You are not logged in.
rc-lungen wrote:KZ wrote:Olen toimittajan kanssa eri mieltä.
Ihanaa diskurssia. Tämän vuoksi tällä foorumilla ollaan.
joo KZ, nyt vähän perusteluita kehiin kiitos.
Pitää ehkä vähän pohtia asioita. Laittakaa joku muu inputtia sillävälin.
Eikä tää "Jos ei voida luottaa siihen, että journalismi jopa musiikkijournalismi on aina ja absoluuttisesti mahdollisimman riippumatonta ja totuudenmukaista, koko hommalta menee matto alta." nyt vaan pidä paikkaansa. Faktat on yleisesti kunnossa pahimman roskalehdistön ulkopuolella, mutta näkökulmat päälinjoiltaan palvelee omistajien ajatuksia.
Niin siis toi lause mullekin nousi esiin aika vahvasti. Ainakaan kulttuurijournalismi ei ole usein (jos koskaan) riippumatonta näin pienessä maassa. Se ei tietenkään tarkoita, että olisin pääasiallisesti eri mieltä kirjoituksen kanssa.
edit: se myös ehkä selittää miksi niheilystä pillastutaan
Last edited by börjeslandet (28.07.2017 09:27)
en ole kolmekybänen emoboy
Voisko Fräntilä nyt vaan lopettaa noi typerät klikkiotsikkonsa? Kenen mielestä toi on enää hauskaa? "Kandee mennä keikalle jos haluaa lesoilla vuoden päästä olleensa paikalla". Ei ihme ettei ihmisiä kiinnosta musa, kun siitä puhutaan tollaseen sävyyn.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Voisko Fräntilä nyt vaan lopettaa noi typerät klikkiotsikkonsa? Kenen mielestä toi on enää hauskaa? "Kandee mennä keikalle jos haluaa lesoilla vuoden päästä olleensa paikalla". Ei ihme ettei ihmisiä kiinnosta musa, kun siitä puhutaan tollaseen sävyyn.
se tekee vain työtänsä, tommosia siltä on tilattu. painetussa lehdessä on onneksi hieman eri meininki.
turva-artikkeleita osakkeenomistajille
päällenne
päällenne
päällenne
päällenne
päällenne
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Sakiaa.
Nolua.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
kunnon korento-meininki hertzeneillä.
Eikös nää sitten harrastaneet revisionismia et "vitsillähän me". Vitsillähän te juu...
sain just kuuma linja #15 luettua, huh että oli kovat jutut lopuksi: 9-vuotias videoraadissa ja pulla oy:n puuhapalsta. tuntuu muuten että itse ehdotin tuota joskus fb:ssä, oisinko voinut olla eka? oli miten oli, kiva kun toteutui
Mutiny se on Suomessa.
bzort glorf bööth
Ollu laiska kuumien linjojen suhteen, mutta kuulostaa kivalta.
Pari viimeistä printtirumbaa on ollut mun mielestä ihan asiallisia. Erityisesti viimeisimmän Litku-haastis edusti edellisen numeron Oranssi Pazuzu-haastiksen kanssa sellasta musajournalismia, mitä itse haluaisin lukea. Nettirumba taas on viemäriaukko.
Piti sanoa tästä pari sanaa jo pari kuukautta sitten mutta vissiin unohdin. Sudenmarja zine #1. Pitkästä aikaa uusi tosi tuoreen oloinen musa/taidezine, joka täyttää minusta jotain tyhjää kohtaa pienlehtien saralla. Nature Morte/Maagillinen Teatteri kytköksinen julkaisu, vakava ote ja tosi linjakas kokonaisuus. Ja hiton hieno taitto. Vaikka tykkäänkin lukea sellaisia nopeasti kasaan kyhättyjä, päiväkirjamaisia zinejä niin tämmöinen harkittu kokonaisuus miellyttää tosi paljon.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
RIP mutta säästyypähän pari puuta
Mutiny
bzort glorf bööth
Mutiny!
Rumban printtilehti lopetetaan
rippiä sitten vaan
Legendaarinen musiikkilehti Rumba jättää hyvästit aikakauslehdelle. Viimeiset numerot ilmestyvät 15.3. ja 24.5.2019.
täytyykö tässä sitten soundin tilausta jatkaa, tilasin sen huvikseen kun oli se neljän numeron näytetilaustarjous taannoin, kyllä paperilehdille on kuitenkin oma tarpeensa, ei noi nettijutut ole ihan sama asia kuitenkaan t: wanhus
Eihän tämä mikään yllätys ollut. Itse asiassa tämä on ollut odotettavissa siitä asti, kun Rumba ja Soundi siirtyivät samaan firmaan.
puita säästyy, aivan jepa
Kaikkea aikansa, mutta olihan Rumba merkittävissä määrin muodostamassa omia musakäsityksiäni joten rest in power.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kaikkea aikansa, mutta olihan Rumba merkittävissä määrin muodostamassa omia musakäsityksiäni joten rest in power.
Khyl. Juuso Paason "mitä on post-rock vuonna 2002" nevö föget
hiirimattona wrote:Mutiny!
bzort glorf bööth
Hyvä lehti Rumba oli aikanaan ja viime vuosina oli välillä hyviä juttuja.
Last edited by hiirimattona (13.03.2019 23:43)
bzort glorf bööth
Itellä just ei ollu, mutta en lukenutkaan musalehtiä vielä kasarin puolella
Ysärillä olikin sitten aika paljon kaikkea tarjolla, joten Rumban jutut jäi yksittäisiä helmiä lukuunottamatta aika sisältä tyhjiksi ja etäisiksi. Lähinnä semmoinen ilmoitus/promo lätyskä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS