You are not logged in.
Hyviä biisejä nämä uudet En ollut kai kuullut yhtään eilisistä aiemmin. Setin toka tai kolmas biisi (sellanen vähän "emo" rc-lungenin laulama) varsinkin hyvä.
Tänks
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Hyviä biisejä nämä uudet En ollut kai kuullut yhtään eilisistä aiemmin. Setin toka tai kolmas biisi (sellanen vähän "emo" rc-lungenin laulama) varsinkin hyvä.
Varmaan tämä:
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Ja tossa pari lisää:
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Onkohan toi mun pää joka jammailee välillä kameran edessä?
Oli huippu keikka!
Firon wrote:Hyviä biisejä nämä uudet En ollut kai kuullut yhtään eilisistä aiemmin. Setin toka tai kolmas biisi (sellanen vähän "emo" rc-lungenin laulama) varsinkin hyvä.
Varmaan tämä:
Juu tuo se oli Pitääpä kuunnella nuo muutkin kotona uudestaan.
hyvä keikka, kivasti monipuolistunut teiän soundi. the driver
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kiitos kaikille jotka ovat olleet kiinnostuneita meidän touhuista, tämä oli nyt sitten tässä
tähänkö tää nyt kaatu
no tuli pari kertaa nähtyä kuitenkin
Mayhem ja studio peruttu. Biisit -tai ainakin toivottavasti iso osa niistä- saanevat uuden elämän toisaalla. Tästä on hyvä jatkaa kuten on tapana sanoa.
no hemmetti
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
päättäjä on pettäjä eiq nyt jäi se yhteiskeikka vetämäti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Harmillinen homma!
Erinomainen bändi ja 7''!
bzort glorf bööth