You are not logged in.
Oon ollu Mayhemin keikalla, eikä siellä ketään vinoon katsonut. Tosin tää oli ns. hipsterifestareilla nii en tiiä lasketaanko.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Enpä nyt siitä Attilan laulun kökköydestä. Hyviä tehokeinoja ja hienosti vältetty se kaikista kliseisin versiointi. Kökömpiä on toisinaan ne Deadin kynäilemät tekstit. Kyllä siinä perusrääkymisessä on puolensa, mutta ei sen aina tarvi sitä olla.
Kökköydestä puheenollen, niin vois mainita Burzumin. Hvis lyset tar oss oli ainakin aika helvetin tylsä, kun eilen kuuntelin sen.
Hvis Lyset Tar Oss mun mielestä kaikkea muuta kuin tylsä, edelleen yks parhaista BM levyistä.
De Mysteriis olisi ollut parempi Deadin voksuilla, mutta Ordo ad Chao levylle Attilan laulut sopii täydellisesti.
archgoat olis tänään mut hevikeikat on ehkä luotaantyöntävimpiä juttuja, en tiä jaksanko
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
oikein hyvä ja kompakti setti mayhemilta noin tiistai-illaks. stroboa oli ainakin riittävästi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Päällekkäisyys jäi vähän kaivelee, mut onneks lepiksessä oli "just mun musaa".
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kannoin kirjastosta muutaman Cultes des Ghoulesin levyn kotiin ja pääsin nyt tutustumaan. Häxan-EP soi. Tämähän on sangen erinomaista vyörytystä. Sopivassa suhteessa käppää ja kuumottavuutta mun makuun. Jatkoon.
Vuoden karskein BM-kansi. Lisäksi mahtavan geneerisiä piisien nimiä kuten Apocalyptic Winter.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kannelle
Pirunkehtoa lueskellessa muistu mieleen että enpä ole seurannut Impaled Nazarenen tekemisiä sitten 90-luvun, mennyt ihan ohi Zero Tolerance biisin kohu. Klassikkomeno, tehdään provona (?) biisi ja sitten itketään kun joku provosoituu ja levy menee banniin. Sananvapaus mainittu kans. Kevyitä urpoja, ja biisihän on toki vitun myötähävettävää junttiosastoa.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Äxästä sais nyt Beheritin The oath of black bloodin 260 eurolla
Eiköhän tuo kaupaksi mene.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Kokeellinen black metal -pumppu Thaw julkaisee seuraavan albuminsa joulukuussa
Ei hullumpaa.
Mut eiks toi oo enempi jottai doomia ko bläkkistä?
Pirunkehtoa lueskellessa muistu mieleen että enpä ole seurannut Impaled Nazarenen tekemisiä sitten 90-luvun, mennyt ihan ohi Zero Tolerance biisin kohu. Klassikkomeno, tehdään provona (?) biisi ja sitten itketään kun joku provosoituu ja levy menee banniin. Sananvapaus mainittu kans. Kevyitä urpoja, ja biisihän on toki vitun myötähävettävää junttiosastoa.
90-luvun jälkeisestä tuotannosta kannattaa tsekata viimevuotisen Steelfest-keikan välispiikkejä, myötähävettävällä junttiosastolla edelleen liikutaan
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
ääliö perseilijöitähän noi on aina ollu ja paskaa musaa vielä kanssa mitäs mitäs
ääliö perseilijöitähän noi on aina ollu ja paskaa musaa vielä kanssa mitäs mitäs
Kaks ekaa levyä oli 90-luvulla junnuna kovia, sen jälkeiset vähemmän. Silloin sitä junttiutta ei ehkä tajunnut. SFP:llä se alkoi vähän orastamaan.
junttius
"Impukat"
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
eikös se ollut just ton zero tolerancen aikoihin kun "wildchild" liittyi bändiin ja musa meni radio rock -osastoksi. joo juntti bändi, mut kyl joku coraxo tai masterbator huvittaa edelleen kerran vuodessa kuunneltuna.
trve suomi100-metal
Last edited by jookcha (08.11.2017 11:55)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ai Aleksi "Wildchild" Laiho?
Ai Aleksi "Wildchild" Laiho?
niin.
Voi morjens...
trve suomi100-metal
Voi helevetti.