja yhtenä isoja juttuna itselle toi omaehtoisuus, se että jutut voi tehdä itekin. Että jos hylkäis kaikki major label tarjoukset ja pistäis omat levynsä pihalle (ja vittu hoitais kaiken itse kaiverrusta myöten), järkkäis ite keikkansa, ajais autoa ja roudais kamansa. Ja vaikka toi on ihan arkipäivää ite kullekin niin monelle tuossa asemassa ja tuolla maineella (ja noilla keikkamäärillä!!) olisi ollut helppo ratkaisu palkata vähän lisää jengiä ja tehdä lisää liksaa.
Joku jossain totes että Unknown Passage ei ole mikään musadokkari vaan musalla sävytetty tarina parisuhteesta. Siinä on monia sellasia yksittäisiä kohtauksia joista välittyy että noi ihmiset ovat olleet tosi, tosi onnellisia yhdessä.
Tämä biisi nosti kyyneleet silmiin.
Unknown Passagen pariin täytyisi päästä nyt mahdollisimman pian.
bzort glorf bööth
juuh tota. rips <3
Chuck Mosley
Malcolm Young
bzort glorf bööth