You are not logged in.
nyt surettaa
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Entistä surullisempaa tästä tekee se, että Hart on ollut tällä vuosikymmenellä näköjään musiikillisesti tosi relevantti tekijä. Parikin tuttua pistänyt fb:ssä biisejä vuoden 2013 Argumentilta ja tämähän on ihan järkyttävän hieno levy, en hiffaa miten meni aikanaan ohi.
https://www.youtube.com/watch?v=SNvFBaFa6s8
Last edited by Luppakorva sikailee taas (14.09.2017 13:07)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Tämä oli kyllä taas aika perseestä Ikävää, jos Hart joutui sitten pitkäänkin kituuttamaan.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
JP Donleavy
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
luulin että seppälä kuopattiin jo vuosia sitten, mutta tosiaan konkurssista alettiin taas tänä vuonna puhua lehdissä ja jouduin toteamaan että kai se sitten on vielä olemassa, no nyt ei sitten ole elikkäs rip vaan sitten.
JP Donleavy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
En tiennyt Seppälän eläneen yhä, mutta RIP ja voimia sekä läheisille että vakiasiakkaille.
bzort glorf bööth
Harry Dean Stanton. Kiitos ja hattua päästä.
Last edited by Hassuttelija (16.09.2017 02:28)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Voi hemmetti paras näyttelijä, hattu päästä.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Stanislav Petrov
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hugh Hefner
how they run this show.
Hugh Hefner
jaha, instassa näin aamulla yhden kuvan (ilman selityksiä) ja heti kävi mielessä että nytkö se lähti, rip vaan sitten.
how they run this show.
Tai ehkä ei, mutta eihän tuo hyvältä vaikuta:
LAPD walks back confirmation of Tom Pettys death, latest reports have him clinging to life
edit: kuoli se sitten oikeasti: https://twitter.com/tompetty/status/915 … 01/photo/1
SOSDO MASSA KOMOROSSA
RIP
Tämä poismeno kosketti.
bzort glorf bööth
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
RIP
Tämä poismeno kosketti.
Sama. Kevyet mullat. Sääli etten koskaan saanut tilaisuutta nähdä keikalla.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Pettyn kuolema nyt kyllä liian surullista Tämä osui nyt kyllä poikkeuksellisen henkilökohtaiselle alueelle
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.