You are not logged in.
mestariteoshan tämä on
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mr. Holmes
pl
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Myyntitykit (Glengarry Glen Ross)
Kiusaan itseäni David Mametilla, en tykännyt tästäkään erityisemmin. Tällähän on kai jonkinlainen maine kovan dialogin takia, mutta se jäi kovin vähälle ja itse stoori oli kohtalaisen mitätön.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kairon purppuraruusu
Tylsä ja masentava
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
RENDEL
Hauskaa että tällaista tehdään, mut ei tän katsomista voi suositella kenellekään.
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Marvin
En ihan ymmärrä legendaarista mainetta, mut oli tää kyllä mielenkiintoinen.
jokseenkin tolkuttoman huono, mutta sillä lailla jotenkin vinksahtaneella tavalla huono että pakko kattoo kuitenkin, suosittelen niille jotka tajuu
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
RENDEL
Hauskaa että tällaista tehdään, mut ei tän katsomista voi suositella kenellekään.
Aika sama, vain asianharrastajille.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Annie Hall
Muutamia aivan tajuttoman hienoja hetkiä (kts Christoper Walken), ihan hyvä muutenkin.
Sent from my iPhone 16
^kova leffa!
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
The Rover
Ihan hauskaa dystopiatouhua, juonessa ois saanut olla hippasen lisää (tölkki)lihaa luiden ympärillä, mutta tykkäsin kyl kun pituus pysyi aisoissa näillä (tölkki)eväillä.
M. Night Shyamalanin Split
Sain mitä odotin 1/5
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Sent from my iPhone 16
Borbetomagus - A Pollock of Sound. Arkistokuvastoa, livetaltiointia ja kertomista. Puhuvina päinä lähinnä Byron Coley, muuten nauhalta kerrontaa ja vähän tekstiä. Napakan mittainen, loppui silloin kun pitikin, eli kun mekkala meinasi jo ruveta puuduttamaan. Näkemisen arvoinen pätkä, vaikkei olisi syvempää suhdetta bändiin (kuten minulla).
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
John Wick.
Tää oli saanut ihan hyviä arvioita, joten odotin mukiinmenevää toimintahömppää, mutta koko leffa oli kasa PASKAA
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Berberian Sound Studio
En saanut oikein mitään otetta, ei tää nyt tylsä ollut, mutta ei kaukana.
Jackie Brown
Armottoman painostuksen myötä tämä (kirjastosta) mukaan ja matkaan. Vähän hitaasti lähtee liikkeelle, mutta lopussa sitten laiva oikenee ja hyvä leffahan tämä on. noisiksen pituusnarinat(tm) tähän.
RoboCop 3
Aikamoista paskaa.
ensimmäistä kertaa Yksi lensi yli käenpesän. njojaaa
RoboCop 3
Aikamoista paskaa.
Yllättikö tämä?
Sent from my iPhone 16
noiseidea wrote:RoboCop 3
Aikamoista paskaa.
Yllättikö tämä?
Ei sinänsä
Blade Runner 2049
Olipa näyttävä elokuva! Jumalauta!!!!
Borbetomagus - A Pollock of Sound. Arkistokuvastoa, livetaltiointia ja kertomista. Puhuvina päinä lähinnä Byron Coley, muuten nauhalta kerrontaa ja vähän tekstiä. Napakan mittainen, loppui silloin kun pitikin, eli kun mekkala meinasi jo ruveta puuduttamaan. Näkemisen arvoinen pätkä, vaikkei olisi syvempää suhdetta bändiin (kuten minulla).
Kuinkakohan monella dokkarilla Byron Coley on heittämässä läpänderiä? Ei siinä, hyvä vakiovieras ja osaa vedättääkin ihan asiatyylillä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Blade Runner 2049
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
rc-lungen wrote:Borbetomagus - A Pollock of Sound. Arkistokuvastoa, livetaltiointia ja kertomista. Puhuvina päinä lähinnä Byron Coley, muuten nauhalta kerrontaa ja vähän tekstiä. Napakan mittainen, loppui silloin kun pitikin, eli kun mekkala meinasi jo ruveta puuduttamaan. Näkemisen arvoinen pätkä, vaikkei olisi syvempää suhdetta bändiin (kuten minulla).
Kuinkakohan monella dokkarilla Byron Coley on heittämässä läpänderiä? Ei siinä, hyvä vakiovieras ja osaa vedättääkin ihan asiatyylillä
Tuossa oli mukana myös Thurston Moore
Ei mut, Coley tosi perusteltu puhuja. Bändin lähipiiriä ja puolestapuhuja since day one. Mukava dokkari, ja aika fyysinen kokemus tommottis karussa baarissa (Semifinal) katteltuna, siinä soi kuitenkin niiden musa 99% taukoamatta läpi leffan.
Nähtyjä:
Toi aiemmin mainittu Split. Voi vittu
Saamelaisveri. Hieno, mutta ei ongelmaton. Kärsi vähän jankkauksesta, jotkut juonteet tuntuivat tarpeettomilta. Itse tarinan tärkeys ei olisi kärsinyt yhtään typistämisestä.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Blade Runner 2049
Ei ollut minusta kovin hyvä. Liian pitkä, outo juoni, huonosti roolitettu (Leto erityisesti ). Plussaa visuaalisuudesta ja vitun Blade Runnerista.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Melinda & Melinda
Puiseva. Muotokikkailu, tarina tai hahmot ei kiinnosta. Kuvattu todella tylsästi.
Eräs joulutarina
Ihan jees.
Magic in Moonlight
Paska ennalta arvattava puiseva romanttinen komedia jota hyvät näyttelijät eivät pelasta.