You are not logged in.
voimautusbiisit on muutenkin järjestään paskaa, mut tää pelastettujen koirien voimautusbiisi on kyllä jo ihan next level -paskaa
MITÄ SÄ KAIPAAT RAKKAUTTA VAI RAATELUHAMPaITA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kuulin eilen jumpassa JVG:n Urheiluhullun.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Feikki jamaika-aksentti suomalaisessa pop-musiikissa vuodesta toiseen, ei voi ymmärtää. Onko miten yleinen buumi muualla päin maailmaa?
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Olen jo KAKSI kertaa altistunut tälle oksetukselle työterveyspalveluja käyttäessäni.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Last edited by rc-lungen (24.09.2017 19:04)
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
^ Piti googlettaa ja onnittelut Stupidolle helvetin hienosta bookkauksesta. Toihan on näköjään entinen All Over Maniacs joka ennenkin vähän lipsautteli turauttelybändit kategoriaan mutta meni näköjään nyt sinne täysillä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ompas kyllä harvinaisen kauheaa tuo AOM Ei jatkoon, vaikka erään forkkalaisen veli ja sinällään aivan hieno mies tässä soitteleekin
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
tällänen musiikki etoo ja musiikin ulkopuoliset ilmiöt.
Koska ei ollu semmosta ku paskinta ikinä niin tyydyn laittamaan tänne
joululevyt. Kaikki joululevyt.
suurin mahdollinen eri
KZ wrote:Koska ei ollu semmosta ku paskinta ikinä niin tyydyn laittamaan tänne
suurin mahdollinen eri
V/Vm:n Christmas Pudding on poikkeus.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Olen ollut ainakin yhdellä erinomaisella joululevyllä, eli eipä lähdetä kaikkia tyssäämään.
bzort glorf bööth
KZ wrote:Koska ei ollu semmosta ku paskinta ikinä niin tyydyn laittamaan tänne
suurin mahdollinen eri
Erille
No siis paskimpia on kaikki raskasta joulua tyyppiset väännökset. Eikä äkkiseltään tule yhtään hyvää joululevyä mieleen. Ainoa jonka muistaakseni omistan on Elvis' Christmas Album jonka sain 6-vuotiaana joululahjaksi.
No siis paskimpia on kaikki raskasta joulua tyyppiset väännökset. Eikä äkkiseltään tule yhtään hyvää joululevyä mieleen.
Tätä tuli hevanderiteininä "luukutettua" muutaman joulun aikaan
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
^ :miten joku voi olla tykkäämättä
Radio Suomessa soi päiväsaikaan todella hurjaa paskaa ihan säännöllisesti ja useimmiten kun radiota päiväsaikaan tulee kuunneltua pystyn sulkemaan korvistani semmoiset, koska ei jaksa kiinnostaa niin paljoa että viitsisi aktiivisesti vihata, mutta nyt tuli vastaan niin uskomaton kakkapökäle että piti ihan selvittää mikä ja kenen biisi ja sehän on Aleksanteri Hakaniemi -nimisen henkilön kappale Kynttilät. Herran jumala sentään, en pysty käsittelemään tämmöistä.
^ :miten joku voi olla tykkäämättä
Jep tai tästä...
Radio Suomessa soi päiväsaikaan todella hurjaa paskaa ihan säännöllisesti ja useimmiten kun radiota päiväsaikaan tulee kuunneltua pystyn sulkemaan korvistani semmoiset, koska ei jaksa kiinnostaa niin paljoa että viitsisi aktiivisesti vihata, mutta nyt tuli vastaan niin uskomaton kakkapökäle että piti ihan selvittää mikä ja kenen biisi ja sehän on Aleksanteri Hakaniemi -nimisen henkilön kappale Kynttilät. Herran jumala sentään, en pysty käsittelemään tämmöistä.
En ymmärrä miten pystyy kuuntelemaan päiväsaikaan Radio Suomea.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
bernardblack wrote:Radio Suomessa soi päiväsaikaan todella hurjaa paskaa ihan säännöllisesti ja useimmiten kun radiota päiväsaikaan tulee kuunneltua pystyn sulkemaan korvistani semmoiset, koska ei jaksa kiinnostaa niin paljoa että viitsisi aktiivisesti vihata, mutta nyt tuli vastaan niin uskomaton kakkapökäle että piti ihan selvittää mikä ja kenen biisi ja sehän on Aleksanteri Hakaniemi -nimisen henkilön kappale Kynttilät. Herran jumala sentään, en pysty käsittelemään tämmöistä.
En ymmärrä miten pystyy kuuntelemaan päiväsaikaan Radio Suomea.
Turun radio on aika jees, nykyään vaan valitettavasti keskipäivän molemmin puolin se vaihtuu Suomen radioon ja sen vajaaälyisiin hehehehehehe-juontajiin. Mut tulee sieltä sitten Ajantasa myös. Emmä sitä musiikin takia kuuntele, enkä nyt ylipäänsä muutenkaan kuuntele kuin tietyissä tilanteissa.
otan terapiani ilman iskelmäpoppia kiitos (tähänkin helmeen tutustutti jumppa(loppuvenyttely))
Last edited by barton_funk (29.12.2017 18:40)
Kalevauva.fi
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Altistun töissä Radio Rockille. Kyllähän sieltä aika ultimaalista rainaa tulee.
Maj Karma ~ Lama lama lama
Ääääääää. Lopettakaa jo!
Von Hertzen Brothers ~ The Arsonist
Hyi helvetti. Ihan erityisesti vihaan tota 2:54 alkavaa "nostatus" kohtaa. Vittuku näen sieluni silmin miten ne keikalla nostaa kädet ilmaan ja rupee taputtamaan "nonii, kaikki mukaan!" Hyi vittu miten suunnitelmallista ihan kaikki. Ja siis mikä vitun James Bond-video??
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Ihan erityisesti vihaan tota 2:54 alkavaa "nostatus" kohtaa. Vittuku näen sieluni silmin miten ne keikalla nostaa kädet ilmaan ja rupee taputtamaan "nonii, kaikki mukaan!"
Oli ihan pakkoa kattoa joku live-veto tosta biisistä. Ja kappas. Ihan niinkuin ajattelinkin! Kohdassa 3:02.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Oliks tää Maj Karman paluu nyt siis alkuperäisellä basistilla vai ilman? On imo ihan vitusti olennaisempaa kuin jonkun hra Ylpön läsnäolo.
EDIT: No esiintyvät nimellä Maj Karma, niin eiköhän siitä voi jo päätellä että ihan vitun turha comeback. En aio kuunnella.
Maj Karman Kauniit kuvat > Maj Karma
Last edited by dadadrlrl (18.03.2018 11:42)
Pilke wrote:Ihan erityisesti vihaan tota 2:54 alkavaa "nostatus" kohtaa. Vittuku näen sieluni silmin miten ne keikalla nostaa kädet ilmaan ja rupee taputtamaan "nonii, kaikki mukaan!"
Oli ihan pakkoa kattoa joku live-veto tosta biisistä. Ja kappas. Ihan niinkuin ajattelinkin! Kohdassa 3:02.
*
en kuuntele enkä katsele, mutta
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.