You are not logged in.
Pitääpä testaa, koska Taanila.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Se Lehtisalo-Taanila-Hayward -trio ois kiva kuulla livenä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Se Lehtisalo-Taanila-Hayward -trio ois kiva kuulla livenä.
lievästi sanottuna jooo. toi kassu tulee varmaan tilattua.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kuulostaa taas kerran hyvältä!
bzort glorf bööth
Kassin jussusta.
Kassut tilattu. Tissut kaluttu.
Hiertää vieläki se Iron Magazine. Millonhan sen raaskis tilata Kai ne biisit ois seiskatuumasellekki mahtunu, vai oisko? Ois ollu vähä järkevämpi hinta
Kylläpä veti naamaa virneeseen tavastialla. Hiisi-biisissä saavutettiin areamaisia tasoja siinä ag-väliosassa. Huimaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mites toi Silta-dvd... pitääks se hankkii ku on ny alessa? Kuvattu vissiin yhellä liikkumattomalla kameralla, mut kai siinä äänet on kuiteski kunnolliset?
...paitsi että ei sitä kuiteskaan tulis katottua ku sen kerran ja sit se vaan lojuis hyllys ...toki siitä vois ripata koneelle pelkät äänet, mut kaikkien dvd:eitten kohalla en oo semmosta onnistunu tekemään, liekö niisä joku kopiosuojaus tms. tai en vaan osaa.
Last edited by hezma (07.11.2017 10:56)
Eikös tää ollut se livebootleg-vhs-pastissi?
Kyllähän tää Jussin kassu on aika kova Pakasteetki maistuu.
laitetaanko pakasteet pieneen pussiin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
vuoden takainen juttu, mutta nousi esiin koska lauantaina teemalta tulee samurai rauno reposaarelainen:
Circle-laulaja Mika Rättö muuttui samuraiksi - "Olen kuin moottorisaha"
Mikäs oli konsensus Television ja Saksien LP:stä?
Mikäs oli konsensus Television ja Saksien LP:stä?
Tilasin molemmat marras-alesta, kun hyviltähän ne näytebiisit kuulosti
Telekusta tykkään enämpi, mut molemmat on jeba.
Pharaoh Overlordilta uus levy ens vuojen alusa.
melko ankeen kuullosta tuo uusi P.O. lauluosuus varsinkin todellinen antikliimaksi. musakaan ei mitään ihmeempää. kaks ekaa albumia oli oikeesti todella hyviä, sen jälkeinen matsku alkanu menemään plörinäksi (no, mut kelpaa toki muille). Siluurikaudella oli tosin hieman eriä...
Siluurikaudella oli tosin hieman eriä...
Tän levyn laiska asenne ja se miten se otettiin lehdissä vastaan jonain "free jazzina" oli kyllä melko mielenkiintoista seurattavaa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
ba wrote:Siluurikaudella oli tosin hieman eriä...
Tän levyn laiska asenne ja se miten se otettiin lehdissä vastaan jonain "free jazzina" oli kyllä melko mielenkiintoista seurattavaa.
TOTAL ERI!
Luppakorva sikailee taas wrote:ba wrote:Siluurikaudella oli tosin hieman eriä...
TOTAL ERI!
Eli tuota ei ollut edes mielenkiintoista seurata?
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.